Antivibrační materiál Comfortmat Dark D2
Více o produktu
Antivibrační materiál Comfortmat Dark D2
Špičkový antivibrační tlumící materiál Comfortmat řady Dark, který patří mezi prémiové materiály společnosti Comfortmat. Skládá se ze speciální samolepící butyl-pryžové vrstvy a hliníkové fólie s obdélníkovou lisovanou strukturou. Nejnovější modelová řada Dark byla kompletně inovována v roce 2019 a přináší zcela jedinečné vlastnosti díky vysoce účinnému a ultralehkému složení tmelu D-Formula. Sériová výroba antivibračních materiálů řady Dark byla možná až poté, co byla vyvinuta nová vícestupňová technologie nízkoteplotního míchání DarkAir. Díky tomu se podařilo dosáhnout indikátorů, které byly před touto dobou nedosažitelné. Žádný jiný antivibrační materiál na světě nedisponuje takovým poměrem hmotnosti materiálu a jeho účinnosti. V Comfortmatu se tedy povedlo vytvořit unikátní materiál, který si v mnohém odporuje - výrazně se snížila hmotnost a zároveň se zvýšil akustický ztrátový činitel na dříve nedosažitelné hodnoty. Tak jako všechny materiály Comfortmat vyniká i řada Dark vysokou přilnavostí na kov, odolností vůči vodě, vlhkosti a olejům, má antikorozní vlastnosti a díky odolnosti proti extrémním teplotám si ponechává stejné vlastnosti v létě i zimě.
Unikátní technologie modelové řady Dark
Comfortmat řady Dark je výjimečný zejména díky již zmíněné vícestupňové technologii nízkoteplotního míchání DarkAir. Ta umožňuje snížení hmotnosti materiálu až o neuvěřitelných 40% a zároveň zvýšení účinnosti. Také materiály řady Dark disponují speciální hliníkovou fólií, jejíž výrobní proces využívá technologii dvojitého tepelného zpracování HotAL II. Ta zaručuje zvýšenou tuhost fólie při zachování vynikající flexibility při práci. Nová technologie inFliz pro jednoduchou aplikaci butylové směsi na hliníkovou fólii umožňuje úplnou absenci vzduchu mezi vrstvami, a díky rovnoměrnějšímu rozložení po celé ploše výrazně zlepšuje vlastnosti materiálů. Nový design s mřížkou o velikosti 5 x 5 cm pomáhá při řezání materiálu, usnadňuje instalaci a také chrání výrobky Comfortmat před padělky. 
Hlavní vlastnosti antivibračního materiálu Comfortmat Dark D2
- Prémiový ultralehký antivibrační materiál o tloušťce 2,3 mm, který výrazně snižuje vibrace a rezonance.
- Snížená hmotnost až o 40% díky vícestupňové technologii nízkoteplotního míchání DarkAir.
- Excelentní poměr hmotnosti a účinnosti, který nenabízí žádný jiný materiál.
- Vysoká přilnavost, odolnost vůči vodě, vlhkosti, olejům a antikorozní vlastnosti.
- Stejné vlastnosti v zimě i v létě díky vysoké odolnosti vůči extrémním teplotám.
- Technologie HotAL II pro zvýšenou tuhost hliníkové folie při zachování vysoké flexibility při aplikaci.
- Jednoduchá instalace na všechny typy povrchů bez nutnosti zahřívání.
- Nová technologie inFliz umožňuje úplnou absenci vzduchu mezi vrstvami butylu a hliníkové fólie.
- Nový design v černo-oranžové barvě se speciální mřížkou pro snadné řezání.
