Doporučený postup při reklamaci zboží

Kam se zboží odesílá

V případě, že se vám zakoupené zboží porouchalo, posílejte nám ho vždy na adresu prodejny na adresu:

Ahifi, s.r.o.
CTPark Brno Líšeň
Trnkova 3140/119g (naproti Rohlik.cz)
628 00 Brno-Líšeň

V ideálním případě na balíček napište velkým písmem "REKLAMACE". Zboží na reklamaci můžete donést i osobně na prodejnu. Pro usnadnění a urychlení vrácení zboží prosíme o vyplnění reklamačního formuláře v našem reklamačním systému (čásť "Reklamace") v nasledujícim odkazu: https://www.ahifi.cz/reklamace/.

Jak dlouho reklamace trvá

Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dnů. Tato lhůta začíná běžet následující den od převzetí zboží do reklamace. Vždy se snažíme, aby bylo zboží z reklamace co nejdříve zpět. U zboží, kde jsme dovozci, trvá reklamace většinou do 2 týdnů. Pro informaci o stavu reklamace pište na reklamace@ahifi.cz.

Jaké informace je třeba ke zboží přiložit

Do balíčku vložte kopii dokladu o koupi, případně stačí i číslo objednávky nebo číslo daňového dokladu. Důležitý je popis závady, co konkrétně nefunguje nebo zlobí. Čím více závadu popíšete, tím lépe, a většinou i dříve, servis závadu odstraní. Nezapomeňte také uvést vaši zpáteční adresu a kontakt na vás (telefon nebo e-mail).

Kdo hradí poštovné

V případě uznání vady vám rádi uhradíme náklady spojené s doručením balíčku k nám. K uhrazení částky jen potřebujeme kopii podacího lístku nebo jakýkoliv doklad o tom, kolik poštovné stálo. Stačí vyfotit telefonem a poslat e-mailem. Peníze za poštovné pak hradíme formou bankovního převodu na účet zákazníka.

Možnost zaslání zboží přímo na autorizovaný servis

Pro zkrácení čekací doby na vyřízení reklamace můžete reklamované zboží posílat přímo do příslušného servisu dané značky. Seznam servisních středisek. Zde pak platí stejná pravidla, jako když zboží reklamujete v našem obchodě.