Košík0
Způsoby doručení
Přepravce93 Kč
Osobní odběr BrnoZdarma

Voskování auta s produkty od Infinity Wax

Podzim je tu a nastává ideální doba pro ochranu laku našich plechových miláčků. V nadcházejících měsících náš čeká střídavé počasí, kdy barevné a slunečné dny střídá sychravé počasí se spoustou deště a špinavých silnic. Nástupem zimy začíná i atakování laku agresivními nečistotami, chemikáliemi, solí apod. Je proto nezbytné zajistit laku odolnou ochranu, která přečká celé toto období a zároveň poskytne špičkový vzhled vozu. Co si budeme říkat, auta chceme mít krásná nejen na podzim, ale i v zimě a to ideálně s minimální údržbou. Pro účely tohoto článku jsme se rozhodli použít produkty skotského výrobce autokosmetiky Infinity Wax a to zejména kvůli jejich špičkovému hybridnímu vosku Primo Wax, který sami používáme na našich autech a jeho účinnost nás vyloženě dostala. A jelikož Infinity Wax má v nabídce spoustu dalších kvalitních produktů potřebných pro přípravu laku před samotným voskováním, vyzkoušeli jsme je pro vás a sepsali tento článek. Na začátek bychom chtěli uvést, že nápad na tento článek vznikl na podzim roku 2019 (tedy loni), kdy jsme jednoho sychravého víkendu navoskovali hned 3 naše auta. Po roce tedy můžeme objektivně shrnout výsledek a zkušenosti získané k napsání tohoto článku. Jdeme tedy na to!

1. Předmytí aktivní pěnou

Samotné voskování není pouze o aplikaci vosku, ale zejména také o přípravě laku, která se skládá z několika fází. Jen tak dosáhnete optimálních výsledků a deklarované odolnosti vosku. Pro začátek klasické upozornění - pracujte vždy ve stínu, bez přímých slunečních paprsků a ideálně na studeném laku. Nejprve je nezbytné vozidlo umýt. Než se však pustíme do mytí vozu, doporučujeme provést i tzv. předmytí. Díky předmytí lak zbavíme hrubých nečistot, které by jinak mohly způsobit poškrábání laku při klasickém mytí vozu. Snadněji půjde odstranit i mrtvý hmyz, trus a další běžná silniční špína. Jelikož náš vůz byl nedávno strojně přeleštěn, je nutné pracovat s maximální opatrností a aktivní pěna je tedy jasná volba. Použili jsme aktivní pěnu Infinity Wax Wipe Out Snowfoam, která vyniká svou hustotou, mycím účinkem i šetrností k vosku, sealantu nebo keramické ochraně. Používat ji tedy můžete i po voskování bez obav narušení ochrany. Pěna je vysoce koncentrovaná a je možné ji ředit v poměru 10:1 při běžném znečištění. Jelikož vůz byl poměrně silně znečištěn, zředili jsme pěnu v poměru 5:1. Tím jsme dosáhli luxusně husté pěny, která lak velmi dobře vyčistila. Co se týče aplikace tak budete samozřejmě potřebovat tlakový čistič a pěnovací nástavec. Pěnu zřeďte v požadovaném poměru a nastříkejte na celou karoserii včetně kol. Nechejte cca 5 minut působit a opláchněte silným proudem vody. Pokud nevlastníte pěnovací nástavec, je možné použít přípravek na předmytí i ve spreji, konkrétně Infinity Wax Citrus Pre Wash. Princip je podobný a aplikace stejně snadná. Citrus stačí nastříkat na lak, nechat několik minut působit a následně opláchnout proudem vody. Předmytí je tedy za námi a můžeme se pustit do samotného mytí vozu.