Technické parametry antivibračního materiálu Comfortmat Dark D2
- Tloušťka: 2,3 mm
- Rozměr: 700 x 500 mm
- Hmotnost: 0,88 Kg (2,51 kg / m²)
- Akustický ztrátový činitel (MLF): 0,35
- Přilnavost: 10 až 12 N / cm
- Ražba: Ingot-M 6 x 12 mm
- Barva: černá-oranžová
- Cena za: 1 ks

Kam materiál Comfortmat Dark D2 aplikovat
Antivibrační materiál Comfortmat D2 můžete aplikovat téměř všude, kde je potřeba snížit vibrace a rezonance. Vzhledem k tloušťce 2,3 mm a vysokému akustickému ztrátovému činiteli je materiál vhodný zejména pro oblasti se středním a středně vysokým zatížením vibracemi. Antivibrační materiály řady Dark jsou díky své velmi nízké hmotnosti ideální zejména pro vnější a vnitřní plech dveří a využití najdou také jako první vrstva při odhlučnění střechy, blatníků, torpéda nebo plastových podběhů. Použít můžete Dark D2 i na podlahu, dno kufru, podběhy nebo motorovou přepážku, na tyto oblasti však doporučujeme zvolit antivibrační materiál o tloušťce 3 nebo 4 mm. V našem článku "jak vybrat antivibrační materiál" se dozvíte veškeré další informace o antivibračních materiálech, jejich použití, i správném výběru. Pokud si nejste jisti, jaké materiály a v jakém množství použít na odhlučnění vozidel, využijte náš konfigurátor odhlučnění. Nejčastější použití antivibračního materiálu Comfortmat D2:- Vnější plech dveří
- Vnitřní plech dveří
- Víko kufru
- Střecha
- Torpédo
- Plastové podběhy
- Prostor pod zadními sedačkami
- Dno kufru
- Přední kovové podběhy
- Zadní kovové podběhy
- Podlaha
- Středový tunel
- Blatníky
O tlumících materiálech Comfortmat
Společnost Comformat působí na trhu již od roku 2010 a za tu dobu se rychle etablovala do pozice předního světového výrobce antivibračních a zvukově izolačních materiálů. Comfortmat přinesl do automobilového průmyslu nové technologie umožňující maximální efektivitu, nižší hmotnost materiálů, stálou účinnost i v extrémních teplotách a v neposlední řadě velmi snadnou aplikaci. V posledních letech Comfortmat udává směr v oblasti odhlučnění vozidel a pravidelně přináší na trh materiály s rekordní účinností a excelentními vlastnostmi, kterých doposud nebylo možné dosáhnout. To vše je možné pouze mnohaletým výzkumem v laboratořích Comfortmat, nejvyšší kontrolou kvality v každé fázi výroby, modernizací výrobních strojů se zapojením předních světových odborníků do automatizace výrobních linek a vytvoření výzkumného centra vybaveného nejmodernějšími zařízeními. Vysoce kvalifikovaní odborníci společnosti Comfortmat mají rozsáhlé vědecké a výrobní zkušenosti, pravidelně provádějí nezbytné fyzikální a mechanické zkoušky a disponují odbornými znalostmi z oblasti vibroakustických vlastností automobilů. Díky tomu mohou výrobky Comfortmat splňovat ty nejnáročnější požadavky současného automobilového trhu.
| Katalogové číslo | COM D2 |
| Značka | Comfortmat |
| Typ materiálu | Antivibrační |
| Tloušťka | 2,3 mm |
| Rozměr | 700 x 500 mm |
| Hmotnost 1 kusu | 0,88 Kg |
| Plošná hmotnost | 2,51 kg / m²) |
| Akustický ztrátový činitel (MLF)Akustický ztrátový činitel (anglicky mechanical loss factor) vyjadřuje schopnost materiálu pohlcovat šířící se zvuk a měnit energii zvukem vytvořených vibrací na tepelnou energii. Teoretický maximální ztrátový činitel je 1, což znamená žádné vibrace. Například neodhlučněná ocel o tloušťce 1 mm má ztrátový činitel cca 0,001 při 200 Hz. Platí tedy, že čím vyšší je ztrátový činitel, tím lépe. Kombinací tlumících materiálů je možné ztrátový činitel výrazně zvýšit až k hodnotám blížícím se 1. | 0,35 |
