Výměna zboží za jiné

Jak vyměnit zboží za jiné

Stalo se vám, že zakoupené zboží nepasuje a potřebujete ho vyměnit za jiné? Žádný problém. Rádi vám vyjdeme vstříc a není problém se s tímto požadavkem na nás obrátit. 

Kam zboží poslat

Zboží na výměnu nám prosím posílejte na adresu prodejny:

Ahifi, s.r.o.
CTPark Brno Líšeň
Trnkova 3140/119g (naproti Rohlik.cz)
628 00 Brno-Líšeň

Zboží můžete donést i osobně, kde ho vyměníme na místě většinou na počkání.

Co napsat do balíčku

Do samotného balíku dejte papír, na který napíšete číslo objednávky nebo dokladu o koupi a udáte kód zboží, za který se bude zboží měnit. Pokud je tam více položek, napište počty kusů – stačí pod sebe jako seznam. Před odesláním balíku prosíme zákazníky o vyplnění reklamačního formuláře v našem reklamačním systému, který nájdete v nasledujícim odkazu: https://www.ahifi.cz/reklamace/.

Jak je to s doplatkem

V případě, že je nové zboží dražší, uhradíte pouze rozdíl ceny + poštovné (dle výše objednávky). Pokud je nové zboží levnější, uveďte číslo bankovního účtu, vystavíme vám opravný daňový doklad a celou částku za vrácené zboží vám pošleme na účet a nové zboží pošleme za běžnou cenu. Původní zboží musí být ideálně v původním obalu, nepoškozené a neznečištěné. Pokud tomu tak není, po dohodě se zákazníkem se započte rozumná amortizace (obvykle 5-75 %).