Můj účet

Ahifi club - náš nový věrnostní systém!

Po dlouhé době vývoje a testování dnes oficiálně spouštíme náš nový věrnostní systém, který jsme nazvali Ahifi club. Ten přinese našim zákazníkům několik zajímavých výhod, které si shrneme v tomto článku. Systém je založen na principu slev až 5% na veškeré produkty v závislosti na hodnotě objednávek v rámci období 1 roku. Kromě toho umožní spoustu dalších výhod v podobě prodloužené záruky, speciálních slev a akcí pouze pro členy, prodloužené doby k vrácení zboží, zjednodušení reklamací a dalších. Pro vstup do clubu se stačí zaregistrovat na eshopu a můžete začít ihned využívat výhod clubu. 

Výhody členství v Ahifi clubu

Věrnostní systém Ahifi clubu je založen na principu "čím víc nakupujete, tím větší slevy získáte. Těšit se tak můžete na slevy od jednoho do pěti procent dle hodnoty objednávek za poslední rok. Velké množství výhod však získáte již pouhou registrací, díky které se stanete členem Ahifi clubu. Nakoupit můžete kdykoliv v budoucnu a motivovat vás k tomu budou výhody jako pětiletá záruka, speciální slevy pro členy clubu, zjednodušená reklamace, vylepšené podmínky pro vrácení a spoustu dalších výhod, které si shrneme níže.

Slevy na produkty

Věrnostní systém Ahifi clubu se skládá celkem ze 4 úrovní, které jsou rozděleny na základě hodnoty objednávek vytvořených v rámci období 1 roku. Jednotlivé úrovně jsme pojmenovali podle barev, konkrétně zelená, stříbrná, zlatá a platinová. První úroveň členství (tedy pouhá registrace do clubu) je bez slevy, u druhé zakoupíte se slevou 1%, v případě přesunu do třetí skupiny nakupujete se slevou 3% a nejvyšší platinové členství umožní slevu 5%. Přitom platí, že do přesunu do druhé úrovně stačí zakoupit za 5 tisíc Kč za rok. Přesné rozdělení do jednotlivých úrovní se dozvíte po přihlášení do systému v sekci "moje členství", kde najdete i podmínky pro přesun do vyšší nebo nižší úrovně i veškeré další výhody. A jak systém funguje? Body získáváte vždy za objednávky za posledních 365 dní zpětně. Uvedeme si příklad. Pokud vytvoříte objednávku za 10 000 Kč 1.12.2021, budete zařazení do zlatého členství se slevou 3% na nákup. Pokud během celého roku nevytvoříte žádnou objednávku, tak 1.12.2022 se již tato objednávka nebude započítávat do systému a spadnete do základního zeleného členství bez slevy na nákup. Pro udržení slev je tedy nezbytný pravidelný nákup a v sekci "moje členství" se vždy dozvíte kolik bodů vám schází do dalšího členství, i kdy vám určitý počet bodů expiruje. 

Prodloužená záruka na 5 let

Všichni členové clubu získají od nás automaticky prodlouženou záruku 5 let na všechny produkty námi dovážených značek do České a Slovenské republiky. Při nákupu produktů oblíbených výrobců, jako je Hertz, Audison, Gladen, Morel, Mac Audio a spousty dalších se tedy můžete spolehnout na bezproblémové vyřízení reklamace i po zákonné záruční době dvou let.

Speciální slevy pouze pro členy clubu

Členům Ahifi clubu budeme v rámci našeho newsletteru zasílat "tajné" slevy na konkrétní produkty nebo jednotlivé kategorie eshopu. Po přihlášení tedy uvidíte kromě běžné ceny i speciální cenu pro členy clubu dle dosažené úrovně. Postupně se můžete těšit i na personalizované nabídky a slevy založené na opakovaném nákupu vašich oblíbených produktů. 

Okamžitá výměna zboží při reklamaci

Pokud se rozhodnete reklamovat zboží v hodnotě do 2000 Kč, nemusíte se již obávat mnohdy dlouhého čekání po dobu až 30 dnů, které udává zákon. Reklamovaný produkt, na který se vztahuje zákonná záruka dle platného občanského zákoníku členům Ahifi clubu ihned vyměníme za nový kus. Reklamaci je možné uplatnit na kamenné prodejně i zasláním na naši adresu a službu lze uplatnit v rámci prvních 24 měsíců od zakoupení.

Vrácení zboží na prodejně a prodloužená lhůta pro vrácení

Členům clubu nabízíme i možnost vrátit v rámci 14 dnů i zboží, které bylo zakoupené na naší kamenné prodejně v Brně. Můžete tedy využít poradenství našich prodejců, produkt si doma vyzkoušet a v případě nespokojenosti jej vrátit. Zároveň prodlužujeme dobu k vrácení ze 14 dní daných zákonem až na 90 dní v závislosti na dosaženém členství v rámci Ahifi clubu.

Sleva 10% jako dárek ke svátku

V den svátku člena clubu zašleme emailem slevu 10%. Nezáleží na tom, za kolik peněz jste u nás zakoupil, je to naše poděkování, že jste s námi. Sleva v podobě speciálního kupónu je platná pod dobu 1 měsíce ode dne svátku a je možné jej využít pouze v rámc jedné objednávky. 

