Můj účet

Zesilovač Eton CORE A2

2kanálový, 2 x 138 / 1 x 504 na 4 Ω / 2 x 255 W RMS na 2 Ω, třída AB
Více o produktu
Pomůžeme vám s nákupem
  • Využijte naši poradnu
  • Zboží nám můžete vrátit do 14 dnů
  • Vyzkoušejte si produkt u nás na prodejně

Referenční dual mono 2kanálový zesilovač Eton CORE A2

Nový CORE A2 je "Sate of the Art" Class AB zesilovač stvořený pro bezkompromisní hudební zážitek. Zcela bez pozlátek, vše je schováno uvnitř zesilovače, v jeho srdci. Umí hudbu produkovat absolutně živě a bez sebemenšího zkreslení, uslyšíte naprosto vše, co bylo ve studiu nahráno. Zesilovač je vyroben jen z těch nejlepších součástek a jeho tělo a některé součástky jsou vyrobeny pomocí CNC stroje, aby bylo dosaženo dokonalého zpracování. Tělo zesilovače je vyrobeno z anodizovaného hliníku. Pokud chcete to nejlepší, pak nabízíme právě tento zesilovač od Etonu! Vyrobeno v Německu.

Klíčové vlastnosti referenčního zesilovače Eton CORE A2

  • 2 x 138 W RMS na 4 Ω.
  • Harmonické zkreslení THD+N @ 1 W RMS < 0.007% / THD @ 1 W RMS < 0.001%.
  • Hliníkové tělo.
  • Dokonalé zpracování.
  • Použití nejlepších součástek.
  • Naprosto exkluzivní záležitost, kterou si zamilujete.
Katalogové čísloCORE A2
ZnačkaEton
OdkazyOficiální webová prezentace
Počet kanálů zesilovačeZesilovače se rozdělují na:
- Monobloky
- 2kanálové
- 3kanálové
- 4kanálové
- 5kanálové
- 6kanálové
- více kanálové

Každý kanál slouží na napájení jednoho reproduktoru u koaxialního typu, popř. jedné strany, pokud se jedná o komponentní reproduktory.

Zesilovače typu monoblok se používají hlavně na subwoofery.

2kanálové jsou vhodné jak na subwoofery, tak například na přední pár reproduktorů v autě.

3kanálové se používá na přední nebo zadní reproduktory + subwoofer.

4kanálové se používají na přední + zadní reproduktory nebo 1 pár reproduktorů + subwoofer.

6 nebo 5kanálové se používají na 2 páry reproduktorů + subwoofer, nejčastěji.

Můstkování znamená zapojení zesilovače do můstku, kdy se použije + pól z jednoho kanálu a - pól z druhého kanálu. Ve většině případů to bývá na zesilovači znázorněné jako "BRIDGED".
2
Energetická třída zesilovačeZesilovače se rozdělují na dvě základní třídy: analogové a digitální. Analogové zesilovače (A/B) mají vyšší nároky na spotřebu, ale mají obvykle přirozenější zvuk. Digitální zesilovače (D) mají výrazně nižší spotřebu a vyšší účinnost, ale zvuk nemusí být tak věrný jako u klasických analogových zesilovačů. A/B
RMS výkon na 4 ΩRMS výkon při zatížení reproduktorů nebo subwooferu na 4 Ω. RMS výkon je stálý výkon zesilovače a je to jeden z nejdůležitějších parametrů při výběru zesilovače. 2 x 138 / 1 x 504 W
RMS výkon na 2 ΩRMS výkon při zatížení reproduktorů nebo subwooferu na 2 Ω. RMS výkon je stálý výkon zesilovače a je to jeden z nejdůležitějších parametrů při výběru zesilovače. 2 x 255 W
Harmonické zkreslení (THD)Celkový podíl harmonického zkreslení udává, nakolik je vstupní signál v zesilovači zkreslen. Zkreslení se projevují jako vrchní vlny, obsažené ve výstupním signálu. Podíl původně nepřítomných částí signálu se udává v procentech, typické hodnoty se pohybují mezi 0,001 % až 0,5 %.

Zkreslení se měří v jejich výkonovém pásmu. Pokud od určitého výkonu překročí hranici 0,7 %, je to hodnota výstupního výkonu daného zesilovače, od níž už nehraje nezkresleně a od níž obvykle zkreslení strmě narůstá, takže s nějakým dalším nárůstem výkonu se již nedá počítat. Čím nižší hodnota, tím lépe.
0,001%
Rozsah palubního napětíSchopnost zesilovače pracovat při udaném napětí. S klesajícím napětím klesá i výkon zesilovače. Ideální napětí v autě se pohybuje v rozmezí 13.8 až 14.4 V. 6,5 – 15,5 V
Dutinkové vstupní terminályDutinkové terminály umožnují lepší kontakt kabeláže k zesilovači. Jedná se také o bezpečnější formu terminálů. Pokud dotahujete dutinkové terminály, doporučujeme je po 1 dnu opět přetáhnout, jelikož připojený kabel se postupně stlačuje. Ano
Dálkové ovládání součástí baleníNěkteré modely zesilovačů mají v balení i kabelové dálkové ovladače, které se na jedné straně zapojují do zesilovače a na straně druhé máte potenciometr, který si můžete libovolně umístit do kabiny. Obvyklé místo, kam se dálkový ovladač umísťuje, je prostor pod volantem. Výhodou je regulace výkonu, potažmo hlasitosti, v závislosti na podmínkách jízdy a rozpoložení posádky v autě. Ne
Vstup pro kabelové dálkové ovládáníV případě, že zesilovač má vstup na dálkový ovladač. Ne
Rozměry zesilovače283 x 250 x 55 mm

Komentáře k produktu

Hodnocení

Celkové hodnocení
0 %
Nikdo zatím produkt nehodnotil
Ohodnoťte produkt:
Zeptejte se nás
Vaše údaje použijeme pouze pro zaslání odpovědi.