Můj účet

Odhlučnění vozidel

Specializujeme se na odhlučnění vozidel prémiovými antivibračními a protihlukovými materiály Comfortmat s bezkonkurenční schopností zvukové izolace.
V rámci našich cenově zvýhodněných balíčků odhlučnění garantujeme nejúčinnější odhlučnění auta na současném trhu s dvouletou zárukou na provedené služby.

Standard odhlučnění

od 31 990 Kč
  • Hmotnost materiálu: 54 až 58 Kg
  • Doba montáže: 24 h (1 prac. den)
  • Přední dveře
  • Zadní dveře
  • Přední podběhy
  • Kapota
  • Zadní podběhy
  • Kufr
  • Podlaha
Zobrazit víceZobrazit méněVíce informacíChci se objednat

Premium odhlučnění

od 36 990 Kč
  • Hmotnost materiálu: 64 až 68 Kg
  • Doba montáže: 27 h (1 prac. den)
  • Přední dveře
  • Zadní dveře
  • Přední podběhy
  • Kapota
  • Zadní podběhy
  • Kufr
  • Páté dveře
  • Podlaha
Zobrazit víceZobrazit méněVíce informacíChci se objednat

Expert odhlučnění

od 42 990 Kč
  • Hmotnost materiálu: 70 až 74 Kg
  • Doba montáže: 30 h (1 prac. den)
  • Přední dveře
  • Zadní dveře
  • Přední podběhy
  • Kapota
  • Zadní podběhy
  • Kufr
  • Páté dveře
  • Podlaha
  • Torpédo
  • Střecha
Zobrazit víceZobrazit méněVíce informacíChci se objednat
Otevřít konfigurátor odhlučnění

Montáže odhlučnění z naší dílnyProhlédněte si nejnovější realizace odhlučnění vozidel z naší montážní dílny

Hlavní výhody odhlučnění od nás

  • Výrazné snížení hluku v interiéru vozidla o 4 až 5 dB v případě kompletního odhlučnění v rámci našeho cenově zvýhodněného balíčku Expert Plus.
  • Materiály Comfortmat jsou zcela odolné proti vlhkosti i extrémním teplotám a mají stejnou účinnost v zimě i v létě po celou dobu životnosti vozu.
  • Odhlučnění membránovými materiály Comfortmat umožní nejen zvukovou, ale i tepelnou izolaci a ochranu před tepelnými ztrátami.
  • Aplikace zvukově izolačních materiálů do dveří vozidla má za následek také výrazné zlepšení zvuku a celkové dynamiky továrního ozvučení vozu.
  • Snížení hluku v interiéru vozidla umožní vyšší koncentraci řidiče, snížení únavy a díky tomu i menší riziko způsobení dopravní nehody.
Vyberte oblast odhlučnění a klikněte pro více informací

Hlavní výhody odhlučnění od nás

  • Výrazné snížení hluku v interiéru vozidla o 4 až 5 dB v případě kompletního odhlučnění v rámci našeho cenově zvýhodněného balíčku Expert Plus.
  • Materiály Comfortmat jsou zcela odolné proti vlhkosti i extrémním teplotám a mají stejnou účinnost v zimě i v létě po celou dobu životnosti vozu.
  • Odhlučnění membránovými materiály Comfortmat umožní nejen zvukovou, ale i tepelnou izolaci a ochranu před tepelnými ztrátami.
  • Aplikace zvukově izolačních materiálů do dveří vozidla má za následek také výrazné zlepšení zvuku a celkové dynamiky továrního ozvučení vozu.
  • Snížení hluku v interiéru vozidla umožní vyšší koncentraci řidiče, snížení únavy a díky tomu i menší riziko způsobení dopravní nehody.

