Košík0
Způsoby doručení
Přepravce79 Kč
Osobní odběr BrnoZdarma
Doprava zdarma od 1500 Kč

Subwoofer v boxu JBL GT5-2402BR

Pomůžeme vám s nákupem
  • Využijte naši poradnu
  • Zboží nám můžete vrátit do 40 dnů
  • Vyzkoušejte si produkt u nás na prodejně
  • Odborně vám poradíme - 602 547 648
NovinkaTip
Katalogové číslo:GT5-2402BR
ZnačkaJBL
RMS výkonRMS výkon subwooferu je stálý výkon. Jedná se také o výkon nepřetržitého používání subwooferu. Pokud výkon na delší dobu překročíte, může dojít k nevratnému poškození resp. spálení kmitací cívky subwooferu! Přetížení subwooferu poznáte zakmitáváním membrány subwooferu. 550 Watt
Max. (maximální) výkonŠpičkový výkon, který dokáže subwoofer zahrát chvilkově (cca 0,5 s), například při úderu bicích nástrojů ve skladbě. Pokud se max. výkon překročí, může rychle dojít k poškození resp. spálení kmitací cívky subwooferu! 1600 Watt
Průměr subwooferu v boxu300 mm (12")
Citlivost (SPL 2,83V/1m)Citlivost, senzitivita neboli účinnost subwooferu.

Citlivost subwooferu se udává v decibelech (dB) a zjednodušeně řečeno znamená, čím vyšší hodnota, tím menší nároky na výkon zesilovače. Jedná se defacto o hodnocení, jak subwoofer převádí watty na zvuk. Hodnocení citlivosti jsou v úrovní hluku měřené na 1 metr od subwooferu pomocí 1 W (watt energie) nebo pomocí 2,83 voltu na zdroji na 1 metr.

Vyšší decibelová úroveň znamená, že subwoofer je hlasitější s nižším výkonem. Pro každý nárůst o 3 dB citlivosti, subwoofer vyžaduje poloviční sílu pro reprodukci stejné hlasitosti. Například, pokud 88dB subwoofer potřebuje 300 Wattů k výrobě určité hlasitosti, pak subwoofer s 91dB citlivostí potřebuje jen 150 wattů, aby se dostal na stejnou hlasitost.
95 dB
ImpedanceImpedance - měření elektrického odporu. Při nákupu subwooferu, je velmi důležité, aby se každý ujistil, že impedance je v souladu se zesilovačem, který na něj zapojujete. U subwooferů s dvojitou kmitací cívkou se doporučujeme řídit dle informací v poradně!

Příklad:
2Ohmový subwoofer nelze připojit na zesilovač, který je stabilní pouze do 4 Ohmů. 4Ohmový subwoofer lze bez problémů použít na zesilovač, který je stabilní do 2 Ohmů. Zapojení 4 Ohm subwooferu na zesilovač, který je stabilní do 4 Ohmů, také bez problémů. Nejběžnější impedance subwooferu jsou 4 Ohm.Příklad:
2Ohmový subwoofer nelze připojit na zesilovač, který je stabilní pouze do 4 Ohmů! 4Ohmový subwoofer lze bez problémů použít na zesilovač, který je stabilní do 2 Ohmů. Nejběžnější impedance subwooferů je 1 x 4 Ohm.
2 Ω
Frekvenční rozsahSchopnost subwooferu zahrát signál od nejnižšího kmitočtu po nejvyšší, resp. schopnost subwooferu věrně reprodukovat zvuk v konkrétním frekvenčním pásmu. Subwoofery v ideálním případě zahrají od 20 - 150 Hz.

Odborně:
V oblasti kmitočtů od 40 až po 16 000 Hz se vyskytuje převážná většina základních i alikvótních (harmonických) tónů všech hudebních nástrojů. Nás zajímá, jaký je průběh vyzářeného akustického tlaku v tomto rozsahu kmitočtů při napájení reproduktorové soustavy konstantním příkonem. Tomuto průběhu říkáme kmitočtová charakteristika, která nám udává úroveň vyzářeného akustického tlaku v decibelech (dB) v závislosti na kmitočtu. Nejvýstižněji lze vyjádřit kmitočtovou charakteristiku reproduktoru nebo reproduktorové soustavy grafem.

