Košík0
Způsoby doručení
Přepravce79 Kč
Osobní odběr BrnoZdarma
Doprava zdarma od 1500 Kč

Zesilovač CRUNCH GPX1000.4

Pomůžeme vám s nákupem
  • Využijte naši poradnu
  • Zboží nám můžete vrátit do 40 dnů
  • Vyzkoušejte si produkt u nás na prodejně
  • Odborně vám poradíme - 602 547 648
-21 %
Akce

Katalogové číslo:GPX1000.4
ZnačkaCrunch
Počet kanálů zesilovačeZesilovače se rozdělují na:
- Monobloky
- 2kanálové
- 3kanálové
- 4kanálové
- 5kanálové
- 6kanálové
- více kanálové

Každý kanál slouží na napájení jednoho reproduktoru u koaxialního typu, popř. jedné strany, pokud se jedná o komponentní reproduktory.

Zesilovače typu monoblok se používají hlavně na subwoofery.

2kanálové jsou vhodné jak na subwoofery, tak například na přední pár reproduktorů v autě.

3kanálové se používá na přední nebo zadní reproduktory + subwoofer.

4kanálové se používají na přední + zadní reproduktory nebo 1 pár reproduktorů + subwoofer.

6 nebo 5kanálové se používají na 2 páry reproduktorů + subwoofer, nejčastěji.

Můstkování znamená zapojení zesilovače do můstku, kdy se použije + pól z jednoho kanálu a - pól z druhého kanálu. Ve většině případů to bývá na zesilovači znázorněné jako "BRIDGED".
4/3/2 kanálový
RMS výkon na 4 ΩRMS výkon při zatížení reproduktorů nebo subwooferu na 4 Ω. RMS výkon je stálý výkon zesilovače a je to jeden z nejdůležitějších parametrů při výběru zesilovače. 4 x 70 / 2 x 250 Watt
RMS výkon na 2 ΩRMS výkon při zatížení reproduktorů nebo subwooferu na 2 Ω. RMS výkon je stálý výkon zesilovače a je to jeden z nejdůležitějších parametrů při výběru zesilovače. 4 x 125 Watt
Max. (maximální) výkon na 4 ΩŠpičkovy výkon "Max.", který zesilovač dokáže vyvinout na velmi krátký čas. Relativně nedůležitý parametr. Jde hlavně o marketingový tah, jak na vysoká čísla nalákat zákazníka. 4 x 140 / 2 x 500 Watt
Max. (maximální) výkon na 2 ΩŠpičkovy výkon "Max.", který zesilovač dokáže vyvinout na velmi krátký čas. Relativně nedůležitý parametr. Jde hlavně o marketingový tah, jak na vysoká čísla nalákat zákazníka. 4 x 250 Watt
Dolní pásmová propust (LPF)LPF / LP resp. "low pass filter" nabízí možnost nastavení zesilovače pomocí potenciometru tak, aby spodní pásmo hrálo jen frekvence v určitém pásmu, které potřebujete. Tento filtr se používá k nastavení frekvenčního rozsahu pro subwoofer, z důvodu aby nedocházelo k jeho přetěžování nebo zkreslení zvuku.

Příklad:
Zesilovače mají nejčastěji LPF od 20 do 300 Hz. Doporučujeme nastavovat tento potenciometr v rozmezí 45-80 Hz.
50 - 250 Hz
Horní pásmová propust (HPF)HPF / HP resp. "hi pass filter" nabízí možnost nastavení zesilovače pomocí potenciometru tak, aby střední, případně středobasové a výškové frekvence hrály od určité frekvence směrem nahoru.

Příklad:
Zesilovače mají nejčastěji HPF od 40 do 300 Hz. Pokud nastavíme na potenciometru hodnotu cca. 150 Hz, budou zvuk ořezán tak, že bude hrát frekvence od 150 Hz až po maximální horní hranici celého frekvenčního rozsahu zesilovače, třeba až 20.000 Hz. Doporučujeme nastavovat tento potenciometr v rozmezí 80-160 Hz. Díky této možnosti nastavení snesou reproduktory vyšší výkon, jelikož je nebudete přetěžovat basy ve spodním frekvenčním pásmu.
50 - 250 Hz
Energetická třída zesilovačeZesilovače se rozdělují na dvě základní třídy: analogové a digitální. Analogové zesilovače (A/B) mají vyšší nároky na spotřebu, ale mají obvykle přirozenější zvuk. Digitální zesilovače (D) mají výrazně nižší spotřebu a vyšší účinnost, ale zvuk nemusí být tak věrný jako u klasických analogových zesilovačů. AB
Rozměry zesilovače326 x 46 x 254 mm