Odhlučnění dveří

Odhlučnění předních i zadních dveří hraje při celkovém odhlučnění vozidla velmi důležitou roli a i proto dveře odhlučňujeme celkem ve 4 vrstvách. Nejprve na vnější plech dveří aplikujeme antivibrační materiál, který dveře zpevní a sníží vibrace této oblasti na minimum. Druhou vrstvu tvoří zvukově izolační materiál, který zamezí pronikání hluku do interiéru. Antivibrační materiál lepíme i na vnitřní plech dveří a konečně finální vrstvu v podobě flexibilního pěnového materiálu aplikujeme na čalounění dveří. To má za následek nejen dodatečné snížení hluku, ale i zamezení skřípání a vrzání plastů v této oblasti. Vedlejším efektem je i výrazné zlepšení zvuku reproduktorů, zejména jejich basové složky.

Více informacíMám zájem o montáž

Odhlučnění kufru a zadních podběhů

Odhlučnění zavazadlového prostoru má pro celkové odhlučnění vozu zásadní vliv z důvodu extrémního zatížení vibracemi a hlukem v oblasti zejména zadních podběhů a dna kufru. Celý zavazadlový prostor odhlučňujeme dvěma vrstvami antivibračních a zvukově izolačních materiálů, kdy se zaměřujeme především na zadní podběhy, na které v maximální konfiguraci aplikujeme až tři vrstvy materiálů s celkovou tloušťkou až 12 mm. Díky vysoce účinným membránovým materiálům, jsme schopni snížit hluk od zadních pneumatik a silniční hluk od vozovky na minimum. Špičkové antivibrační materiály s vysokým akustickým ztrátovým činitelem zase účinně zamezí vibracím karoserie nejen této oblasti.

Více informacíMám zájem o montáž

Odhlučnění pátých dveří

Páté dveře nebo víko kufru má na celkové odhlučnění spíše menší vliv, přesto je nezbytné tuto oblast neopomíjet. Zejména u užitkových vozidel nebo stále populárnějších SUV jsou páté dveře větších rozměrů a odhlučnění této oblasti umožní snížení aerodynamického i silničního hluku. Páté dveře odhlučňujeme podobně jako ostatní dveře. První vrstvu tvoří antivibrační materiál, který zamezí vibracím karoserie, druhá vrstva v podobě zvukově izolačního materiálů sníží hluk pronikající do interiéru vozu a konečně třetí vrstva, kterou představuje protihlukový pěnový materiál, umožní dodatečné snížení hluku a zamezení skřípání a vrzání plastového obložení pátých dveří.

Více informacíMám zájem o montáž

Odhlučnění střechy

Odhlučnění střechy přináší spoustu zajímavých benefitů, které zdůrazní celkové odhlučnění vozidla. Odhlučnění střechy umožní snížení aerodynamického a okolního silničního hluku, který proniká přes tenký plech střechy do interiéru. Účinek však poznáte i za deštivého počasí, kdy téměř neuslyšíte hluk od dešťových kapek. Neméně zajímavá je i tepelná izolace střechy v případě použití specifického membránového materiálu. Střechu tedy odhlučňujeme až třemi vrstvami antivibračních a zvukově i tepelně izolačních materiálů dle preferencí zákazníka. Použité materiály jsou kromě vysoké účinnosti zaměřené i na nízkou hmotnost, která příliš nezvýší celkovou hmotnost odhlučnění.

Více informacíMám zájem o montáž

Odhlučnění podlahy

Podlaha je extrémně zatížená nejen silnými vibracemi od motoru, výfukového systému nebo podvozku, ale i hlukem od pneumatik a vozovky. Proto k této oblasti přistupujeme s maximální pečlivostí a podlahu odhlučňujeme až třemi vrstvami materiálů s celkovou tloušťkou až 13 mm. Nejprve aplikujeme vysoce účinný antivibrační materiál, následně zvukově izolační materiál a v případě nejvyšší varianty i finální protihlukovou membránu zamezující pronikání hluku, který byl schopen překonat první dvě vrstvy. Odhlučnění podlahy patří k náročnějším úkonům a proto je zahrnuté až v našem nejúčinnějším balíčku odhlučnění, který doporučujeme pro maximální odhlučnění vozu.

