Můj účet

Recenze na ozvučení a odhlučnění vozu Kia Ceed

Občas se najdou zákazníci, kteří ocení naši práci takovým způsobem, že nás to všechny v Ahifi neskutečně potěší. A jedním z nich je pan Zachař, který si u nás nechal dne 23.4.2021 ozvučit a odhlučnit své vozidlo Kia Ceed třetí generace. Na kompletní fotoreportáž se můžete podívat pod odkazem. Recenzi majitele na naši práci si můžete přečíst na Googlu a Heurece a my si ji dovolujeme zkopírovat i na náš web, protože jednoduše stojí za to. A my ještě jednou moc děkujeme za čas věnovaný napsání tolika pozitovních slov!


    Píši recenzi na Ahifi, kterou bych rád popsal více, než je běžné.
    Rozhodl jsem se pro 2 verze (krátké shrnutí pro lidi, kteří nechtějí číst dlouhé texty a pak podrobnější recenzi pro více detailů).

    Co se dělalo a co bylo objednáno: Odhlučnění vozu, nakonec balíček Premium (střední volba) + audio MOREL a DSP procesor (přední středobasy + výšky a repro do zadních dveří)

    Krátká verze: Domluva super, osobní konzultace s panem Lukášem Zemánkem, sestavení odhlučnění + konfigurace nových reproduktorů naprostá paráda. Následné setkání v dnešní době covidové v pořádku, ranní předání vozu technikům, odpoledne vyzvednutí a následná jízda domů na 1 s *. VELMI VŘELE AHIFI DOPORUČUJI !!!

    Delší verze:

    - původní plán, osobně se zastavit a nakonfigurovat si audio + odhlučnění vyšel, do AHifi jsem se dostal bez problémů, ukazatele po cestě a navigace naviguje bez problémů až k prodejně
    - prodejna:
    -- můj cíl byl jednoznačný - přímý útok na prodejce a jednání o mých požadavcích. Ujal se mne pan Lukáš Zemánek a už z prvních minut jsem měl velmi dobrý pocit
    -- řekli jsme si, jaký mám vůz, co jsou tam za reproduktory a co by se mělo dělat. Moje představa byla do automobilu dát špičkové reproduktory. Odhlučnění byla jen "třešnička na dortu", která dokresluje celý zážitek v autě.
    -- několik minut jsme ladili moje požadavky, až jsme se dostali do finální podoby
    -- z jednání s panem Zemánkem jsem měl velmi pozitivní pocit, že o mne "bylo postaráno", ale zároveň mi na sílu nic nenabízel. Spíše jsem útočil svými požadavky na vyšší série reproduktorů. Myslím si, že mi bylo vyhověno na 200% a takové jednání velmi kvituji. Zákazník si připadá jako klient a nikoliv jako slepice, kterou chtějí oškubat.
    - odjezd zpět do Prahy
    -- po cestě jsem se těšil na Duben, kdy jsme měli domluvený termín (pánové jsou hodně vytížený, instalací je mnoho, ale stojí za to si počkat!)
    -- také mě napadaly myšlenky, jestli jsem to trochu nepřehnal a jestli "to bude stát za to" (což se mě drželo sem tam ještě pár týdnů, jestli to repro není "až moc" a jestli je odhlučnění třeba)
    - týden před instalací jsem se ujistil o termínu, domluvili jsme detaily (čas příjezdu, zápůjčku vozu, ...)
    - den D - cesta do Brna
    -- ranní cesta se snídaní do Brna proběhla dobře, natěšen na vylepšení svého "mazlíka" a také na procházku po přírodních stezkách Brna, zatímco pánové z Ahifi budou usilovně pracovat na autě
    -- Příjezd:
    --- ranní příjezd v době covidové bez komplikací, nahlásil jsem se u okénka, milé přivítání (žádné strojené fráze), vyčkal, probral z panem Zemánkem detaily použití náhradního vozu, podepsal smlouvu, technikovi předal klíčky od svého vozu, rozloučil se a odjel do lesů si užít 13 km dlouhou procházku
    --- asi se ptáte "Cože? Ráno dojedeš a večer hotovo a jedeš zpět? Jak to?" - v Ahifi razí heslo "ve více se to dělá lépe a rychleji", proto na Váš vůz nastoupí parta 4 zkušených techniků, odstrojí, nainstalují, zpět osadí a také vyzkouší (audio), naladí (audio)
    --- během mého volného dne se vyskytla komplikace - já hlava skopová jsem nechal doma ořech na bezpečnostní matice na kolech. Zprvu to vypadalo, že instalace odhlučnění do podběhů neproběhne kvůli mé chybě, nicméně na konci dne mě čekalo milé překvapení - technici si poradili i s tímto a podběhy se podařilo sundat přes kolo (velký dík!)
    --- odpolední příjezd zpět, nahlášení se u okénka (doba covidová - prodejna zavřena), vyčkání na pokyny, vrácení vozu
    --- během čekání na techniky (přijel jsem o chvíli dříve a technici měli menší zpoždění kvůli těm kolům) se mi věnoval technik (zřejmě), který mi ukázal fotky automobilu při instalaci, vysvětlil co kde bylo instalováno, proč a k čemu to je
    --- následně jsem byl zavolán k technikům, aby audio bylo nalazeno přesně na mé uši
    ---- tam na mě již čekal pan Ján Dadej, který si sedl s notebookem na sedadlo spolujezdce, pustil svoji sample skladbu a nechal mě poslouchat tóny, melodie, basy, středy, výšky, celek, ...
    ---- udělali jsme pár korekcí, které vyhovovaly tomu, jak a co poslouchám za hudbu (bohužel poslouchám téměř vše a špatně se ladí jak pro údernou rockovou skladbu a zároveň pro basovou EDM muziku).
    ---- po těchto korekcích jsem si pustil svoje skladby (dobré je mít již připraveno, co posloucháte, abyste si to reálně vyzkoušeli, případně doladili). Následovaly ještě menší korekce a po nich byl zvuk řekl bych dokonalý. Přirovnal bych toto naladění na to, když si sednete doprostřed koncertního sálu a posloucháte. Ne, nepřirovnal, tohle bylo lepší jak živý koncert (a stále je!).
    ---- protože jsem celkem zvídavý, bylo mi vysvětleno, jak se DSP zesilovač nastavuje, na co je třeba dát pozor a jak v programu operovat. Přístup pana Jána Dadeje velmi kvituji. Naprosto proklientský, trpělivý, ochotný udělat, co je v jeho silách
    --- odchod k okénku, ujištění od pana Zemánka, jestli je vše v pořádku, platba
    --- diskuse, rozloučení, vše v naprosto přátelském duchu a příjemné atmosféře
    -- Odjezd
    --- kdyby nebyly na D1 zúžení, asi bych nevěděl, jak jsem dojel domů. Bylo to něco jako malý soukromý velmi dobře ozvučený koncert na kolech, jedoucí po D1
    --- asi se ptáte "Mluvíš tu o audiu, ale co to odhlučnění???" - no, pravda, párkrát jsem tu hudbu vypnul, abych si sám poslechl, co nebude a bude slyšet. Hm, největší hluk dělaly ofuky a zvuk skrze boční okna, jinak nic, "ticho", prémiový segment. Pro mě to byla jen třešnička, jak jsem psal, ale docela podstatná, protože Vám umocní zážitek. K tomu bych ještě dodal, že nejezdním na pneumatikách typu "eko", které by byly "nehlučné". Mám na autě poctivé Pilot Sport 4 :) .
    -- Příjezd domů
    --- Za hodinu 48 jsem byl doma, trvalo to asi jako průměrné vystoupení hlavní kapely na koncertě a sakra se mi nechtělo vystoupit.
    - průběh následujících dní
    -- kam jsem mohl, tam jsem jel autem a poslouchal hudbu. První a hlavní důvod - nemohl jsem se a stále nemůžu toho zvuku nabažit. Druhý důvod - audio sestava se musí rozehrát, to trvá cca 20-30 hodin poslechu, takže jsem chtěl této doby dosáhnout co nejdříve, abych mohl provést drobné korekce ekvalizéru a nastavení reproduktorů.