Komentáře k produktu

77|Martin, 26.11.2016, 17:11
Dobrý den, mám doma subwoofer 500W a nemám se zesilovači vůbec žádnou zkušenost. Chtěl bych se proto zeptat jestli tenhle zesilovač bude stačit nebo jaký jiný proto abych to nějak nezničil. Děkuji
Odpověď: Marek Flek -AHIFI.CZ, 29.11.2016 14:20
Dobrý den Vážený zákazníku, pro správné zvolení zesilovače by bylo dobré znát impedanci subwooferu a jeho RMS výkon. Volil bych však rozhodně monoblok, tedy jednokanálový zesilovač nebo dvoukanál. Určitě ne 4-kanálový zesilovač, pokud je určen pouze pro subwoofer.
76|Tomáš Kahánek, 11.11.2016, 09:00
Dobrý den, objednal jsem u vás tento zesilovač a nyní mi vrtá hlavou tato otázka. Aktuálně jej chci připojit na jeden subwoofer 1x200 4ohmy v můstku. Do budoucna uvažuji, že zbylé 2 kanály využiji pro další repro. Má otázka je, zda bude fungovat pokud připojím jen subwoofer v můstku a zbylé kanály zapojeny nebudou. Díky
Odpověď: Marek Flek -AHIFI.CZ, 11.11.2016 13:04
Dobrý den Vážený zákazníku, ano, fungovat bude, není to problém.
75|Petr, 09.10.2016, 13:56
Dobrý den,koupil jsem u vás tento zesilovač a po zapojení nefunguje-nesvítí ani LED dioda.Kam se mám obrátit s reklamací?Číslo faktury-160111254.Děkuji
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 11.10.2016 10:48
Dobrý den Vážený zákazníku, stačí najet na webu do sekce reklamace: http://www.ahifi.cz/reklamacni-rad-obchodu-ahifi-cz-dle-noveho-obcanskeho-zakoniku-2014/
74|petr, 18.09.2016, 13:24
zdravím prosím o radu chci se zeptat bude stačit tento zesilovač na Subwoofer PIONEER TS-W304R? Děkuji za info
Odpověď: Marek Flek -AHIFI.CZ, 20.09.2016 12:34
Dobrý den Vážený zákazníku, zesilovač nevybudí subwoofer zcela naplno, ale lze jej použít. Předpokládám, že budete zapojovat také reproduktory, když volíte 4-kanálový zesilovač.
73|Matyáš Vaneš, 30.08.2016, 20:26
Dobrý den,Zakoupil jsem si tento zesík v packu a zajímala by mi jedna malá věc. Mam reproduktory Reproduktory Mac Audio Performance X 69.3 a Mac Audio Star Flat 2.16 a rád bych je napojil na tento zesík a na Suw bych koupil mono, chci jej ovládat ze předu auta štělováním. Předem díky za odpověď
Odpověď: Marek Flek -AHIFI.CZ, 31.08.2016 12:44
Dobrý den Vážený zákazníku, pokud hledáte vhodný zesilovač, pro subwoofer, včetně dálkového ovládání, jistě najdem vhodnou volbu, bylo by ale dobré uvést nějáke parametry.
72|fanda, 08.07.2016, 23:29
dobry den, chci se jen zaptat, mám doma reproduktor bez zesilovače, je v něm 2x 20w 4 ohm reproduktor, a 1x subworfer 200w 8 ohm, tak se chci zeptat jestli to jde nejak zapojit s timto zesilovacem, a popropadne jak, staci mi kdyz to pujde zapojit jednoduse do zasuvky :) popripadne jinou variantu zapojení :)
Odpověď: Marek Flek -AHIFI.CZ, 11.07.2016 14:49
Dobrý den Vážený zákazníku, zesilovač je určen do vozu, tedy pro autohifi. Dotazujete se na reproduktorovou skříň pro home hifi, předpokládám. K tomuto zapojení není zesilovač vhodný.
71|Tomáš, 27.06.2016, 12:18
Dobrý den, je tento zesilovač vhodný k těmto reproduktorům http://www.ahifi.cz/reproduktory-mac-audio-performance-x-2-16.html ? Popř jaký jiný v této cenové relaci. Děkuji za odpověď
Odpověď: Marek Flek -AHIFI.CZ, 28.06.2016 09:08
Dobrý den Vážený zákazníku, v této cenové relaci je GPX1000.4 velmi dobrou volbou.
70|Oldřich, 29.05.2016, 20:44
Dobrý den. Myslíte že je dobré spojení zesilovače CRUNCH GPX1000.4 a subwooferu PIONEER TS-W304R?
Odpověď: Marek Flek -AHIFI.CZ, 31.05.2016 10:26
Dobrý den Vážený zákazníku, lze tuto kombinaci použít, nejvhodnější volba to však není. Zesilovač nemá dostatek výkonu na úplné vybuzení subwooferu.
69|Mira, 11.04.2016, 14:32
Repro mam , jen nevim ten zesilovac , hlavne mi jde o to zapojeni , vubec nevim jakej zesik
Odpověď: Marek Flek -AHIFI.CZ, 11.04.2016 14:54
Dobrý den Vážený zákazníku, viz. předchozí odpověď.
68|Mira, 11.04.2016, 14:27
Dobry den , porteboval bych poradit a zaroven doporucit nejaky zesilovac , potreboval bych 4 stredobasovy reproduktrory znacky Bm audio labs , 200 watu , a 4 vyskove reproduktory , 2 znacky boschman 150 watu a 2 bohuzel nevim vykon ani znacku , jsou to stavajici co mam v aute , diky za odpoved
Odpověď: Marek Flek -AHIFI.CZ, 11.04.2016 14:54
Dobrý den Vážený zákazníku, bohužel pokud neznám potřebné parametry, nemohu zvolit vhodný zesilovač.
67|davi111, 23.03.2016, 18:08
zdravím chtěl bych se zeptat mám tenhle zesilovač CRUNCH GPX1000.4 chci k němu koupit subwoofer jen nevím jaký by měl mít výkon aby to hrálo jak má,předem děkuji za odpověd
Odpověď: Marek Flek -AHIFI.CZ, 24.03.2016 12:13
Dobrý den Vážený zákazníku, vhodným subwooferem je například MATCH MW 12 BR.
66|Tom, 24.11.2015, 19:19
Dobrý den, jak je to s můstkovánim , dá se na tomto zesilovači zmůstkovat 2 kanály, s výsledkem 4Ohmy 1x500RMS
Odpověď: Marek Flek -AHIFI.CZ, 25.11.2015 09:23
Dobrý den Vážený zákazníku, viz. popis - můstkovat lze 2 kanály, tedy 2 x 250Watt RMS při 4Ohm.
65|Daniel, 23.11.2015, 14:54