Více informacíMám zájem o montáž

Odhlučnění podběhů

Odhlučnění podběhů umožní snížení hluku od pneumatik a vozovky a zamezí také hluku od létajících kamínků. U předních podběhů odhlučňujeme kovovou i plastovou část, kdy aplikujeme 4 mm silný antivibrační materiál na karoserii a následně vysoce účinný membránový materiál o tloušťce 7 mm na plastový podběh. V případě kobercových podběhů aplikujeme i druhou vrstvu na karoserii. Zadní podběhy odhlučňujeme z důvodu vysokého zatížení hlukem i vibracemi ještě účinněji a to až třemi vrstvami v rámci odhlučnění zavazadlového prostoru. Pro ještě intenzivnější odhlučnění, nebo pokud kufr není odhlučněn, je možné aplikovat materiály i z vnější strany.

Více informacíMám zájem o montáž

Odhlučnění kapoty

Odhlučnění kapoty patří vzhledem ke svému nižšímu přínosu pro kompletní odhlučnění vozu spíše k doplňkovým službám, přesto je velmi oblíbené a žádané. I proto je obsaženo ve všech našich zvýhodněných balíčcích odhlučnění. Na kapotu aplikujeme celkem dvě vrstvy materiálů. Odlehčený antivibrační materiál kapotu zpevní a zamezí vibracím a rezonancím této oblasti a zvukově izolační materiál sníží hluk motoru v exteriéru a mírně i v interiéru vozu. Nabízíme několik variant odhlučnění kapoty dle účinnosti, ale i designu. Nejžádanější je u nás skrytá instalace na vnitřní stranu továrního krytu motoru, který umíme i kompletně nahradit v případě jeho absence či poškození.

Více informacíMám zájem o montáž

10 let zkušeností

S odhlučněním vozidel jsme jako první v ČR začali již v roce 2013 a od té doby jsme odhlučnili již téměř 1000 vozidel většiny automobilek. Díky tomu jsme získali velké množství nenahraditelných zkušeností, které uplatňujeme i při odhlučnění vašeho vozidla.

Nejúčinnější materiály na trhu

Pracujeme výhradně s nejmoderními materiály společností Comfortmat a SGM, které představují současnou světovou špičku v odhlučnění vozidel. S našimi materiály garantujeme nejúčinnější odhlučnění na dnešním trhu.

8 zkušených techniků

Máme stabilní team 8 zkušených techniků, kteří mohou všichni zároveň pracovat na vašem autě. Díky tomu zvládneme většinu montáží odhlučnění během 1 pracovního dne. Auto nám tedy v 8 hodin ráno přistavíte a v 17 hodin odjíždíte.

Moderní montážní dílna

Na naší montážní dílně o rozloze 300 m2 může být ve stejnou dobu až 10 vozidel, což nám umožňuje pracovat na několika instalacích denně a zkrátit čekací lhůtu na montáž. Špičkové vybavení dílny zaručuje tu nejlepší péči o váš vůz.

Náhradní vůz VW Golf VII

Po dobu montáže si můžete zapůjčit naše firemní vozidlo Volkswagen Golf VII a využít vůz dle vašich potřeb. Můžete si například udělat na výlet po okolí Brna. Zapůjčení a pohonné hmoty jsou zcela zdarma a platíte pouze za ujeté kilometry.

Záruka na montáž odhlučnění

Špičkové materiály ruské společnosti Comfortmat zaručují stejnou účinnost po celou životnost vozu i při provozu v extrémních teplotách. Proto můžeme poskytnout na naše montáže odhlučnění dvouletou záruku.

Potřebujete se na něco zeptat?

Zavolejte nám na naši zákaznickou linku, napište email, nebo využijte online formulář.

