Můj účet

Antivibrační materiál Comfortmat Vespa

antivibrační materiál, 700 x 500 mm, tloušťka 2,5 mm, MLF 0,36, hmotnost 3,51 kg/m² 
Více o produktu
Pomůžeme vám s nákupem
  • Využijte naši poradnu
  • Zboží nám můžete vrátit do 14 dnů
  • Vyzkoušejte si produkt u nás na prodejně
Antivibrační materiál Comfortmat Vespa
Tip

Antivibrační materiál Comfortmat Vespa

Comfortmat Vespa stojí na pomezí mezi nejprodávanějším antivibračním materiálem Comfortmat Ghost a prémiovým materiálem Comfortmat Cobra, čemuž odpovídají i vynikající technické parametry. Vespa nahrazuje hned dva velmi populární antivibrační materiály, konkrétně Comformat G2 a G3 a pokrok je znát prakticky ve všech ohledech. Nepatrně se navýšila tloušťka na 2,5 mm, díky čemuž se Vespa stává více univerzálnějším a účinnějším materiálem. Design a další důležité vlastnosti přebírá po pokročilejším materiálu Comfortmat Cobra. Především se jedná o tmel nejnovější generace Poison ze směsi speciálních polymerů, který poskytuje materiálu vylepšený akustický ztrátový činitel, výrazně vyšší přilnavost ke kovu, vysokou stabilitu, odolnost vůči vnějším vlivům a široký teplotní rozsah při provozu. Vespa obsahuje stejně jako Cobra hliníkovou fólii Scale One z inovované slitiny, jenž poskytuje materiálu vysokou pevnost a zvyšuje jeho účinnost. Fólie s matným finišem a diamantovým vzorem zajišťuje materiálu výjimečný design a navíc zlepšuje přilnavost s druhou vrstvou odhlučnění. Materiál je odolný vůči vodě, vlhkosti, olejům i extrémním teplotám, má antikorozní vlastnosti a ponechává si stejné vlastnosti v zimě i v létě. 

Hlavní vlastnosti antivibračního materiálu Comfortmat Vespa

  • Antivibrační materiál o tloušťce 2,5 mm.
  • Akustický ztrátový činitel (MLF) o hodnotě 0,36 jednotek pro oblasti se středním a vyšším zatížením vibracemi.
  • Nový tmel Poison s excelentní přilnavostí ke kovu, vysokou stabilitou a širokým teplotním rozsahem.
  • Inovovaná fólie Scale One ze slitiny hliníku poskytuje vysokou pevnost při zachování vysoké flexibility při aplikaci. 
  • Matný povrch fólie zvyšuje přilnavost aplikované druhé vrstvy odhlučnění.
  • Jednoduchá instalace na všechny typy povrchů bez nutnosti zahřívání.
  • Antikorozní vlastnosti, odolnost vůči vodě, vlhkosti, olejům a antikorozní vlastnosti.
  • Odolnost vůči přírodním vlivům i extrémním teplotám - ponechává si stejné vlastnosti v zimě i v létě.
  • Design upravený pro evropský trh.

Technické parametry antivibračního materiálu Comfortmat Vespa

  • Tloušťka: 2,5 mm
  • Rozměr: 700 x 500 mm 
  • Hmotnost: 1,23 Kg (3,51 kg / m²)
  • Akustický ztrátový činitel (MLF): 0,36
  • Přilnavost: 16 N / cm
  • Barva: zlato-černá
  • Cena za: 1 ks