Chci se zeptat v čem není vhodné požít čtyř kanál, líbí se mi možnost případného přikoupení repra např. do plata nebo druhého subwoferu, jáké mám teda možnosti.
Odpověď: Marek Flek -AHIFI.CZ, 23.11.2015 15:11
Dobrý den Vážený zákazníku, pokud chcete připojit k zesilovači ještě jeden pár reproduktorů, pak lze použít a je to vhodná volba. Připojení reproduktorů jste v minulém dotazu neuváděl, proto jsem navrhoval dvoukanál/monoblok.
64|Daniel, 23.11.2015, 13:49
Dobrý den,Mám sobwoofer 220RMS 600WJe tento zesilovač vhodný případně múžete doporučit jinýDíky
Odpověď: Marek Flek -AHIFI.CZ, 23.11.2015 14:15
Dobrý den Vážený zákazníku, pro subwoofer volte monoblok nebo dvoukanálový zesilovač. Čtyřkanálový zesilovač není vhodný pro zapojení subwooferu. Pro subwoofer s výkonem 220Watt RMS lze použít například zesilovač MAC AUDIO ZXS 1000.
63|PEPA, 10.10.2015, 10:43
Dobry den chtel sem se zeptat jaky sobwoofer by jste mne doporučil k tomuto zesilovači dekuji s pozdravem pepa
Odpověď: Marek Flek -AHIFI.CZ, 12.10.2015 08:58
Dobrý den Vážený zákazníku, vhodnou volbou může být například subwoofer GLADEN ALPHA 12 SB.
62|Michal Mikeska, 14.09.2015, 02:50
Dobry den chtel bych se zeptat utahne tento zesilovac subwoofer hertz o vykonu 400rms a maximlni vykon da 800rms nebo jaky nato zesilovac prosim dekuji
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 14.09.2015 11:04
Dobrý den Vážený zákazníku, neutáhne, jedná se o lowendový zesilovač nevysoké kvality a my ho spíše nedoporučujeme.
61|Honza, 11.09.2015, 21:23
Dobrý den, zakoupil jsem od vás přední a zadní reproduktory Gladen M line 165V2 a 130V2. Odpor udáváte 3ohmy. Po zapojení je z reproduktorů slyšet nahodilé pískání. Na signálových kabelech mám filtr a nyní jsem zapojil filtr i na přívod autorádia. Zkusil jsem prohodit autorádio, odpojit kapacitor, projít veškerou kabeláž jestli nejsou vodiče někde poškozené. Poslední možnost která zbývá je že tento odpor nezvládá zesilovač. Chci se tedy zeptat zda je tento zesilovač vhodný pro odpor reproduktorů, případně který jiný 4 kanálový by jste mi doporučili. Děkuji za odpověď.
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 14.09.2015 10:47
Dobrý den Vážený zákazníku, praskání je relativní pojem, abych správně poradil, musel bych to vidět, doporučuji se tedy s tímto problémem zastavit k nám na prodejnu, kde si to poslechneme. Tento zesilovač zvládá zatížení 3 Ohm na kanál. Problém odhaduji na nesprávně nastavený zesilovač nebo nesprávně nastavené filtry v autorádiu.
60|Mara, 02.09.2015, 22:35
Děkuji, ještě jsem se chtěl zeptat četl jsem že je potřeba k 4 kanálovému zesilovači vést od rádia 2x signální kabely zvlášť pro reproduktory a pro SW. Na zesilovači jsem si všiml, že má 2x vstup a 1 výstup, je možné použít výstupu do vstupu pro SW ?
Odpověď: Marek Flek -AHIFI.CZ, 03.09.2015 09:57
Dobrý den Vážený zákazníku, to bohužel nelze, pro SW a pro repro budete mít rozdílné nastavení.
59|Mara, 01.09.2015, 15:49
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat zda je nutné mít na všech kanálech, či v můstkách připojené reproduktory? Kupoval jsem z důvodu zničení starého zesilovače a vlastním pouze SW. Zadní reproduktory budu teprve dokupovat a nerad bych něco zničil. Za odpověď děkuji.
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 01.09.2015 16:50
Dobrý den Vážený zákazníku, nemusíte mít všechny kanály připojené.
58|Bani, 21.07.2015, 12:48
Dobrý den, mám v autě Reproduktory JBL GT6-69 a Reproduktory MAC AUDIO PERFORMANCE X 2.13. Bude tento zesilovač OK nebo mi doporučíte nějaký jiný?? Děkuji
Odpověď: Marek Flek -AHIFI.CZ, 21.07.2015 13:04
Dobrý den Vážený zákazníku, zesilovač GPX100.4 lze použít.
57|Miroslav, 02.05.2015, 23:28
Dobrý den, plánuji k tomuto zesilovači připojit 2x zadní repro "FLI Integrator 69" do můstku, signálovou CINCH 2-linku bych natáhl jako výstup ze zesilovače MacAudio MPE 4000 CU, který je napojen na autorádio Kenwood KMM-120Y. Jaký je Váš názor na kombinaci zesilovače Crunch spolu s uvedenými FLI reproduktory? Jedná se mi jak o výkonovou, tak i poslechovou stránku věci vzhledem k ceně. Děkuji za odpověď.
Odpověď: Marek Flek -AHIFI.CZ, 04.05.2015 14:15
Dobrý den Vážený zákazníku, jedná se o low-endové zboží, jak zesilovač, tak reproduktory jsou zvukově spíše podprůměrné. Zapojení RCA linky z jiného zesilovače taktéž nedoporučuji.
56|Michal, 02.05.2015, 16:03
Dobrý den,mám repro impulse comp 6.5 a impulse comp 5 zapojené přímo na rádio bez zesilovače, má smysl přidat tento zesilovač ?Nebo jiný a proč ?Rádio Kenwood KDC-W4537UA.Děkuji za odpověď.
Odpověď: Marek Flek -AHIFI.CZ, 04.05.2015 09:04
Dobrý den Vážený zákazníku, tyto reproduktory bohužel neznám. V každém případě bude lepší je živit zesilovačem, než-li samotným autorádiem.
55|Kuba, 25.04.2015, 22:55
Dobrý den, je možné zapojit tento subwoofer na můstek na subwoofer Crunch CRB 350? Bude subwoofer dostatečne vybuzen? Děkuji za Vaší odpověd
Odpověď: Marek Flek -AHIFI.CZ, 27.04.2015 12:39