Historie objednávek a hodnocení produktů

Další užitečnou funkcí Ahifi clubu je archivace veškerých objednávek a objednaných produktů, včetně možnosti opětovného objednání a také rychlého hodnocení zakoupených produktů. Již brzy zprovozníme i další funkci, díky které u každé objednávky bude i uložená faktura. V případě reklamace tedy nebude nutné faktury uchovávat, vše bude již uloženo v systému. 

Nákup na kamenné prodejně v Brně

V současné době je možné využívat všech výhod Ahifi clubu pouze při objednávce přes internetový obchod a není bohužel možné přičíst body za nákup na prodejně. Pokud tedy plánujete nákup na naší brněnské prodejně, doporučujeme zboží objednat přes eshop a zvolit osobní odběr na prodejně. Aktuálně však pracujeme na řešení, které umožní využít všech výhod Ahifi clubu, tedy i přičítání bodů za nákup, i při nákupu na prodejně. Děkujeme za pochopení tohoto dočasného řešení. 

Zpětný import objednávek za poslední rok

Ačkoliv Ahifi club funguje oficiálně od dnešního dne, o body za své předcházející objednávky však nepříjdete. Všem registrovaným zákazníkům jsme totiž objednávky za poslední rok automaticky importovali do nového systému a přeřadili do odpovídající úrovně členství. Je tedy pravděpodobné, že již příští nákup můžete uskutečnit se slevou až 5%. Vše se dozvíte po přihlášení do systému. 

Další funkce již ve vývoji!

V blízké budoucnosti se můžete těšit na spoustu dalších funkcí a již nyní můžeme zmínit benefity jako výše zmíněná možnost nákupů na prodejně, poštovné zdarma dle dosaženého členství, sleva k narozeninám, personalisované nabídky, elektronická archivace účtenek a faktur pro snadnou reklamaci a mnoho dalších funkcí.

Být členem Ahifi clubu se jednoduše vyplatí a proto neváhejte a registrujte se!
Autor: Ing. Karel Konečný
Kopírování fotografií nebo textu je zakázáno! Všechna práva vyhrazena.

Podobné články

Také SGM přichází s několika novinkami
Naskladnili jsme spoustu novinek od ruského výrobce odhlučnění SGM, mezi kterými zaujmou zejména potahové koberce, umělé kůže a semiš. Zároveň spouštíme výprodej inovovaných produktů.
Celý článek
Několik nových produktů od Purestar
Jak již bývá zvykem, tak s naskladněním vašich oblíbených produktů od jihokorejského výrobce Purestar, se objeví i několik novinek. Na ty se podíváme v této aktualitě.
Celý článek
Spousta zajímavých novinek od Comfortmatu
Nový design produktů, zvýšená účinnost, vylepšené vlastnosti, ale zejména několik zcela nových produktů, které opět představují absolutní světovou špičku v odhlučnění vozidel.
Celý článek
Tradiční japonský výrobce Nakamichi nově na Ahifi
Nově můžete u nás zakoupit sortiment japonského výrobce Nakamichi, který se pyšní více jak 70letou historií. Zajímavé produkty se skvělým poměrem ceny a kvality.
Celý článek
Nové Focal reproduktory pro Mercedes-Benz
Focal uvedl na trh svoji první, luxusní řadu Plug & Play reproduktorů do vozidel Mercedes-Benz s Flax membránou.
Celý článek
Jak na dekontaminaci laku snadno ve 3 krocích
Dekontaminace laku patří k důležitým bodům přípravy laku před aplikací vosku, sealantu nebo keramické ochrany. Jak ji s úspěchem zvládnout se dozvíte v našem článku.
Celý článek
Novinky v sortimentu značky Pioneer
Potěšující zpráva pro všechny milovníky značky Pioneer. Novinky pro rok 2021/2022 máme zařazeny v naší nabídce. Najdete u nás množství nových autorádií a záznamových kamer.
Celý článek
Jak vybrat reproduktory do auta?
Pokud se neorientujete v široké nabídce reproduktorů do auta a jejich základních vlastnostech a parametrech, právě pro vás je tento článek, který vám pomůže s výběrem.
Celý článek

Komentáře k článku

2|Pavel Macháček , 29.06.2022, 16:22
Dnes mám svátek, jsem v klubu a žádnou slevu 10% jsem do mailu nedostal😀
Odpověď: Robert Čech - AHIFI.CZ, 29.06.2022 16:45
Dobrý den Vážený zákazníku. Předám dotaz na objednávky a email přepošleme. 
1|Josef , 19.11.2022, 17:27
Zaregistroval jsem se až teď nicméně jsem za posledních pár měsíců udělal několik objednávek na stejné jméno, email, číslo… lze připsat body nějak zpětně? Dal bych poté hodnocení na zakoupené produkty :)
Odpověď: Robert Čech - AHIFI.CZ, 21.11.2022 13:31
Dobrý den Vážený zákazníku. Bohužel, staré objednávky nelze zpětně k účtu přiřadit.