    - v automobilu jsem vezl několik lidí a Ti se nestačili divit, co že se to s audiem stalo a jak fantasticky to hraje.
    -- moje rada - nepřiplácejte automobilkám za BOSE, JBL, HARMAN, ... ale zajeďte do Brna, kupte MOREL, dejte odhlučnění a užívejte si násobně lepší zvuk za super cenu

    Není v mých silách poděkovat všem, protože jsem přišel do styku jen s pár lidma. Co ale musím vyzdvihnout je již psané jednání všech, kteří se mnou přišli do styku. Nezažil jsem nikoho protivného nebo postaveného v módu "za každou cenu musím něco prodat" či "prodat pokud možno to nejdražší".

    Další věc, velmi pozitivní - je úplně jedno, jestli máte značku Škoda, KIA, Porsche, AUDI, BMW, nebo jakoukoliv další. Jestli Vaše auto má hodnotu ve stovkách tisících a nebo jednotek milionů, v Ahifi se k Vám staví stále stejně, stejně skvěle a rozdíly dle mých zkušeností nedělají. Toho si cením velmi, protože toto jednání já vyhledávám. Ne "pane Zachař, ano, co nejlevněji to uděláme, jsme nejlevnější, ..." :) .
    Jmenovitě bych tedy rád poděkoval za excelentní zkušenost "pánovi s fotoaparátem", panu Zemánkovi za prodej a komunikaci, panu Dadejovi za fotky, instalaci a ladění audia. Souhrnně pak celému teamu, který se podílel na celém tomto projektu - skladníci, technici, lidé, kteří produkty objednávají a i panu vedoucímu, který má tým fantastických lidí a cítil jsem se "jako v rodině, rodinném podniku nebo u přátel". A TAKHLE TO MÁ VYPADAT!

    Závěrem bych chtěl říct, že recenzi píši s odstupem času několika dní, aby to nebyla "pod emocemi psaná recenze", i když tohle audio mě chladný nenechá ani za rok :D.

    AHIFI DOPORUČUJI VŠEM, KTERÝM JDE O SKVĚLÝ ZVUK V AUTĚ, SUPER PÉČI LIDÍ V TEAMU AHIFI NEBO SI JEN CHTĚJÍ KOUPIT PRODUKT Z JEJICH ŠIROKÉ NABÍDKY NA WEBU (balík s mou objednávkou už mi jede domů).

    Autor: Ing. Karel Konečný
    Kopírování fotografií nebo textu je zakázáno! Všechna práva vyhrazena.

    Komentáře k článku

    1|Lukáš Zachař , 12.07.2021, 15:45
    Dobrý den,moc rád jsem ohodnotil Vaši práci, protože jednoznačně stojí za to.I když podle FB komentářů některých lidi to vypadá jako holý nesmysl, stojím si za tím, že když si chce člověk udělat radost, udělá si ji a neplatí pravidlo za dobrými věcmi se vybaví jen drahé auto.Vždyť kolik tunerů si dává brutální audia do Octavia 1 za 60k Kč :) .Ještě jednou děkuji za super práci a budu se těšit na další spolupráci!LZ.
    Odpověď: Lukáš Zemánek - AHIFI.CZ, 14.07.2021 13:27
    Dobrý den Vážený zákazníku, ještě jednou moc děkujeme za Vaše hodnocení, velice si vážíme Vaší recenze, která může pomoci dalším zákazníkům např. při rozhodování .