Většinou ale je kmitočtová charakteristika udávaná uvedením maximální tolerance akustického tlaku v daném kmitočtovém rozsahu, např. 50 až 15 000 Hz -+ 6 dB. Jelikož je kmitočtová charakteristika reproduktorů i soustav obecně značně nerovnoměrná, neudávají někteří výrobci z preztižních důvodů ve svých katalozích ani tuto maximální toleranci akustického tlaku v decibelech. Takto ochuzený údaj je bohužel bezcenný. Co je platné, že výrobce nabízí reproduktorovou soustavu s kmitočtovým rozsahem 30 až 20 000 Hz, jestliže se obává uvést maximální nerovnoměrnost akustického tlaku v tomto rozsahu, neboť může mít toleranci např. +- 20 dB.

Nerovnoměrnost neboli zvlnění kmitočtového průběhu u dobrých reproduktoprových soustav pro kvalitní přednes hudby nemá překročit v pásmu 80 až 12 000 Hz +- 3 dB a v pásmu 40 až 16 000 Hz +- 6 dB. Větší nerovnoměrnost již ochuzuje nebo zdůrazňuje určité tónové oblasti, což může způsobit slyšitelné nebo i rušivé zkreslení. Mění se také podíl mezi základními tóny a vyššími harmonickými, tím se mění barva zvuku a jednotlivé hudební nástroje i celý hudební obraz zní nepřirozeně.
40 - 200 Hz
Typ ozvučniceUzavřená ozvučnice se vyznačuje jednoduchou konstrukcí. Uzavřené ozvučnice bývají zpravidla menších rozměrů než ozvučnice bassreflexové a na jejich tlumení se používá speciální tlumící rouno.

Uzavřená ozvučnice má výhodu v tom, že zabraňuje akustickému zkratu mezi vyzařováním přední a zadní strany membrány subwooferu. Nevýhodou je, že uzavřená ozvučnice zvedá vlastní rezonanční kmitočet použitého subwooferu a tím také zvyšuje dolní mezní kmitočet. To proto, že je zadní strana membrány při vyzařování subwooferu v uzavřené ozvučnici nucena stlačovat a zřeďovat vzduch uvnitř ozvučnice. Tím se přidává k vlastní tuhosti kmitacího systému subwooferů ještě tuhost vzduchu v uzavřené ozvučnici. To způsobuje zvětšení tuhosti kmitacího systému a tím i zvýšení rezonančního kmitočtu celého systému: subwoofer -> ozvučnice.

Zvýšení rezonančního kmitočtu pro daný subwoofer je tím větší, čím menší je objem vzduchu v uzavřené ozvučnici. Poměrně malý objem vzduchu v uzavřené ozvučnici působí na subwoofer jako akustická pružina při vyzařování zadní strany membrány dovnitř uzavřené ozvučnice.

POUŽITÍ: Hlavně na kvalitní poslech basů v celém pásmu s důrazem na detailnost a přesnou reprodukci na spodním pásmu.

Klady a zápory:
+ čistá reprodukce
+ malé skříně
+ jednodušší naladění
- nízký stupeň účinnosti v hlubokých basech
- hlasitost jen za cenu enormního vychýlení membrány
- nelze očekávat výraznější akustický tlak

Bassreflexová ozvučnice je řešena stejně jako uzavřená ozvučnice, ale má navíc ještě tzv. bassreflexový nátrubek, neboli "bassreflex". Na tlumení bassreflexových ozvučnic se používá jehličkový molitan.