| Přilnavost | 10 až 12 N / cm |
| Hliníková fólie | HotAl II 100 μm |
| Voděodolnost | Ano |
| Barva | Černá s měděným potiskem |
| Cena za | 1 kus |
| Pořadí vrstev | 1. vrstva |
Komentáře k produktu




Hodnocení
Montáže produktu
BMW 5 (F10)
VW T6.1 Multivan
Mercedes-Benz Sprinter
Mercedes-Benz GLA 45 AMG Brabus
Fiat 500e
Tesla Model 3
Mercedes E-Class (E213)
Peugeot 206 CC
Hyundai Tucson III
Seat Leon Cupra
VW Passat B8
Audi A5
Škoda Octavia 2
Audi A6 (C7)
VW Golf VII
Suzuki Swift
Renault Megane III
BMW 3 (G20)
Honda Civic 9G
Škoda Octavia 2
Mercedes-Benz B-Class (W247)
Kia ProCeed GT
Audi A6
Ford Tourneo Custom
BMW 4 (F32)
Audi A6 Avant
Škoda Octavia 2
Nissan Navara
Toyota RAV4
Tesla Model 3
BMW 5 (E60)
Škoda Scala
Toyota RAV4
Audi Q7
Audi Q8
Volvo S80
Mercedes-Benz V-Class
Hyundai i30
Mercedes-Benz GLE
Seat Ateca
VW Passat B8
BMW X5 (F15)
Ford Tourneo Custom
Suzuki S-Cross
VW Passat B8
Fiat Tipo
Škoda Kamiq
Suzuki Vitara
BMW 3 (F30)
BMW 3 GT (F34)
Škoda Kodiaq
BMW X1 (F48)
Kia Ceed
Honda Civic 10g
Mercedes S-Class
Mini Countryman
Dodge Challenger
Mazda 3
Volvo XC 70
Audi A3
Toyota Corolla
Škoda Superb III
Suzuki Swift
Audi Q3
Mercedes-Benz B-Class
SsangYong Korando
Hyundai i30 N
Škoda Karoq
Mercedes-Benz GLS
BMW 4 (F32) - odhlučnění
Mercedes Vito - odhlučnění
VW Passat B8
VW T5
Volvo XC 90
Infinity QX70
Mercedes-Benz X-Class (X350d)
VW Multivan T6.1
Hyundai Tucson
Mercedes V-Class
Škoda Kodiaq RS
Škoda Octavia 3 RS
Ford Tourneo Custom
Škoda Superb 3
BMW X5 (G05)
Mazda 6 (GJ)
Ford Focus ST
Kia Ceed (JD)
Audi A6 (C7)
Škoda Octavia 3
Škoda Octavia 3
Škoda Octavia 3
Škoda Octavia 3
Škoda Octavia 3
Škoda Octavia 4
Škoda Yeti
Ford Mondeo
Audi TT
VW Golf VII
Škoda Scala
Audi TT RS
Opel Astra K
Volvo S60
Opel Zafira
Hyundai i30 Fastback
Citroen C4 Spacetourer
Nissan 350z
Dodge Challenger
Škoda Superb 3
Škoda Octavia 1
Seat Toledo II (1M)
Peugeot Traveller
Suzuki S-Cross
Toyota Corolla Verso
Mazda 3
Škoda Superb 3
BMW 3 (G21)
Honda Civic 10g
BMW 3 (F31)
Mercedes-Benz A-Class (W169)
Volkswagen Amarok
Toyota Auris
BMW 3 (E46)
Mazda 6
BMW 5 (G30)
VW Passat B8
Mercedes-Benz Vito
Land Rover Discovery
Audi A6 (C8)
Ford Tourneo Custom
Opel Insignia
Mazda 6
Škoda Kodiaq RS
Audi SQ8
Toyota Corolla
BMW 3 (G21)
Audi Q7
Ford Tourneo Custom
Škoda Karoq
Audi A4 (B8)
Seat Ateca FR
Audi A6 (C8)
Hyundai Tucson
Audi A7
VW Caddy
Peugeot Traveller
Mazda 6
Audi A6 (C8)
Volkswagen T6
Toyota Corolla
Toyota Avensis (T27)
Mercedes-Benz GLE
Suzuki Swift
Renault Megane IV
Porsche Panamera
Seat Leon IV
Toyota Proace Verso
Honda Civic Type R
Škoda Superb 3
Opel Insignia
Toyota Proace Verso
Volkswagen T6
Volvo V90
Hyundai i30 N
Mercedes-Benz Vito
Volkswagen Arteon
Hyundai Santa Fe
Opel Insignia
Mercedes-Benz V-Class
BMW X6 (G06)
Škoda Kodiaq RS
Dacia Duster
Toyota CHR Hybrid
Subaru XV
Škoda Enyaq
BMW 5 (G31)
BMW X6 M (F96)
Volkswagen Sharan
Mazda 5
Škoda Karoq
Škoda Scala
Škoda Octavia 3
Volkswagen Scirocco
Toyota RAV4 Hybrid
Toyota Proace Verso
Volvo XC 70
Audi Q7
Mercedes-Benz GLE
Mercedes-Benz V-Class
Ford Tourneo Custom
Citroen C4 Picasso
Mercedes-Benz V-Class
Subaru Levorg
Hyundai i30 N
Toyota Yaris
Mazda CX-5


