2. Mytí 

Mytí, tak jako další fáze voskování, provádějte ideálně opět ve stínu, bez přímých slunečních paprsků. Pokud to není možné, tak auto udržujte vlhké a po umytí jej rychle usuště. Autošampon i kapky vody můžou na laku zanechat mapy, které jdou následně těžko odstranit. Budete potřebovat kbelík na vodu s ochranou mřížkou, šampón, mycí rukavici a sušící ručník. Ideálně doporučujeme kbelíky dva, jeden na vodu se šampónem, druhý pouze s čistou vodou, ve kterém budete oplachovat rukavici. Než se pustíte do mytí, doporučujeme na lak aplikovat Infinity Wax Liquid Fire, který rychle odstraní polétavou rez, brzdový prach a další nečistoty. Přípravek stačí na lak nastříkat, nechat několik minut působit a opláchnout silným proudem vody. Díky tomu budete mít za sebou i první část dekontaminace laku. Kvalitní šampón je základ nejen pro přípravu laku před voskováním, ale především pro následné mytí. Před voskováním doporučujeme použít šampon bez vosku a dalších přidaných látek. Autošampon Infinity Wax Pure Shampoo splňuje vše výše zmíněné, navíc je pH neutrální, má výborné lubrikační vlastnosti a je extrémně koncentrovaný. Ředit jej můžete až v poměru 1:2000, takže na jedno mytí ho stačí doslova pár kapek  a vydrží vám hodně dlouho. Jak již jeho název napovídá, autošampon neobsahuje vosk, polymery a žádné přídavky zbytečně zvyšující lesk a všechny tyto vlastnosti nechá až na vosku samotném. Pro co nejefektivnější a nejšetrnější mytí doporučujeme používat mycí rukavici. V naší nabídce najdete nespočet odolných mikrovláknových rukavic i velmi šetrných přírodních rukavic z pravé vlny. My se přikláníme spíše k rukavicím přírodním, které sice nevydrží tak dlouho, ale máte jistotu, že pro lak vašeho auta děláte to nejlepší. Auto myjeme vždy shora dolů, ve spodních částech bývá nejvíce špíny a tímto způsobem se dříve rozpustí. Po umytí přichází na řadu sušení karoserie. Základem je kvalitní sušící ručník, který je jemný pro lak a zároveň má výrazné absorbční vlastnosti. Právě takový je špičkový sušící ručník Purestar Duplex Drying Towel, který i díky vysoké gramáži 1100 g/m² hravě vysuší celý váš vůz a je schopen absorbovat až 2,5 litru vody. Na fotce můžete vidět rozměrnější verzi ručníku Duplex v limetkové barvě. Více o mytí karoserie si přečtěte v našem dalším článku "jak umýt auto".

3. Dekontaminace laku

Další fází přípravy laku před voskováním je jeho dekontaminace. Ta zbaví lak nejrůznějších nečistot, které šampón nedokáže umýt. Jedná se zejména o brzdový prach, polétavou rez, asfalt, mušky, trus a další nečistoty. Ty je potřeba před nanesením vosku odstranit, aby byl lak dokonale hladký a vosk k němu ideálně přilnul. Dekontaminace má tedy přínos především v odstranění nečistot, které by mohli v další fázi přípravy voskování lak poškodit a k zajištění ideálních podmínek pro správnou a dlouhodobou funčnost ochrany laku. Rozlišujeme dva způsoby dekontaminace - chemickou a mechanickou. Chemická dekontaminace laku je oblíbenější a především jednodušší a fyzicky méně náročnější a provádíme jí pomocí odstraňovače polétavé rzi. Pro účely tohoto článku jsme použili již výše zmíněný Infinity Wax Liquid Fire, ale použít můžete samozřejmě i jiný produkt tohoto typu. Postup je jednoduchý, nastříkejte přípravek na karoserii a nechte jej cca 5 minut působit. Odstraňovač polétavé rzi je vhodný i jako velmi účinný čistič kol a v rámci mytí karoserie jej můžete tedy použít i na kola. Po chvilce uvidíte jak se železité částečky na laku a předevšim na kolech začínají zabarvovat do červena, aby se následně rozpustily. Dejte pozor, aby přípravek na laku nezaschl a ve vhodný čas celé auto důkladně opláchněte. Doporučujeme používat ochranné a chemicky odolné rukavice. Tento proces můžete provést v rámci ušetření času i před mytím auta, jak je již zmíněno v předchozím bodě. Pokud přípravek na odstranění polétavé rzi použijete až po mytí, doporučujeme vůz následně umýt znovu. Po umytí přichází na řadu i druhá část chemické dekontaminace laku a to odstranění asfaltu. Ten ulpívá v podobě černých teček zejména ve spodní části vozu, typicky na blatnících a náraznících. K odstranění použijte například Infinity Wax Liquefy Tar & Glue Remover, který asfalt rychle a účinně odstraní. Přípravek stačí nastříkat na lak, nechat pár minut působit a setřít mikrovláknovou utěrkou. 