Dobrý den Vážený zákazníku, můstkovat lze pouze dva kanály, kde výsledný výkon bude 250Watt RMS. Zapojení subwooferu tedy je možné, ale zesilovač nemá dostatečný výkon ke 100% vybuzení subwooferu.
54|Dominik, 22.03.2015, 19:50
Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli tento zesilovač je plně dostačující pro Subwoofer "BLAUPUNKT GTb 1200 DE Dark Edition"? Díky
Odpověď: Marek Flek -AHIFI.CZ, 22.03.2015 20:08
Dobrý den Vážený zákazníku, pro napájení subwooferu volte monoblok nebo dvoukanálový zesilovač, například MAC AUDIO MPE 2.0 XL .
53|Pavel, 11.02.2015, 00:19
Dobrý den, řeším novou sestavu a první dotaz je jestli tento zesilovač je vhodný k subwooferu HERTZ ES 250 D.5 a druhý ( jelikož jsem začátečník ) tak jaké příslušenství k zapojení do auta budu potřebovat a třetí protože jsem už v posledním ročníku uměleckého truhláře tak si udělám vlastní case a řeším nejvhodnější konstrukci.. což je trochu věda, ale nejde mi o dokonalost, ale o radost z výsledku z vlastní práce.. dělal bych to klasicky z DTD desek lepení polyuretanovým lepidlem a teď de o to jaké faktory ovlivňují zvuk abych kuli jednomu klepu nepřišel třeba o 90 % výkonu, což se snad stát nemůže když se podívám na ty laciné boxy, jak jsou vyřešeny. Předem děkuji.
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 11.02.2015 11:03
Dobrý den Vážený zákazníku, tento zesilovač rozhodně vhodným není. Jak díky nevhodné impedanci tak díky kvalitě, subwoofer Hertz z řady ES si zaslouží určitě lepší napájení. Moje doporučení na zesilovač je monoblok: http://www.ahifi.cz/zesilovac-mac-audio-zxs-1000.html. Doporučení na kabeláž: http://www.ahifi.cz/kabelova-sada-gladen-wk-20.html.
52|David, 13.12.2014, 22:51
Dobrý den, Prosím Vás o radu zda bude tento zesilovač stačit na komponent JBL GT5-1204BR? Děkuji
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 14.12.2014 20:57
Dobrý den Vážený zákazníku, na 100% vybuzení subwooferu JBL určitě ne, spíše tak na 60% dokáže tento 4-kanálový zesilovač subwoofer vybudit.
51|Terry, 30.08.2014, 10:01
Dobrý den chci se zeptat zda by tenhle Zesik utahl Repro Boston 500 RMS když
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 30.08.2014 12:20
Dobrý den Vážený zákazníku, obávám se, že neutáhl. Crunch GPX 1000.4 je low-endový zesilovač s podprůměrným zvukem a rozhodně ani zvukem ani výkonovým potenciálem není vhodný na takto silný subwoofer od Boston A.
50|Trnec, 29.05.2014, 22:51
Dobrý den chci se zeptat jaký máte názor na zesilovač (SENCOR SCA AMP4350) je crunch lepší ? Děkuji
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 30.05.2014 01:06
Dobrý den Vážený zákazníku, na tuto otázku jsem Vám již odpovědal na email,  kde jste se mě ptal na totéž.
49|Lukas, 05.02.2014, 18:09
Dobrý den, prosím Vás, jaké udává výrobce zkreslení? Bude tento zesilovač lepší a kvalitnější, než starý Jensen XA4150? Ten uváddí 0,1% při 2 Ohm a můstku.Výkonově jsou podobné. Děkuji moc :)
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 05.02.2014 19:50
Dobrý den Vážený zákazníku, starý Jensen bude mít trošku lepší zkreslení než tento základní Crunch, který je cenově velmi nízko.
48|Vévoda Milan, 27.01.2014, 19:39
dobrá den rád bych se zeptal jestly by jste mi k tomto zesáku tento subwoofer http://www.ahifi.cz/subwoofer-jbl-gt5-12.html a nebo tento http://www.ahifi.cz/subwoofer-jbl-cs1214.html
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 27.01.2014 20:29
Dobrý den Vážený zákazníku, GT5-12 je slyšitelně lepším subwooferem.
47|james1996, 26.01.2014, 17:53
a šlo tedy na něj napojit tato sestava http://www.ahifi.cz/reproduktory-jbl-gto938.html#komentare .....http://www.ahifi.cz/subwoofer-jbl-gt5-12.html děkuji..
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 26.01.2014 19:14
ano, tato sestava by napojit šla.
46|james1996, 23.01.2014, 21:43
chtěl bych se zeptat zdali by tento zesilovač utahla 2X http://www.ahifi.cz/subwoofer-jbl-gt5-12.html.a popřipadě jaky kabely použit děkuji..
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 23.01.2014 23:17
Dobrý den Vážený zákazníku, na tento 4-kanálový zesilovač nelze zapojit dva subwoofery, už vícekrát jsem tuto informaci zmiňoval zde v diskuzi + návrh řešení. Doporučuji pročíst diskuzi.
45|David, 08.11.2013, 20:55
dobry den ... chci se zeptat koupil jsem si tenhle zesilovac a po zapojeni a sestelovani vse hraje suprove , ale v reprakach mi pri hudbe jde slyset piskani podle otacek potoru .... cim to muze byt ??? je mozny ze je spatna jen kostra ?
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 08.11.2013 22:06
Dobrý den Vážený zákazníku, již jsem na tento dotaz reagoval na emailu, kde se mě ptal na to stejné. Moc Vás prosím, využívejte pouze jeden komunikační kanál, nás tohle opravdu hodně zdržuje pokud píšete všude kde to jde, děkuji.
44|Josef Horalík, 15.10.2013, 17:30
Popřípadě jaký by jste doporučil do 3000?
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 15.10.2013 17:57
Okolo 3000,- bych zvolil např. Mac Audio MPX 4500.
43|Josef Horalík, 15.10.2013, 17:29