Kam materiál Comfortmat Vespa aplikovat

Antivibrační materiál Comfortmat Vespa můžete aplikovat téměř všude, kde je potřeba snížit vibrace. Vzhledem k tloušťce 2,5 mm a vysokému akustickému ztrátovému činiteli je materiál vhodný zejména pro oblasti se středním až středně vysokým zatížením vibracemi. Vespa je ideální například pro vnější a vnitřní plech dveří a využití najde také jako první vrstva při odhlučnění, střechy, blatníků, torpéda nebo plastových podběhů. Použít můžete i na podlahu, dno kufru, podběhy nebo motorovou přepážku, na tyto oblasti však doporučujeme zvolit antivibrační materiál o tloušťce 3 nebo 4 mm. V našem článku "jak vybrat antivibrační materiál" se dozvíte veškeré další informace o antivibračních materiálech, jejich použití, i správném výběru. Pokud si nejste jisti, jaké materiály a v jakém množství použít na odhlučnění vozidel, využijte náš konfigurátor odhlučnění. Nejčastější použití antivibračního materiálu Comfortmat Vespa:
  • Vnější plech dveří
  • Vnitřní plech dveří
  • Víko kufru
  • Střecha
  • Torpédo
  • Plastové podběhy
  • Prostor pod zadními sedačkami
  • Dno kufru
  • Přední kovové podběhy
  • Zadní kovové podběhy
  • Podlaha
  • Blatníky

O tlumících materiálech Comfortmat

Společnost Comformat působí na trhu již od roku 2010 a za tu dobu se rychle etablovala do pozice předního světového výrobce antivibračních a zvukově izolačních materiálů. Comfortmat přinesl do automobilového průmyslu nové technologie umožňující maximální efektivitu, nižší hmotnost materiálů, stálou účinnost i v extrémních teplotách a v neposlední řadě velmi snadnou aplikaci. V posledních letech Comfortmat udává směr v oblasti odhlučnění vozidel a pravidelně přináší na trh materiály s rekordní účinností a excelentními vlastnostmi, kterých doposud nebylo možné dosáhnout. To vše je možné pouze mnohaletým výzkumem v laboratořích Comfortmat, nejvyšší kontrolou kvality v každé fázi výroby, modernizací výrobních strojů se zapojením předních světových odborníků do automatizace výrobních linek a vytvoření výzkumného centra vybaveného nejmodernějšími zařízeními. Vysoce kvalifikovaní odborníci společnosti Comfortmat mají rozsáhlé vědecké a výrobní zkušenosti, pravidelně provádějí nezbytné fyzikální a mechanické zkoušky a disponují odbornými znalostmi z oblasti vibroakustických vlastností automobilů. Díky tomu mohou výrobky Comfortmat splňovat ty nejnáročnější požadavky současného automobilového trhu. ​​​​​
Katalogové čísloCOM VESPA
ZnačkaComfortmat
Typ materiáluAntivibrační
Tloušťka2,5 mm
Rozměr700 x 500 m
Hmotnost 1 kusu1,23 Kg
Plošná hmotnost3,51 Kg / m²
Akustický ztrátový činitel (MLF)Akustický ztrátový činitel (anglicky mechanical loss factor) vyjadřuje schopnost materiálu pohlcovat šířící se zvuk a měnit energii zvukem vytvořených vibrací na tepelnou energii. Teoretický maximální ztrátový činitel je 1, což znamená žádné vibrace. Například neodhlučněná ocel o tloušťce 1 mm má ztrátový činitel cca 0,001 při 200 Hz. Platí tedy, že čím vyšší je ztrátový činitel, tím lépe. Kombinací tlumících materiálů je možné ztrátový činitel výrazně zvýšit až k hodnotám blížícím se 1. 0,36
Přilnavost16 N / cm
Hliníková fólieScale one 100 μm
VoděodolnostAno
BarvaZlatá s černým potiskem
Cena za1 kus
Pořadí vrstev1. vrstva