Druhá možnost jak dekontaminovat lak je mechanickou cestou a tou je tzv. clayování. Clay, v našem případě Infinity Wax Clay Bar Fine, je materiál podobný plastelíně, který zachytí veškeré nečistoty na laku auta. Tak jako u chemické dekontaminace, i pomocí clayování odstraníte polétavou rez, brzdový prach, asfalt, organický spad, prach, a další nečistoty. Claye se dělí na tvrdé, středně tvrdé a měkké. Tvrdé jsou účinnější, jejich nevýhodou ale může být velmi mírné a jemné poškození laku, kterému říkáme micro marring. Měkké claye jsou naopak šetrnější, ale méně účinné, více se s nimi tedy napracujete. I z těchto důvodů jsou nejpoužívanější středně tvrdé claye. Kromě claye budete potřebovat lubrikant, kterým rozhodně nešetřete. Díky němu bude clay klouzat po povrchu a minimalizuje se tak možné poškození laku. V Infinity Wax používají pro lubrikaci jejich Pure Shampoo, který je díky extrémním lubrikačním schopnostem vhodný i pro tyto účely. Postup je následující. Vezměte clay a oddělte menší část, ze které uděláte placku padnoucí akorát do ruky. Nastříkejte na clay i na lak lubrikant a můžete se do toho pustit. Jezděte po laku nahoru a dolů, pokud chcete tak doleva a doprava, stále lubrikujte a na clay netlačte. Takto postupujte po menších částech a ty vždy otřete utěrkou. Až bude lak perfektně hladký, tak máte hotovo. Clayování je účinnější než chemická dekontaminace a zbaví lak dokonale všech nečistot, ale má i své nevýhody. I ten nejměkčí clay může jemně poškodit lak, navíc je i fyzicky náročnější a může vám zabrat několik hodin. Ideální je však provést před nanesením ochrany jak chemickou, tak mechanickou dekontaminaci laku. Pokud se na clayování příliš necítíte, tak nezoufejte, dobrou službu odvede i odstraňovač polétavé rzi, eventuelně můžete postup zopakovat pro vyšší účinnost. A ještě jedna poznámka na závěr: pokud vám clay spadne na zem, vyhoďte jej. Když by se do něj usadili například drobné kamínky, můžete lak nenávratně poškodit. Máme tedy dekontaminováno, doporučujeme lak opět umýt a můžeme se pustit do leštění.

4. Leštění laku

Nyní přichází na řadu poslední fáze před voskováním a to leštění, které lak hloubkově vyčistí, odmastí, zvýrazní lesk, odstraní oxidaci a mírné škrábance a finálně připraví lak pro voskování. Leštit můžete ručně nebo strojně. Strojní leštění přináší výrazně lepší výsledky, ale doporučujeme jej spíše již zkušenějším detailerům. Proto se v tomto článku zaměříme spíše na ruční leštění, které využije většina z našich zákazníků. A co k ručnímu leštění budete potřebovat? Stačí kvalitní leštěnka a vhodný aplikátor. V případě, že máte lak nový nebo v perfektním stavu, doporučujeme čistič laku a leštěnku v jednom Dodo Juice Lime Prime, který neobsahuje téměř žádná abraziva a lak pouze vyčistí od zbylých nečistot a perfektně připraví povrch pro aplikaci vosku. Nejčastěji si u nás však zákazníci kupují leštěnku Dodo Juice Lime Prime Plus obsahující miniaturní abrazivní částečky, které odstraňují malé škrábance, oxidaci, i malá poškození laku v podobě hologramů. Aby se vám co nejlépe pracovalo, doporučujeme zakoupit například ergonomický aplikátor Sam's Detailing Polishing Sponge, který skvěle padne do ruky a leštění je s ním pohodlné, rychlé a lze dosáhnout velmi dobrých výsledků. Postup je následující. Na aplikátor naneste malé množství leštěnky a krouživými pohyby lak začnete leštit. Pracujte ideálně po jednotlivých dílech karoserie a jakmile jste s výsledkem spokojeni, rozleštěte zbytky přípravku mikrovláknovou utěrkou. Průběh leštění můžete kontrolovat detailingovým světlem, případně postačí i ledka v mobilu. Malý tip na závěr - doporučujeme na sleštění leštěnky a následně vosku použít jinou mikrovláknovou utěrku. Na leštěnku například Purestar Regular Buffing Towel a na vosk naši nejkvalitnější utěrku Purestar Premium Buffing Towel. Obě utěrky jsou složeny z vysoce kvalitních a ultra jemných plyšových mikrovláken, mají bezokrajový design a máte s nimi jistotu, že již rozleštěný lak nikdy nepoškrábou. Konečně se pomalu dostáváme k tomu hlavnímu a tím je voskování laku. Už teď vás ale možná překvapí jak je lak čistý, hladký a lesklý. Bude se však lesknout ještě mnohem více!