Dobrý den, dostane tento zesilovac max vykon z jednoho paru reproduktoru JBL (označeni bohužel nevím ale myslím ze maji každý 70W) a subwoofer GT5-1204BR ? Děkuji
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 15.10.2013 18:17
Dobrý den Vážený zákazníku, úplné maximum tímto zesilovačem nezískáte, ale defacto téměř.
42|Pepa139, 19.08.2013, 21:43
Dobrý večerChtěl bych se zaptat, když použiji do předních dveří reproduktory POWERBASS S-6C a do plata dám subwooferTS-W310S4 30cm 1400W, zvládne tento zesilovač kvalitně krmit tuto soustavu nebo by jste doporučil jiný ?Děkuji
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 19.08.2013 22:11
... odpověd máte na emailu, kde jse se nás ptal na to stejné.
41|Michal, 18.08.2013, 19:39
Zdarvím.. Mám dotaz můj zesilovač už pravděpodobně dodělává a schánim nový. Mám možnost koupit tento nebo starší model Crunch GTR 640.4..Mám subwoofer značky Us Blaster 500w RMS,1500w MAX.Který by ste mi doporučil z těchto dvou opřípadě některý z vaší nabýdky .. Děkuji za odpověď ;)
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 18.08.2013 20:05
Dobrý den V8žený zákazníku, řada GTR je vyšší než GPX, ale u nového máte výhodu 24 měsíční záruky a 100% stavu. Pokud hledáte zesilovač okolo 2000,- tak tohle není špatná koupě.
40|Josef Horalik, 08.08.2013, 18:29
Dobrý den, chtěl bych si koupit tento zesilovač na který chci napojit jeden pár reproduktorů JBL a subwoofer JBL GT5, jaké kabely na to budu potřebovat. Děkuji
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 08.08.2013 19:19
Dobrý den V8žený zákazníku, k zapojení zesilovač doporučuji kabelový set Autotek AT10KIT + signálové kabely Renegade REN5RCA.
39|Anonym, 14.07.2013, 20:31
dobrý den, chápu dobře že na tento zesilovač můžu připojit 2 ovály na 2 kanály, aby hráli všechny frekvence a subwoofer na můstek aby hrál pouze bassy?
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 14.07.2013 21:44
Dobrý den Vážený zákazníku, tento zesilovač nejde dát na dva můstky, nastavení neumožnuje na oba zmůstkované kanály ladit spodní pásmo.
38|Ladislav Bláha, 19.06.2013, 16:43
Dobrý den, je tento zesilovač dobrá volba pro 4 komponentní reproduktory Powerbass S-5C? Budu potřebovat něco speciálního když na baterii budu zapojovat ještě zesilovač se SW JBL GT5 set 3? Díky Láďa
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 19.06.2013 18:51
Dobrý den Vážený zákazníku, pokud hledáte nějaký základní 4-kanálový zesilovač tak proč ne, výkonově je dosatčující pro Powerbass S-série. Pokud budete mít dva zesilovače tak nejdůležitější je odpovídající kabeláž a kapacitor také není úplně na škodu.
37|Martin, 21.02.2013, 09:50
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli tento zesilovač rozjedu i na 12V baterku? Děkuji
Odpověď: Viktor Blaha -AHIFI.CZ, 21.02.2013 11:07
Dobrý den Vážený zákazníku, zesilovač je určen na palubní napětí 13,8 V tudíž by neměl být problém.
36|Jan, 29.01.2013, 20:35
Zdravim chtěl bych se zeptat zda tento subwoofer utáhne 2 subwoofery značky JBL GT5-12
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 29.01.2013 21:26
Dobrý den Vážený zákazníku, nikoliv viz. diskuze nad Vámi.
35|Marcel, 19.12.2012, 12:01
Dobrý den chtel bych se zeptat mam na platě spectron sp69se a v kurfu JBL GT5-1204BR a to bych chtel to mít na jeden zesilovač. Stačil by mi na to tento zesilovač ?
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 19.12.2012 13:16
Již jsem na tento dotaz reagoval na email, prosím využívejte pouze jeden kanál pro dotazy, děkujeme.
34|Petr, 05.12.2012, 20:10
dobrý den chtěl bych se zeptat mam na tomto zesilovači zapojeny tyto dva subwoofery http://www.ahifi.cz/subwoofer-jbl-gt5-12.html, myslíte že by bylo lepší na tento zesik zapojit pouze jeden subwoofer plus zadní reproduktory, protože na tomto zesiku neni vyhybka takže vlastně basuje jen jeden subwoofer. a ještě jeden dotazek když bych chtěl napojit ještě druhý zesilovač musim vest kabel znovu od baterky nebo stačí nějak propojit zesilovače? děkuji Vám za odpověd
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 05.12.2012 21:14
Dobrý den Vážený zákazníku, tento zesilovač nelze použít pro 2 subwoofery čili jediná možnost jak ho naplno využít je 1 x subwofer a 1 x reproduktory. Co se týče druhého zesilovače, pokud nemáte naddimenzované napájení, je třeba vést další kabely a nebo nové silné kabely pro oba zesilovače, signálový kabel musíte vést určitě, tedy pokud máte volné výstupy RCA na autorádiu.
33|filip, 03.12.2012, 22:40
A hraje to dobre? Nebo si mam sehnat jiny zesilovac na tento sub, co by ste doporucil dekuju
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 03.12.2012 23:52
Dobrý den Vážený zákazníku, jedná se o lowendový zesilovač základní třídy čili hraje pouze dobře, adekvátně cenové kategorii, ale existují i lepší zesilovbače, ale to je pak otázka 3000,- a nahoru.
32|filip, 30.11.2012, 20:16
Dobry večer mel bych dotaz jestly tento zesilovač mužu zapojit na sub JBL -GT5 -12 DEKUJI
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 30.11.2012 21:32
