Můj účet

Ukončení prodeje značky Crunch

Ukončení prodeje značky Crunch

V roce 2019 jsme se naplno věnovali značce Hertz, u které jsme si ověřili, že za dostupné peníze může zákazník dostat špičkový produkt. Osobně jsme v druhém listopadovém týdnu navštívili hlavní ústředí značky Elettromedia v Itálii, kam spadají značky Hertz, Audison a Connection. Po této návštěvě jsme se definitivně rozhodli, že budeme postupně z naší nabídky vyřazovat značky, které nesplňují naše požadavky na odpovídající kvalitu. Bavíme se o kvalitě zvuku, o počtu reklamací, nebo o kvalitě vývoje. V Elettromedii je kladen obrovský důraz na výstupní kontrolu a kvalitu zpracování. Než pustí do prodeje nový produkt, testují ho na několika místech, v různých podmínkách a porovnávají ho s konkurencí, a dokud  není produkt dokonalý podle jejich představ, nepustí ho do volného prodeje. Vždy tento proces trvá dva roky i více. Tento přístup považujeme za správný a korektní vůči vám, našim zákazníkům.

U značky Crunch dlouhodobě čelíme problémům s reklamacemi. Udělali jsme si analýzu, které produkty se nejvíce reklamují v poměru prodaných kusů a Crunch patří k nejvíce reklamovaným značkám. A to zejména kvůli zesilovačům nevalné kvality, které často odcházejí a jsou u nich běžné i zcela nereálné parametry. Pokud se podíváme na portfolio značky, tak tato značka nenabízí dlouhodobě žádné inovace nebo novinky. Stále jen předělává jeden produkt, jinak ho pojmenuje, změní design, ale nějaký detailní vývoj nebo alespoň průměrnou kvalitu zde nečekejte. Už jenom to, že jejich oficiální americké stránky nabízí úplně jiné zboží než je v nabídce v Evropě, je dost kontroverzní strategie. Tato značka už nemá naši důvěru, proto jsme se rozhodli vyřadit ji z naší nabídky. Věříme, že tento náš krok pochopíte.
Autor: Ing. Karel Šudák
Kopírování fotografií nebo textu je zakázáno! Všechna práva vyhrazena.

Komentáře k článku