5. Voskování s Infinity Wax Primo

Známé rčení "to nejlepší na závěr" platí i v našem případě. Náročnou přípravu laku máme úspěšně za námi a čeká nás lahůdka v podobě voskování laku. Celý tento článek vznikl kvůli vosku Infinity Wax Primo, tak si o něm nejprve pojďme něco zajímavého napsat. Primo je hybridní vosk a obsahuje tedy jak přírodní, tak syntetické složky. Pokud vás zajímá problematika vosků a rozdíly mezi jednotlivými druhy, doporučujeme nejprve přečíst náš článek, který popisuje hlavní rozdíly mezi přírodními, syntetickými a hybridními vosky. V čem je ale Primo jiný než klasické hybridní vosky? Většina hybridních vosků obsahuje přírodní karnaubu a syntetické polymery, které prodlužují životnost vosku. Primo však kromě nejkvalitnější brazilské T1 karnauby obsahuje ještě další 4 druhy přírodních vosků! Konkrétně montanskou karnaubu, kandelinový vosk, mikronizovaný parafín a části organického včelího vosku. Tyto vosky jsou dokonale vyváženy, aby poskytovaly ohromující úrovně lesku a byly dokonale kompatibilní s laky. Přírodní vosk sám o sobě má svá omezení a v Primo je dokonale využit každý vosk v dokonalé koncentraci. Další specialitkou Prima je obsah jak tekutých, tak pevných polymerů oxidu siřičitého, tedy SiO2. Ten dodá laku dlouhou životnost a vysokou odolnost proti chemikáliím. A kombinace toho všeho poskytne laku lesk a odvod vody, jaký jste u vosku ještě nikdy neviděli. Nejen náš názor je ten, že v odvodu vody předčí i mnohé keramické ochrany. A co se týče hloubky lesku, tak jednoznačně vítězí na plnou čáru. Každopádně dost bylo teorie, pojďme k praxi. K aplikaci opět budete potřebovat aplikátor a mikrovláknovou utěrku. A znovu doporučíme aplikátor od Sam's Detailing, tentokrát Sam's Detailing Wax Applicator určený pro voskování. Sam si se svými aplikátory opravdu vyhrál do detailu. Aplikátor se skvěle drží a jeho aplikační plocha je velmi jemná pro nejšetrnější voskování. Jeho design navíc umožní rovnoměrné a velmi rychlé nanášení vosku. Musím za nás všechny napsat, že tak rychle navoskované auto jsme nikdy neměli. Přejděme tedy konečně k aplikaci. Vosk naneste na aplikátor a poté na lak. Vosk aplikujte ideálně pohyby v jednom směru, vyhněte se krouživým pohybům. A stačí ho opravdu málo. Co je na tomto vosku geniální je právě aplikace. U aplikace normálního vosku bychom vám poradili, ať pracujete po částech a po pár minutách jednotlivý díl karoserie rozleštili. To u Prima neplatí a je v podstatě jedno, jestli jej necháte zavadnout 3 minuty nebo (bez přehánění) půl hodiny. Půjde vždy snadno rozleštit. Klidně tedy můžete nanést vosk na více částí karoserie a poté rozleštit mikrovláknovou utěrkou, například již výše zmíněnou Purestar Premium Buffing Towel, kterou vidíte i na fotce níže. Vzhledem k snadné aplikaci doporučujeme nanést i druhou vrstvu, která ještě prodlouží životnost a znásobí efekt tohoto vosku. Mezi jednotlivými vrstvami by měla být minimálně hodina pauza. A co napsat závěrem? Snad jen, že aplikaci si budete užívat i díky naprosto skvělé citrusové vůni tohoto vosku. 