POUŽITÍ:
Ideální použití je v případech, kdy chce posluchač dosáhnout vysoké hlasitosti a dobré úrovně akustického tlaku. Jedná se o nejlepší kompromis mezi kvalitním zvukem a výkonem a je také nejčastěji používána

Klady a zápory:
+ dobrá účinnost v hlubokých basech
+ k velké hlasitosti stačí malá výchylka membrány
- reprodukce méně přesná než u uzavřených ozvučnic
basreflex
Z čeho je ozvučnice vyrobenaSubwooferové ozvučnice jsou obvykle vyrobeny z 18 - 22 mm MDF desky, případně z lisované dřevotřísky. MDF deska je díky vyší pevnosti lepším materiálem než obyčejná dřevotříska. MDF
Rozměry boxuRozměry ozvučnice jsou uváděny jako výška, šířka a hloubka, která je často na spodní hraně delší než na horní hraně, z důvodu zkosení zadní stěny. 889 x 393 x 318 mm
Hmotnost boxu vč. subwooferu33 kg
Odkazy:Oficiální webová prezentace (anglicky)

Komentáře k produktu

98| Martin, 09.09.2016, 21:02
Dobrý dne, chtěl bych se zeptat zda je tento subwoofer dobrá volba do Passatu B5.5 kombi , mám rád pořádné basy a taky ať to jde dost cítit ten tlak , a jaký by jste doporučil zesilovač bral bych vše od vás , děkuji za odpověď.
Odpověď: Marek Flek -AHIFI.CZ, 12.09.2016 16:18
Dobrý den Vážený zákazníku, osobně bych volil subwoofer GLADEN M-LINE VB12 DUAL společně se zesilovačem GLADEN RC 1200c1.
97|Tomáš, 13.06.2016, 23:34
Dobrý den , tedy když můj zesilovač dává výkon RMS při 4 Ohm 275 Wattů a při 2 Ohm 400 Watt , tak je lepší vybrat subwoofer s 2 Ohm abych získal lepší výsledek? Jako je tento GT5-2402BR? Ještě jsem tu v dotazech četl, že dvouboxy se často hádají a psal jste ,že by jste doporučoval jeden reprák v boxu ,takže je to hodně špatné ? Ještě když píšete že se jedná o levný dvojbox?
Odpověď: Marek Flek -AHIFI.CZ, 14.06.2016 13:53
Dobrý den Vážený zákazníku, pokud hledáte levnější box, s velkým akustickým tlakem, pak je GT5-2402BR dobrou volbou. Hádat se v originální ozvučnici nebude. Zapojení je lepší na 2 Ohm, budete mít vyšší výkon.
96|Tomáš, 12.06.2016, 23:14
Dobrý den , mám zesilovač http://www.ahifi.cz/zesilovac-mac-audio-mpx-mono-rozbal.html a subwoofer tubu JBL CS1214T - 250W RMS , 1000W MAX při 4 ohm který už po letech při hlasité hudbě chrčí . Je tento dvoubox lepší ,nebo mi doporučíte jiný subwoofer v této ceně abych získal více akustického tlaku ?2. 250W při 4 Ohm hraje stejně 250W při 2 Ohm ?
Odpověď: Marek Flek -AHIFI.CZ, 13.06.2016 14:47
Dobrý den Vážený zákazníku, pokud hledáte levnější dvojbox, který bude mít opravdu silný akustický tlak, pak je GT5-2402BR velice dobrou volbou, doporučuji.
95|Martin, 14.05.2016, 17:17
Dobrý den chtěl bych se zeptat jakou dvoulinku použít mezi sub a zesilovačem děkuju.
Odpověď: Marek Flek -AHIFI.CZ, 16.05.2016 16:42
Dobrý den Vážený zákazníku, vhodným kabelem je například SINUS LIVE NL 4,0.
94|honza, 02.05.2016, 16:18
Dobrý den je tento zesilovač vhodny http://www.ahifi.cz/zesilovac-macrom-m2a-1000mk2.html děkuju.
Odpověď: Marek Flek -AHIFI.CZ, 03.05.2016 09:10