Dobrý den Vážený zákazníku, ano můžete ho zapojit na můstek na 3. a 4. kanál.
31|Thomas, 16.11.2012, 15:40
Příjemný večer přeji,chtěl bych se optat jestli by na tento zesilovač šlo napojit tyto dva bass boxy (JBL GT5-1204BR) Udělat defakto ze zesilovače 2 kanál pomocí můstkování.jde mi to že bych chtěl jednoboxy rozděleně.Děkuji vám předem moc za radu
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 16.11.2012 16:44
Dobrý den Vážený zákazníků, tento zesilovač nelze použít na dva subwoofery, již to zde bylo v diskuzi řešeno.
30|Tom, 12.11.2012, 22:07
Tudíž jediné co by ste doporučoval je časem koupit jiné radio ? ...JInak děkuji za to nastavení....
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 13.11.2012 00:17
Dobrý den Vážený zákazníku, podle mě nic není natolik hrozné, aby jste musel měnit, pokud si chcete polepšit, asi bych začal výměnou reproduktorů Phonocar za něco lepšího ...
29|Tom, 11.11.2012, 23:40
Nebo zda přidat třeba kapacitator... Mě osobně se zdá , že na výkon 300rms je ten subwooferovej box strašně malej a potřebovalo by to větší bednu , ale nechci být chytrej rád uslyším vaší radu a váš nazor
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 12.11.2012 01:20
Dobrý den Vážený zákazníku, kapacitor pořídit můžete, ale Váš problém nevyřeší.
28|Tom, 11.11.2012, 23:37
TO by ste byl až tak hodný ? :)Zesilovač sem nějak extra nenastavoval... zapojil sem subwoofer podle plánku na můstek přepnul na Lpf a přidal tím kolečkem co tam je to lpf mam cca tak na 70%... ap ak je tam rozmezí hz 50-250hz tak to mám dané tak cca take na 50-60% čili odhadem tak 140hz... dale je tam bast boost 0/+6db/+12db... to mam dané na 0 čili vypnuto jak mile dám na +6 či +12 tak subwoofer už nestíhá...a musím podotknout to , že dokonce i na radiu mam lound na low... když dám na radiu lound na high + přidám na radiu bass tak i potom subwoofer má co dělat .... , ale musím zduraznit jednu věc , dělá mi to neplechu... , když do radia strčím usb... tak to hraje čistě , jakmile to přepnu na CD tak , když sltumim radio na minimum tak ten subwoofer trošku hučí a zní to v autě jako kdyby jel vlak.. jako kdyby zesilovač vysílal bassy do subáče bez toho aniž by bylo volume + na radiu a to samé když přepnu pisničku... tak to dá dycky docela ránu jako ,že to zaduní... nevím či mám třeba už špatné kabely , nebo nevíte čím to může být ? Dělá mi to jen u toho CD.. když přepnu radio na usb tak to nedělá vůbec ... jen strašně nepatrně..a také bych chtěl ještě zduraznit , že když zapnu písničku nějakou na bassy tak ten reprák líta někdy opožděně a bass není na 100% přesný a někdy nezní moc hezky....Tak jestli by ste poradil co dělat. AUtoradio mám od značky PIONIER DEH-2200UB... A subwoofer je RENEGADE GTR1200 MKII , aby ste věděl o jakej sub a tak dále přesně jde...Reproduktory ve dveřích mám Phone car s takovou tou krabičkou + male repracky na vejsky v zrcátkách ( by to nějakej set ).... Zas tak extra hudbě nerozumím , ale věřím ,že to společně zvládneme a poradíte co třeba vyměnit nebo třeba zda zakoupit jinej subwoofer děkuji moc
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 12.11.2012 01:49
Dobrý den Vážený zákazníku, LPF doporučuji nastavit mezi 40 - 70 Hz, bass boost bych nechal na nule, to bych vůbec nenastavoval, loud na rádiu doporučuji deaktivovat, hudba z CD pokud je originální hraje vždy lépe než z USB, to je někde chyba. Lupnutí při přepnutí je problém rádia a nebo zesilovače, ale spíš rádia - pokud jste zapojil signálové kabely pokud bylo rádio aktivní - zničil jste speciální pojistku an rádiu a pak Vám tohle bude dělat. Jinak bych komponenty neměnil, podle mě není důvod.
27|Tom, 10.11.2012, 15:13
Dobrý den , tak zesilovač už mám doma a jak ste psal ,že zesilovač v žadnem připadě neutáhne subwoofer renegade 3OOw rms /500 max tak vám musím říci , že je to pěkná lež... naiplokoval sem zesilovač do auta na ten subwoofer a jedinej kdo nestíhá je subwoofer mam zesilovač cca na pulce a i tak má sub co dělat , aby stíhal , tak nevím proč ste psal , že ho neutáhne na 100%... koukám , že ste asi tento zesilovač netostovali
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 10.11.2012 17:06
Dobrý den Vážený zákazníku, to co jsem napsal je pravda, otázka je jestli renegade má opravu těch 300 W RMS, jelikož Renegade výkony nadsazuje celkem hodně. Jen pro Vaše info, Vám se může zdát, že subwoofer nestíhá, ale ono nestíhá zesilovač a do subwooferu posílá zkreslený signál a nebo je také možné, že jste zesilovač nastavil špatně, jak to máte nastaveno prosím? Zkusíme to společně doladit tak, aby byl nastaven správně.
26|Tom, 09.11.2012, 23:17
Nebo zesilovač snad nemá výkon těch 2x250W na můstek jak uvadí výrobce v parametrech ? Jakej je realne výkon
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 09.11.2012 23:56
... nemá, přesně tak.
25|Tom, 09.11.2012, 22:44
Dobrý večer , jak je možné , že tento zesilovač neutáhne jeden subwoofer 300w rms / 500 max , když v parametrech je napsáno u toho zesilovače , že má výkon rms 250W na můstek a 500 v maximálu. Docela to nechápu 250W do subwooferu renegade který má 300W je málo ? Prosím o vysvětlení děkuji moc Tom