Komentáře k produktu

5|Michal , 12.02.2024, 09:37
Dobrý denU Peugeotu 307 nejsou reproduktory uchycené v konstrukci dveří ,ale přímo v tapci. Lze tento antivibrační materiál aplikovat i na plastovou vnitřní stěnu tapce? Plánují instalací výkonnějších reproduktorů, ale už teď se sériovými reproduktory je zvuk rezonujícídh dveří strašný. Popřípadě co vše by jste mí doporučil ošetřit . Děkuji
Odpověď: Robert Čech - AHIFI.CZ, 13.02.2024 13:21
Dobrý den Vážený zákazníku. To je ideální řešení. Vyztužit dveřní obložení a následně na něj aplikovat Soft Wave.
4|Ladislav , 05.02.2024, 15:42
Dobrý den plánují o odhlučnění podlahy VW T5 ne kvůli muzice ale spíš okolním zvukům. A jelikož jsem v tomto úplný začátečník tak nevím zda by mi stačil tento produkt nebo je lepší koupit dle konfigurace set co nabízíte.Auto je využíváno denně,částečně pracovní cestovní a spací,původní majitel občas někde něco nalepil,já dodal strop K-Fkex,boky Izolace Reimo X-Trem Isolator.Můžete mi prosím poradit vhodný produkt. Děkuji
Odpověď: Robert Čech - AHIFI.CZ, 06.02.2024 10:22
Dobrý den Vážený zákazníku. Vespu můžete na podlahu použít. Aby odhlučnění fungovalo správně, je nutné ještě aplikovat druhou vrstvu. Doporučím Raptor.
3|Filip , 16.01.2024, 17:12
Dobrý den, kolik kusů tohoto materiálu je potřeba do obou předních dveří u octavia 1? Děkuji.
Odpověď: Robert Čech - AHIFI.CZ, 17.01.2024 11:40
Dobrý den Vážený zákazníku. Budete potřebovat 4 ks.
2|Serhii , 17.03.2023, 12:51
Dobrý den, kolik by toho potřeboval na podlahu, Hyundai i30 hatchback 2013, napište prosím v kusech.Děkují.
Odpověď: Lukáš Zemánek - AHIFI.CZ, 17.03.2023 16:03
Dobrý den Vážený zákazníku, dle našich zkušeností by se mělo jednat o 7 max. 8 ks. 
1|Jan , 08.01.2022, 18:39
Dobry den, na dvere je lepsi aplikovat toto nebo Comfortmat S2 dekuji
Odpověď: Ing. Karel Konečný - AHIFI.CZ, 08.01.2022 22:35

Dobrý den,

můžete oboje. S2 je základní materiál, G2 je účinnější. Pak ještě doporučuji D2, který je nejúčinnější a zároveň nejlehčí.  

Hodnocení

Celkové hodnocení
99 %
75 zákazníků hodnotilo
73×
Josef Tuma
22. 4. 2024

S deskou se dobře pracuje - stříhá, tvaruje,atd.. Na kapotě po natlačení válečkem lepí perfektně. Dle mého subjektivního dojmu je hluk v kabině alespoň o 30% menší. Na celou kapotu mi stačila jedna deska - Fabia 2. Musel jsem jí nastříhat a nalepit na volná místa.

Anonymní uživatel
15. 4. 2024

Na potlačení rezonancí určitě dobrý. Dobře lepí vypadá že bude držet.

Anonymní uživatel
30. 3. 2024

použito na vnitřní plech dveří

Anonymní uživatel
18. 3. 2024

S materiálem se výborně pracuje a to i bez válečku, dával jsem jej na boční stěny v uvnitř kufru(sedan) a na to byl aplikován ještě raptor - znatelné zlepšení, kompletně zmizel plechový zvuk při poklepání na zadní blatníky :)

Jaroslav Hvasta
17. 3. 2024

Perfektní materiál. Snadná instalace a lepí snad lépe než mucholapka.Doporučení pro všechny. Když jí budete stříhat a lepit. Použijte rukavice. Hliníková fólie je dost ostrá.

Tomáš Opočenský
14. 3. 2024

Cenove dostupný a přitom velmi dobrý materiál. Krásně drží na ploše

Vladimír Šálek
27. 11. 2023

Naprostá pecka. V kombinaci s comfotmat tsunami a comfortmat wave expert se neskutečně pozvedl zážitek z jízdy. Díky vytlumení dveří je zvuk z reproduktorů mnohem kvalitnější a to ticho z jízdy :-)

Ověřený uživatel
21. 2. 2022

Kvalitní základ proti vibracím. Aplikace OK.

Radim
20. 8. 2021

Splnil očekávání, parádně tlumí a drží jak blázen.

Roman Zajíc
6. 8. 2021

Super tlumení, skvěle lepí

Ohodnoťte produkt:

Montáže produktu

Zeptejte se nás
Vaše údaje použijeme pouze pro zaslání odpovědi.