+420 607 383 838dotazy@ahifi.cz

Nejčastější dotazy

#1 Jak výrazný je účinek odhlučnění, poznám rozdíl?
Výsledek vždy závisí na rozsahu odhlučnění a jíž náš základní balíček dokáže výrazně snížit hluk v interiéru. Pokud se rozhodnete pro kompletní odhlučnění vozu, tak můžete počítat s úbytkem hluku v interiéru nejčastěji o 4 až 5 dB při rychlosti 130 km/h. U prémiových vozidel je to obvykle o 1 dB méně. Ke změně hladiny hluku dochází podle nelineární logaritmické závislosti, kdy 1 dB odpovídá 1,26násobku redukce hluku. Snížení hluku o 3 dB tedy znamená, že hluk v interiéru vozu je 2x nižší než před odhlučněním (1,26 x 1,26 x 1,26). 4 dB znamenají 2,5násobné snížení hluku a pokud se povede 5 dB, tak se jedná o více než 3x nižší hluk oproti továrnímu stavu. Kromě snížení hluku působí vozidlo pevnějším dojmem, přejezdy přes nerovnosti jsou více utlumené a pryč je i vrzání interiérových plastů.
#2 Jak ovlivní odhlučnění spotřebu a jízdní vlastnosti?
Celková hmotnost materiálů se může pohybovat od 30 do 70 Kg v závislosti na rozsahu odhlučnění, velikosti vozu a zvolených materiálech. Při maximální konfiguraci lze odhlučnění přirovnat k situaci, kdy s vámi je voze další osoba. U většiny vozidel má odhlučnění na spotřebu a jízdní vlastnosti zcela minimální dopad, záleží však také na typu vozidla a jeho motorizaci. V prvé řadě je nutné si uvědomit, že vozidla jsou na vyšší hmotnost stavěna a oproti dobám dřívějším neobsahují současná auta vůbec žádné tovární odhlučnění, které by mělo být z výroby součástí vozidla.
#3 Může odhlučnění ovlivnit záruku nového vozu?
Odhlučnění obecně by nemělo mít žádný vliv na záruku nového vozu, protože montáží nezasahujeme do jeho elektroniky a neovlivňujeme ani nějak výrazně jízdní vlastnosti. Z našich zkušeností nemají autosalony k našim instalacím výhrady a velmi často i znají naši práci. Občas nás dokonce i prodejci automobilů doporučí nejen pro odhlučnění, ale i ozvučení nového vozu. Vždy však doporučujeme se nejprve vašeho prodejce nejprve zeptat a ukázat mu naši práci. Spíše než na automobilce záleží vždy na konkrétním prodejci nebo servisu.
#4 Jaký je rozdíl mezi klasickými, Light a Plus balíčky?
Klasické balíčky Standard, Premium a Expert obsahují prémiové antivibrační a membránové zvukově izolační materiály zaměřené na optimální poměr mezi vysokou účinností, hmotností a ceny instalace. V rámci balíčků s označením Plus odhlučňujeme stejné oblasti, ale volíme maximálně účinné materiály. Aplikujeme tedy silnější antivibrační materiály a zvukově izolační materiály s nejvyšší účinností současnosti. U balíčku Light naopak pracujeme s odlehčenými materiály, které si i při výrazně nižší hmotnosti zachovávají velmi slušnou schopnost zvukové izolace.
#5 Můžu si zvolený balíček individuálně upravit?
Individuální úprava balíčků je samozřejmě možná a to v plném rozsahu. Můžete například přidat, odebrat, nebo změnit oblasti, které budeme odhlučňovat. Například u balíčku Premium můžeme místo kapoty odhlučnit páté dveře a přidat odhlučnění torpéda. Na všechny úpravy samozřejmě platí v rámci balíčku zvýhodněná cena. Můžeme přizpůsobit i výběr materiálů a zkombinovat například klasické balíčky s balíčky Light a tím snížit celkovou hmotnost odhlučnění. Oblasti, které budeme ohlučňovat i zvolené materiály jsou tedy vždy pouze na vás.
