Zvukově izolační materiál Comfortmat Integra Gen2
Více o produktu
- Využijte naši poradnu
- Zboží nám můžete vrátit do 14 dnů
- Vyzkoušejte si produkt u nás na prodejně
Zvukově izolační Comfortmat Integra Gen2
Comfortmat Integra Gen2 je zvukově izolační materiál nové generace, vyvinutý na základě technologie Aerospace s využitím granulí Vacuum Spheres. Oproti první generaci přináší zásadní zlepšení v oblasti akustické izolace, stabilizace karoserie a odolnosti v extrémních podmínkách. Základem konstrukce je speciální polymerová báze s unikátními granulemi Vacuum Spheres, které mají extrémně nízkou hustotu (0,00002 kg/cm³) a fungují jako duté mikrokapsle rozptylující zvukovou energii. Díky přesně definovanému rozmístění těchto granulí dochází k účinnému pohlcení zvuku v širokém spektru, především však v oblasti středních frekvencí, kde klasické izolace na bázi polyethylenu a polypropylenu ztrácejí účinnost. Horní stranu materiálu tvoří ochranný textilní povrch s nano bariérou PE Barrier, která chrání proti vlhkosti a prodlužuje životnost. Celková tloušťka 6 mm a navýšená schopnost zvukové izolace až 32 dB zajišťuje kombinaci vynikajícího útlumu hluku a snadné aplikace. Comfortmat Integra druhé generace tak představuje špičkové řešení pro profesionální aplikace v oblasti automobilového odhlučnění.
Zvýšení zvukové izolace
Ačkoliv Integra druhé generace neobsahuje membránu ani samostatnou lepící vrstvu, došlo k výraznému navýšení nejen účinnosti, ale i přilnavosti. Významné zlepšení dosáhla Integra zejména v účinnosti akustického zlepšení až na 32 db (ΔR), což je o 5 dB více než v případě první generece. Laboratorní měření ukazují, že kombinace Integra Gen2 s antivibračním materiálem zvyšuje akustický útlum až o 75 % oproti běžné aplikaci. To znamená nižší pronikání hluku zvenčí a celkově tišší interiér i při jízdě po hrubém asfaltu. Díky nové technologii s granulemi Vacuum Spheres nachází Integra využití nejen na dveře auta, ale i všechny ostatní části karoserie, a to i díky minimální nasákavosti vody a vlhkosti.
Úplná eliminace rezonancí
Výhodou materiálu Integra Gen.2 je také úplná eliminace rezonancí. Zatímco běžné polypropylenové a polyethylenové membránové materiály vytvářejí v oblasti kritických středních frekvencí (1000–2000 Hz) pokles účinnosti, Integra Gen2 zajišťuje rovnoměrný útlum bez akustických propadů. Díky tomu poskytuje stabilní zvukovou izolaci i při vyšší zátěži karoserie a přispívá k výraznému zklidnění interiéru.
Zlepšení antivibračních schopností
Další silnou stránkou je schopnost zvýšit akustický ztrátový činitel (MLF) vibroizolační vrstvy. Testy potvrzují, že kombinace antivibračního materiálu, jako Comfortmat Cobra, a Integry druhé generace dosahuje až o 200 % vyššího útlumu vibrací, než v případě neošetřeného plechu. A to zejména při nízkých a vysokých teplotách, které jsou u běžných materiálů problémové. Tím dochází k zachování izolačních vlastností i při mrazech nebo letních vedrech.
Mechanické zpevnění karoserie
Posledním, avšak neméně důležitým efektem, je výrazné zpevnění ošetřených ploch karoserie. Kombinace s antivibračním materiálem dokáže zvýšit tuhost běžného karosářského plechu až o 85 %, čímž dochází k omezení průhybů, vibrací a mechanického chvění konstrukce. V reálném provozu se to projevuje vyšším subjektivním pocitem pevnosti a nižší hlučností kabiny..jpg)
Hlavní vlastnosti materiálu Comfortmat Integra
- Zvukově izolační materiál vyrobený na základě nové technologie Aerospace.
- Speciální izolační vrstva s mikrogranulemi Vacuum Spheres s nízkou hustotou (0,00002 kg/cm³).