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 09.11.2012 23:30
Dobrý den Vážený zákazníku, je potřeba mít na zřeteli, že u těchto lowendových levných zesilovačů jsou výkony lehce nadsazené a nejsou koncipovány na pohon 300W RMS subwooferu pokud mají udávaný výkon 250 W RMS, to ale neznamená, že zesilovač nemůžete použít, jen nevybudí subwoofer na 100%, ale stejně nikdo pořád neposlouchá hudbu na plný výkon :o).
24|wayens, 09.11.2012, 18:24
A na jakém zesilovači by toto zapojení šlo provést? nebo nějaká jiná alternativa? jde mi o to,že každý zesilovač má o relativně od dost značnou míru větší výkon než třeba tyto : http://www.ahifi.cz/reproduktory-hertz-ev-130-4.html (reproduktory tohoto rázu) Chtěl bych do předních dvěří a za sedačky dva páry ( na rádio) a dalších 8 reproduktorů dozadu ale nevím si rady jak zapojit...a nechtěl bych tam mít 3 zesilovače...díky
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 09.11.2012 20:25
Dobrý den Vážený zákazníku, zapojení je možné, ale my ho nedoporučujeme. Pokud máte tolik reproduktorů v autě (zcela nestandartní) tak doporučuji zvolit 2x 4-kanálový zesilovač. Co se zapojení týče, tak není problém se zapojením poradit u zboží co je nakoupeno v našem e-shopu.
23|wayens, 07.11.2012, 11:51
Dobrý den...pokud tomu rozumim tak na tento zesilovač bych mohl napojit až 8 reproduktorů...(na každý kanál 2 reproduktory paralerně o impedanci 4 ohm) pak by na každém kanálu byl defakto 2 ohm celkem a nemělo by se nic stát? je to tak? díky
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 07.11.2012 12:26
Dobrý den Vážený zákazníku, nedoporučuji takové zapojení, jedná se o levný lowendový zesilovač a zatěžovat ho na všech kanálech na 2OHMY rozhodně není dobré a zesilovač by se mohl zničit, na záruku by Vám to pak určitě neuznali v servise.
22|Tom, 05.11.2012, 23:56
Dobrý večer přeji , chtěl jsem se zeptat zda tento zesilovač utáhne subwoofer od značky renegade v boxu 300W rms / 500 W max.. Děkuji Na zesilovači by byl zapojen jen subwoofer
Odpověď: Viktor Blaha -AHIFI.CZ, 06.11.2012 01:06
Dobrý den Vážený zákazníku, na 100% tento 4 kanálový zesilovač subwoofer neutáhne, ale na běžný poslech ho použít pochopitelně můžete.
21|hook, 31.08.2012, 00:05
Dobry den dokaze tento zesilovac kvalitne krmit dva JBL GT5-1204BR ??? diky za odpoved
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 31.08.2012 02:11
Dobrý den Vážený zákazníku, nikoliv, tento zesilovač není možné zapojit na dva subwoofery, nemá vhodné nastavení, ani výkon pro dva 275 W RMS subwoofery.
20|Luky, 20.08.2012, 21:04
dobrý den,chtěl bych se zeptat,jakej zesilovač bude lepší připojit na subwoofer JBL GT5-1204BP.Jestli CRUNCH GPX1000.4,nebo CARPOWER HPB-1502.Děkuji
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 20.08.2012 22:14
Dobrý den Vážený zákazníku, jednoznačně Carpower HPB-1502, 4 kanál není vhodná volba.
19|Jerry, 06.06.2012, 14:40
Děkuji za odpověď.
17|Jerry, 05.06.2012, 22:35
Dobrý denJsem úplný začáteční v auto hifi a proto vás chci kontaktovat ohledNě výběru celé soustavy rádio KENWOOD KDC-316UR , repro U-DIMENSION EL COMP 6 , zesilovač CRUNCH GPX1000.4 , subwoofer CRUNCH GPX 8 VENTED a kabely tyto HOLLYWOOD HE-3028 je to všechno co budu potřebovat k zapojení soustavy? Nebo ještě něco? Předem děkuji za odpověď.
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 05.06.2012 23:02
Dobrý den Vážený zákazníku, Váš výběr je velmi slušný, ale navíc potřebujete ještě: Y adaptér a popřípadě repro kabel na subwofer (1-2 metry)  a repro kabel na reproduktory (10 - 14 metrů).
16|roman, 28.05.2012, 20:32
Dobry den mate tento zesilovač skladem ?
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 28.05.2012 22:30
Dobrý den Vážený zákazníku, 1 kus máme na kamenné prodejně, můžeme stáhnout na eshop a poslat, otázka 1 dne.
15|Jakub, 03.05.2012, 20:00
Dobrý večer chtěl bych se zeptat, zda-li by tento zesilovač byl vhodný pro dvojici reproduktorů PIONEER TS-W309S4 ??? A druhý dotaz zní jaký by jste mě k tomu doporučil kapacitátor? Dekuji.
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 03.05.2012 21:16
Dobrý den Vážený zákazníku, tento zesilovač nemá 2 výhybky na spodní pásmo čili není vhodný na dva subwoofery, bohužel.
14|Petr, 30.04.2012, 16:09
jasné děkuji a když bych ten zesik někde střelil tak jakej byste mi doporučil jinej kterej by to utáhl třeba carpower 750 by byl vhodný děkuji
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 30.04.2012 16:55
Pokud 4-kanál tak super 4-kanál v akci je JBL GTO1004E.
13|Petr, 29.04.2012, 21:37
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak jsme se bavili kvůli tomuto zesilovači po emailu tak jste mi říkal, že aby byl na dva subwoofery tak je k tomu potřeba výhybka mohl byste mi nějakou doporučit děkuji
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 29.04.2012 23:51