#6 Je možné vozidlo odhlučnit v rámci jednoho dne?
Ano! Montáž odhlučnění v rámci všech našich balíčku stihneme v rámci jednoho pracovního dne. V praxi to znamená, že v 8:00 vozidlo přistavíte a v 17:00 odjíždíte. To je možné díky přítomnosti až čtyř našich zkušených techniků, kteří mohou pracovat na vašem autě. Máme sehraný team, ve kterém každý plní svou roli. Jeden technik se věnuje kufru, druhý podlaze, třetí všem dveřím a čtvrtý podběhům, kapotě a dalším oblastem. Pouze ve výjimečných případech a speciálních požadavcích u drahých a velkých vozidel je montáž rozdělena do dvou pracovních dnů.
#7 Bude interiér po montáži správně složený a nezačne vrzat?
Chápeme obavy majitelů vozidel a můžeme vás ubezpečit, že interiér bude vždy v původním stavu a díly budou perfektně složené a utažené. Většinu plastových dílů v rámci montáže také odhlučňujeme a tím zamezíme jejich vrzání a skřípání i do budoucna. Máme mnohaleté zkušenosti s rozděláváním a skládáním vozidel a vždy ke všem dílům přistupujeme s maximální pečlivostí. Kdyby se při rozdělávání poškodily například plastové úchyty, máme tento materiál skladem od všech výrobců vozidel. Nemůže se tak stát, že bychom něco na voze poškodili a nevrátili do původního stavu.
#8 Je pod čalouněním dostatečný prostor pro materiály?
Obecně nenastává žádný problém při opětovném složení interiéru a prostoru je mezi karoserií a obložením dostatek. To nám umožňuje aplikovat na jednotlivé oblasti materiály o celkové tloušťce až 12 mm při zachování původního vzhledu interiéru. Ke každému vozidlu a oblasti vozu však přistupujeme individuálně a již při demontáži interiéru přemýšlíme o správně zvolené kombinaci materiálů. Můžete v našich montážích často narazit na vozy odhlučněné zcela jiným způsobem a je to mimo jiné právě kvůli specifickým vlastnostem daného vozu.
#9 Z jakého důvodu aplikujete více vrstev materiálů?
Odhlučnění vozidla je velmi náročnou disciplínou vzhledem ke správně zvolenému postupu, výběru materiálů a jejich fyzikálním vlastnostem. Obecně rozdělujeme materiály na antivibrační, které absorbují vibrace a hluk o nejnižších frekvencích, zvukově izolační se schopností eliminovat střední a vysoké frekvence a membránové, které díky silné akustické membráně zamezí vibracím a hluku, který by byl schopný překonat první dvě vrstvy odhlučnění. Odhlučňujeme tedy obvykle ve 2 až 3 vrstvách, kdy některé materiály jsou vícevrstvé a nahrazují dvě poslední zmíněné vrstvy.
#10 Jaký je rozdíl mezi materiály Comfortmat a SGM?
V naší nabídce najdete špičkové materály dvou vysoce konkurenčních výrobců Comfortmat a SGM, kteří se pravidelně předhánějí v účinnosti svých produktů. Žádný jiný výroce na světě nemá v současnosti v nabídce technologicky vyspělejší a účinnější materiály a díky zastoupení obou těchto prémiových výrobců v ČR máme tedy vždy možnost zvolit pro vaše auto nejefektivnější konfiguraci zvukové izolace. Zásadní rozdíl mezi materiály těchto výrobců však není a při výběru vhodných materiálů nejvíce záleží na konstrukčních vlastnostech daného vozu a požadavcích zákazníka. My se následně snažíme zvolit optimální řešení, které povede k nejkvalitnějšímu odhlučnění.
Zobrazit více dotazů