- Jedna vrstva materiálu nově nahrazuje hned tradiční tři - lepidlo, zvukově izolační vrstvu a membránu.
- Navýšení zlepšení zvukové neprůzvučnosti (ΔR) až na 32 dB.
- Až 85% zvýšení tuhosti karoserie v kombinaci s antivibračním materiálem.
- Úplná eliminace rezonance v pásmu 1000 - 2000 Hz.
- Významně zvyšuje akustický ztrátový činitel, zejména v nízkých a vysokých teplotách.
- Povrchová ochrana s nano vrstvou PE Barrier.
- Vysoká adhezní pevnost ≥ 10 N/cm.
- Nízká nasákavost < 0,7 %.
- Rozšířený provozní rozsah: −40 °C až +140 °C.
Kam tlumicí materiál Comfortmat integra aplikovat
Comfortmat Integra druhé generace je určen nejen pro odhlučnení dveří, ale díky zvýšené účinnosti i dalších oblastí karoserie. Aplikuje se jako druhá vrstva na antivibrační materiál. Díky svému inovativnímu složení nahrazuje hned tři vrstvy stávajících membránových materiálů. Nejčastější použití tlumicího materiálu Comfortmat Integra:
- Přední a zadní dveře
- Víko kufru (páté dveře)
- Podlaha
- Zavazadlový prostor
- Přední a zadní podběhy
- Prostor pod zadními sedačkami
- Torpédo
O tlumicích materiálech Comfortmat
Společnost Comformat působí na trhu již od roku 2010 a za tu dobu se rychle etablovala do pozice předního světového výrobce antivibračních a zvukově izolačních materiálů. Comfortmat přinesl do automobilového průmyslu nové technologie umožňující maximální efektivitu, nižší hmotnost materiálů, stálou účinnost i v extrémních teplotách a v neposlední řadě velmi snadnou aplikaci. V posledních letech Comfortmat udává směr v oblasti odhlučnění vozidel a pravidelně přináší na trh materiály s rekordní účinností a excelentními vlastnostmi, kterých doposud nebylo možné dosáhnout. To vše je možné pouze mnohaletým výzkumem v laboratořích Comfortmat, nejvyšší kontrolou kvality v každé fázi výroby, modernizací výrobních strojů se zapojením předních světových odborníků do automatizace výrobních linek a vytvoření výzkumného centra vybaveného nejmodernějšími zařízeními. Vysoce kvalifikovaní odborníci společnosti Comfortmat mají rozsáhlé vědecké a výrobní zkušenosti, pravidelně provádějí nezbytné fyzikální a mechanické zkoušky a disponují odbornými znalostmi z oblasti vibroakustických vlastností automobilů. Díky tomu mohou výrobky Comfortmat splňovat ty nejnáročnější požadavky současného automobilového trhu.
| Katalogové číslo | COM INTEGRA |
| Značka | Comfortmat |
| Nadrozměrná zásilka | Ano, |
| Typ materiálu | Zvukově a tepelně izolační |
| Tloušťka | 6 mm |
| Rozměr | 700 x 500 mm (0,35 m²) |
| Zvuková izolace | 32 dB |
| Protihluková membrána | Ano |
| Hmotnost 1 kusu | 1,25 Kg |
| Plošná hmotnost | 3,57 kg / m² |
| Přilnavost | 10 N / cm |
| Voděodolnost | Ano |
| Tepelná izolace | Ano |
| Barva | Šedá s černým potiskem |
| Cena za | 1 kus |
| Pořadí vrstev | 2. |