Spotřeba, odolnost, údržba a praktické zkušenosti

Nejprve se vyjádříme k tomu, co tento vosk dokáže. Ihned po aplikaci si nejde nevšimnout až brutálního lesku, který díky přírodním voskům nepostrádá hloubku jakou se syntetickými vosky, nebo keramickou ochranou, nikdy nedosáhnete. Ještě větší efekt však uvidíte při kontaktu laku s vodou. V podstatě veškerá voda okamžitě odteče a z bočních částí vozu se doslova odrazí. Těžko to slovy popsat, hydrofobní vlastnosti tohoto vosku jsou nevídané. Co se týče spotřeby, tak jsme pracovali s větším balením vosku Infinity Wax Primo o objemu 200 ml. Navoskovali jsme během jednoho dne 3 vozy běžné velikosti ve dvou vrstvách a spotřebovali jsme cca jednu třetinu objemu. Malé balení o objemu 50 ml by mělo vystačit na 2 vozy ve dvou vrstvách. Nezalekněte se tedy vyšší ceny tohoto vosku, který se jednoznačně vyplatí a to nejen díky svým unikátním schopnostem, ale i snadné aplikaci, malé spotřebě a opravdu velmi dlouhé životnosti. Jak jsme již na začátku zmínili, článek vznikal cca před 11 měsíci, kdy jsme voskovali celkem tři naše auta. Po téměř roce můžeme tedy odolnost vosku objektivně zhodnotit. Výrobcem udávaná výdrž je 6 až 10 měsíců a obecně platí, že u špičkových anglických výrobců je reálná výdrž v našich podmínkách výrazně vyšší, což je dáno zejména přívětivějším počasím. To se potvrzuje i u tohoto vosku, kdy téměr po roce je vosk stále funkční. Samozřejmě již s menším efektem jako v prvních mesících, ale svou práci stále vykonává s přehledem. Vosk přečkal poměrně dlouhou a mrazivou zimu a na jaře i v létě byl stále v perfektní kondici s dokonale lesklým lakem a špičkovým odvodem vody. A jak takové odolnosti dosáhnout? Ať nikdy nejezdíte na kartáčové myčky snad už ani nemusíme zmiňovat. K mytí vozu používejte kvalitní pH neutrální autošampon, jen tak zajistíte šetrné mytí bez narušení voskové vrstvy. Můžete samozřejmě používat i šampony s voskem, které prodlouží odolnost vosku. Spíše však doporučujeme po každém mytí auta používat detailer, například Infinity Wax Rapid Detailer, který po každém mytí dodá laku vysoký lesk a díky obsahu syntetických polymerů i výrazně prodlužuje odolnost vosku. Práce s ním je velmi jednoduchá, stačí malé množství nastříkat na lak a setřít mikrovlánovou utěrkou. Více informací o mytí, sušení a běžné údržbě auta se dozvíte v našem článku jak umýt auto. Tímto bychom náš článek o voskování auta se značkou Infinity Wax ukončili. Věříme, že vám bude inspirací a pokud se rozhodnete vosk Primo zakoupit, budete spokojeni stejně jako my. Po zkušenostech s tímto voskem můžeme směle prohlásit, že s lepším voskem jsme nikdy nepracovali a momentálně se jedná o jeden z nejlepších vosků z naší nabídky. S velkou pravděpodobností ten nejlepší vůbec.

Autor: Ing. Karel Konečný
Kopírování fotografií nebo textu je zakázáno! Všechna práva vyhrazena.