Dobrý den Vážený zákazníku, ta výhybka musí být v zesilovači a nebo by jste musel mít externí procesor což při ceně zesilovače nepřichází v úvahu.
12|Petr, 12.04.2012, 22:12
tady je to čislo objednávky pokud myslíte na zesilovač018888
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 12.04.2012 23:04
Děkuji, číslo je v pořádku, máte to v emailu. :o)
11|Petr, 11.04.2012, 21:19
dobrý den poradíte mi jak správně naladit tento zesilovač na dva tyto subwoofer http://www.ahifi.cz/subwoofer-jbl-gt5-12.htmlja pořád ne a ne je sladit
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 11.04.2012 22:10
Dobrý den Vážený zákazníku, prosím o poslání čísla obj. nebo číslo daňového dokladu, děkuji, následně Vám napíši na email jak na to.
10|Syndro, 22.01.2012, 18:23
Dobry den myslite ze tento zesilovac bude stacit na subwoofer Hifonics 500W RMS 2+2 ohmy???? mel by pohanet jen subwoofer popr jeste zadni repro
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 22.01.2012 19:42
Dobrý den Vážený zákazníku, tento zesilovač v žádném případě vhodný není. Je slabý.
9|honza, 09.01.2012, 14:12
děkuju za odpoved ja to nenapsal celé myslel jsem 2 subwoofery JBL GT5-12
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 09.01.2012 15:27
Ano, na tyto dva subwoofery bude 4 kanál Crunch postačovat.
8|honza, 06.01.2012, 18:41
dobrý den utahne tento zesilovač dva subwoofery jbl GTO děkuji
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 06.01.2012 19:20
Dobrý den Vážený zákazníku, pokud myslíte model GTO1214 tak ano, dá se říci, že utáhne, ale bude to na hraně po výkonové stránce.
7|PAJAS, 03.12.2011, 19:09
Dobrý den chtěl bych se zeptat mám dva subwoofery blaupunkt GTW 1000 o maximalni hodnote 1600w a 400W V RMS tudis jeden má 800 a 200RMS oba sou 4OHMOVÝ utáhne to tento zesilovač díky za odpověd
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 03.12.2011 19:49
Dobrý den Vážený zákazníku, subwoofery značky Blaupunkt neprodáváme tudíž Vám nemohu 100% potvrdit, že je tento lowendový 4 kanál utáhne, ale hrát by to mělo relativně obstojně.
6|Čenda, 21.11.2011, 12:30
Dobrý den, prosím o radu, zda bude při zapojení tohoto zesilovače pro zadní repro + subwoofer do můstku možnost regulovat subwoofer zvlášť, bez ohledu na zadní repra??Děkuji za odpověď, Čeněk
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 21.11.2011 14:48
Dobrý den Vážený zákazníku, ano možnost odělené regulace je možná na tomto zesilovači.
5|Petr, 09.10.2011, 14:52
Děkuji za Váši radu.
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 09.10.2011 15:39
Není zač.
4|Anonym, 09.10.2011, 11:13
rozdílnou impedanci 2 a 4 ohmy
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 09.10.2011 12:18
To vadit nebude, s U-dimension budete hlavně maximálně spokojený jako x zákazníku před Vámi co je mají také.
3|Petr, 09.10.2011, 11:12
Děkuji to se mi zdá jako dobrá volba jen jsem se rozhodl že nakonec asi pořídím U-dimesion el comp 6 když to tu tak chválíte, takže by stím neměl být problém co se týče zatížitelnosti na zesilovač JBL jsou akorát. Ještě jedna otázečka. Nevadí zesilovači že že reproduktory budou mít
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 09.10.2011 13:12
Budou mít ... ?
2|Petr, 08.10.2011, 14:34
Dobrý den, Prosím Vás o radu zda bude tento zesilovač stačit na komponenty JBL GTO 6508C a koax. JBL GTO 938? Podle mě ano ale nevm jak na to tento zesilovač s kvalitou. Děkuji.
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 08.10.2011 16:45
Dobrý den Vážený zákazníku, výkonme zesilovač bude stačít, po stránce kvality se jedná o základní zesilovač od Crunch, nelze čekat po zvukové stránce nějaké zázraky, osobně bych volil spíše JBL GT5-604E na reproduktory JBL.
1|brutus, 04.10.2011, 08:49
Dobry den rad bych se zeptal v aute uz mam zapojeny jeden zesilovac mam na nej sw a ovaly v plate a ted se tu poohlizim po dalsim. Rad bych jeste vymenil repra ve dverich min. v prednich jak to je se zapojenim vice zesilovacu musim tahnout dalsi kabely od baterky nebop ste staci napichnout na stavajici kabel? A mam zesilovac rx 44 od magnatu a je tam asi out na dalsi zesilovac predpokladam. Neubere to na vykonu te rx 44?Dekuji za odpoved
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 04.10.2011 09:19
Dobrý den Vážený zákazníku, propojování zesilovačů já osobně nedoporučuji, docela se tím degraduje signál. Ci se týče zapojení 2 zesilovačů, můžete použít rozvodný (distribuční) blok a nebo natáhnout napájecí kabely nové - druhé, to záleží na průřezu.

Hodnocení

Celkové hodnocení
88 %
5 zákazníků hodnotilo
Ověřený uživatel
20. 5. 2016

Cena byla rozhodujícím faktorem ( 1.890 Kč )ale říct že za tu cenu je to \"šmejd\" rozhodně nemůžu, dříve jsem měl v autě (PEIYING PY-2H30R \"1200W\") a ten se s tímto nemůže ani snad rovnat.ale určitě bych se nebál si pořídit další produkty od této značky - konkrétně nejspíš reproduktory a subwoofer bude v nejbližší době má volba.

Ohodnoťte produkt:
Zeptejte se nás
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.