Komentáře k produktu












Hodnocení
Montáže produktu
VW T6.1 Multivan
Mercedes-Benz Sprinter
Peugeot Traveller
Mercedes-Benz GLA 45 AMG Brabus
Tesla Model 3
VW Passat B8
BMW 3 (G20)
Mercedes-Benz B-Class (W247)
Kia ProCeed GT
Audi A6
Ford Tourneo Custom
Nissan Navara
Toyota RAV4
Tesla Model 3
BMW 5 (E60)
Škoda Scala
Toyota RAV4
Audi Q7
Audi Q8
Volvo S80
Mercedes-Benz V-Class
Hyundai i30
Seat Ateca
VW Passat B8
BMW X5 (F15)
Ford Tourneo Custom
VW Passat B8
Fiat Tipo
Škoda Kamiq
Suzuki Vitara
BMW 3 (F30)
BMW 3 GT (F34)
Škoda Kodiaq
BMW X1 (F48)
Kia Ceed
Mercedes S-Class
Mini Countryman
Dodge Challenger
Mazda 3
Volvo XC 70
Audi A3
Suzuki Swift
Audi Q3
SsangYong Korando
Hyundai i30 N
Škoda Karoq
Mercedes-Benz GLS
BMW 4 (F32) - odhlučnění
Mercedes Vito - odhlučnění
VW T5
Volvo XC 90
Infinity QX70
Mercedes-Benz X-Class (X350d)
VW Multivan T6.1
Hyundai Tucson
Mercedes V-Class
Škoda Kodiaq RS
Škoda Octavia 3 RS
Škoda Superb 3
Mazda 6 (GJ)
Kia Ceed (JD)
Škoda Octavia 2
Škoda Octavia 2
Škoda Octavia 3
Škoda Octavia 3
Škoda Octavia 3
Škoda Octavia 3
Škoda Octavia 4
Škoda Yeti
Ford Tourneo Custom
VW Golf VII
Škoda Scala
Audi TT RS
Opel Astra K
Volvo S60
Opel Zafira
Hyundai i30 Fastback
Citroen C4 Spacetourer
Nissan 350z
Dodge Challenger
Škoda Octavia 1
Peugeot Traveller
Toyota Corolla Verso
Mazda 3
Škoda Superb 3
BMW 3 (G21)
Honda Civic 10g
BMW 3 (F31)
Mercedes-Benz A-Class (W169)
Volkswagen Amarok
Toyota Auris
BMW 5 (G30)
Mercedes-Benz Vito
Land Rover Discovery
Audi A6 (C8)
Ford Tourneo Custom
Opel Insignia
Mazda 6
Audi SQ8
Toyota Corolla
BMW 3 (G21)
Audi Q7
Ford Tourneo Custom
Škoda Karoq
Seat Ateca FR
Audi A6 (C8)
Audi A7
VW Caddy
Peugeot Traveller
Mazda 6
Audi A6 (C8)
Volkswagen T6
Toyota Corolla
Toyota Avensis (T27)
Suzuki Swift
Renault Megane IV
Porsche Panamera
Seat Leon IV
Toyota Proace Verso
Honda Civic Type R
Škoda Superb 3
Opel Insignia
Toyota Proace Verso
Volkswagen T6
Volvo V90
Mercedes-Benz Vito
Volkswagen Arteon
Hyundai Santa Fe
Opel Insignia
Mercedes-Benz V-Class
BMW X6 (G06)
Škoda Kodiaq RS
Dacia Duster
Toyota CHR Hybrid
Subaru XV
BMW 5 (G31)
Volkswagen Sharan
Mazda 5
Škoda Karoq
Volkswagen Touareg
Škoda Octavia 3
Volkswagen Scirocco
Toyota RAV4 Hybrid
Toyota Proace Verso
Volvo XC 70
Mercedes-Benz GLE
Mercedes-Benz V-Class
Kia Ceed
Ford Tourneo Custom
Citroen C4 Picasso
Mercedes-Benz V-Class
Subaru Levorg
Hyundai i30 N
Toyota Yaris
Mazda CX-5
Alfa Romeo Stelvio
Tesla Model 3
Tesla Model Y
Škoda Octavia 3
BMW 7 (F01)
Jeep Wrangler
Volkswagen T6
Alfa Romeo 4C
Volkswagen T6.1
Toyota Hilux
Škoda Octavia 4
Škoda Octavia 4
BMW X5 (G05)
Toyota RAV 4
Mercedes-Benz V-Class
Toyota RAV 4
Volkswagen T6.1
Volkswagen Touran
Volkswagen ID. Buzz
Ineos Grenadier
Mercedes-Benz V-Class
Toyota Camry
Opel Zafira Life
Mazda CX-5
Tesla Model 3
Škoda Kamiq