Související produkty

Dodo Juice Lime Prime Plus 250mlStředně silná leštící pasta Dodo Juice Lime Prime Plus 250mlTipRychlý náhled (45 hodnocení)středně silná leštící pasta a čistič laku, 250 ml449 KčSklademSam's Detailing Wax ApplicatorAplikátor na vosk Sam's Detailing Wax ApplicatorTipAktualizovánoRychlý náhled (3 hodnocení)pohodlný kulatý aplikátor pro aplikaci vosku219 KčSklademSam's Detailing Polishing SpongeSam's Detailing Polishing SpongeTipAktualizovánoRychlý náhled (8 hodnocení)kulatý aplikátor na ruční leštění219 KčSklademPurestar Duplex Drying Towel Lime LPrémiový sušící ručník Purestar Duplex Drying Towel Lime LTipRychlý náhled (12 hodnocení)prémiový sušící ručník, 70 x 90 cm, gramáž 1100 gsm, limetková barva799 KčSklademPurestar Plush Edgeless Premium Buffing Towel GrayMikrovláknová utěrka Purestar Plush Edgeless Premium Buffing Towel GrayTipRychlý náhled (27 hodnocení)prémiová mikrovláknová utěrka, 40 x 40 cm, gramáž 1200 gsm, šedá barva249 KčSklademPurestar Plush Edgeless Regular Buffing TowelMikrovláknová utěrka Purestar Plush Edgeless Regular Buffing TowelTipRychlý náhled (11 hodnocení)mikrovláknová utěrka, 40 x 40 cm, gramáž 700 gsm, zelená barva219 KčDočasně nedostupnéInfinity Wax Citrus Pre Wash (500 ml)Čistič laku Infinity Wax Citrus Pre Wash (500 ml)AktualizovánoRychlý náhledčistič laku před mytím, 500 ml449 KčSklademInfinity Wax Wipeout Snowfoam (500 ml)Aktivní pěna Infinity Wax Wipeout Snowfoam (500 ml)AktualizovánoRychlý náhled (1 hodnocení)šetrná aktivní pěna, 500 ml429 KčSklademInfinity Wax Pure Shampoo (500 ml)Autošampon Infinity Wax Pure Shampoo (500 ml)AktualizovánoRychlý náhled (2 hodnocení)vysoce koncentrovaný šampon na auta, poměř ředění 1:2000, 500 ml489 KčSklademInfinity Wax Spotless Glass Cleaner (500 ml)Čistič oken Infinity Wax Spotless Glass Cleaner (500 ml)TipAktualizovánoRychlý náhled (5 hodnocení)čistič na okna, 500 ml549 KčSklademInfinity Wax Liquefy Tar and Glue Remover (500 ml)Odstraňovač asfaltu Infinity Wax Liquefy Tar and Glue Remover (500 ml)AktualizovánoRychlý náhled (1 hodnocení)odstraňovač asfaltu a lepidel, 500 ml449 KčSklademInfinity Wax Clay Bar Fine (200 g)Clay Infinity Wax Clay Bar Fine (200 g)AktualizovánoRychlý náhledměkký clay, 200 g649 KčSklademInfinity Wax Rapid Detailer V4 Blue (500 ml)Detailer Infinity Wax Rapid Detailer V4 Blue (500 ml)TipAktualizovánoRychlý náhled (8 hodnocení)špičkový detailer, hydrofobní vlastnosti, bestseller značky, 500 ml489 KčSklademInfinity Wax Primo Wax (50 ml)Vosk Infinity Wax Primo Wax (50 ml)TipAktualizovánoRychlý náhled (5 hodnocení)luxusní hybridní vosk s obsahem SiO2, ochrana 6-10 měsíců, 50 ml990 KčSkladem

Podobné články

Jak na správné a šetrné mytí vozidla
Správný postup při mytí auta je důležitý pro čistý a lesklý lak bez škrábanců a v našem článku si ukážeme jak auto šetrně umýt, usušit a vyladit k dokonalosti.
Celý článek
Porovnání keramických ochran Carbon Collective
Anglický výrobce Carbon Collective, který se specializuje na špičkové keramické ochrany laku, má v nabídce celkem 7 typů keramických povlaků, které si v článku porovnáme.
Celý článek
Deset tipů jak připravit auto na zimu
Dlouhá zima je před námi, a to znamená náročnější podmínky na provoz vozidla, jeho vzhled a zejména údržbu. Proto jsme sepsali desatero doporučení pro přípravu auta na zimu.
Celý článek
Jakou zvolit nejvhodnější ochranu laku na zimu?
Zima se blíží a před vámi je možná rozhodnutí jakou ochranu laku na zimu zakoupit. V našem článku si rozebereme, proč lak v zimě chránit i jaké produkty jsou nejvhodnější.
Celý článek
Jak rychle a bezpečně odstranit ptačí trus z laku
Ptačí trus je velmi nebezpečný pro lak auta, který je schopen nenávratně poškodit. Proto je nezbytně nutné trus rychle odstranit a my si v článku ukážeme jak na to.
Celý článek
Vosk, sealant nebo keramická ochrana laku?
Na trhu existuje více možností jak chránit lak auta a každá má svá specifika, výhody i nevýhody. V našem článku se dozvíte jak nejlépe chránit lak vašeho auta.
Celý článek
Návod jak aplikovat tekuté stěrače na okno
Tekuté stěrače silně odpuzují vodu i nečistoty, pomáhají udržovat okna čistá a umožní v dešti jízdu bez zapnutých stěračů. V článku se dozvíte jak přípravek správně aplikovat.
Celý článek
Karnaubský nebo syntetický vosk?
Nevíte si rady jaký vosk vybrat a jaké mají jednotlivé druhy vosků typické vlastnosti? Vše podstatné se dozvíte v našem článku.
Celý článek
Jak navoskovat auto
Napsali jsme kompletní návod jak navoskovat lak automobilu, včetně mytí, dekontaminace laku a přípravy před voskováním.
Celý článek

Komentáře k článku

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.