Dobrý den Vážený zákazníku, dle papírových hodnot lze použít, ano.
93|Anonym, 16.03.2016, 09:29
dobrý den jaký zesilovač bi jste mi doporučily na tyto repraky aby dobre hraly v honda civic 1997 combi ?
Odpověď: Marek Flek -AHIFI.CZ, 16.03.2016 11:49
Dobrý den Vážený zákazníku, dotazujete se na reproduktory nebo na subwoofer, popřípadě více těchto subwooferů?
92|martin, 02.03.2016, 14:08
Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli je tento zesilovač vhodný monoblok MG-500.1 Mohawk děkuji.
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 02.03.2016 19:04
Dobrý den Vážený zákazníku, značku Mohawk neprodáváme, těžko se mě pak radí. Prosím vyberte si nějaký zsilovač z naší nabídky a rád Vám poradím, děkuji.
91|Lukáš Kokoška, 07.11.2015, 19:22
Dobrý den,chtěl bych se vás zeptat na doporučení co nejlepšího zvukového vybavení pokud možno do 15 tis. pro Octavii I sedan, nejlépe orientované na kvalitní bassy.Do ceny prosím zahrňte instalaci veškerého zboží.děkuji.
Odpověď: Marek Flek -AHIFI.CZ, 09.11.2015 10:40
Dobrý den Vážený zákazníku, doporučil bych kvalitní reproduktory GLADEN M 165 V2 plus samozřejmě vytlumení dveří. Zdrojem signálu by mohlo být například autorádio KENWOOD KDC-131Y. Zadní reproduktory lze osadit GLADEN MC 130. Pro posílení basové složky bych použil set subwooferu a zesilovače, a to INFINITY SET 4. Cena včetně montáže a indstalačního příslušenství je cca 15000,-
90|totka, 27.09.2015, 01:08
Dobry den.Chci se prosím Vás zeptat zda k teto dvojbedně JBL doporučíte nějaky zesilovač od stejné značky.Aby to pěkně zahrálo.Děkuji Totka
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 28.09.2015 13:31
Dobrý den Vážený zákazníku, k tomuto dvojboxu se hodí např. monoblok Mac Audio ZXS 1500 D.
89|Tichý, 19.08.2015, 11:20
Dobrý den, asi před rokem jsem tu koupil set od crunche(v hodnotě 5000kč) v nněm bylo všechno i kabeláž. Chcu se zeptat jaky zesilovač doporučujete k tomuto wooferu a jakou kabeláž ? Rádio mám kenwood Kmm-121y. Auto fiat stilo combi a Ten crunch set(CRUNCH CBP1000) už na tak velke auto vubec nestíha popřípadě co jineho by jste doporučil? Děkuji. Jsem ochotny do toho dát 10 000-12 000 kč tak zda by se něco našlo děkuji.
Odpověď: Marek Flek -AHIFI.CZ, 19.08.2015 13:13
Dobrý den Vážený zákazníku, moje doporučení by bylo na zesilovač MAC AUDIO ZXS 1500 D, spolu s kabelovou sadou AUTOTEK AT20KIT. Spolu se subwooferem JBL GT5-2402BR je to velmi slušná sestava.
88|BMW, 17.07.2015, 02:59
http://www.bmshop.eu/zesilovac-monoblok-mg-500-1-mohawk/ a tento zesík bych tam mohl narvat ?? také mám JBL 240BR předem dík za odpověd BMW
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 17.07.2015 09:58
Vyřešeno emailem.
87|J. Janků, 15.07.2015, 11:04
Dobrý den, mám zesilovač JBL GTO-1001EZ...Bude s tímto boxem dbrá kombinace ???
Odpověď: Marek Flek -AHIFI.CZ, 15.07.2015 12:25
Dobrý den Vážený zákazníku, ano, tento zesilovač je vhodný.
86|Berry, 05.07.2015, 18:26
Dobrý den,měl bych ještě dotaz, koukám že tenhle subwoofer má impedanci 2 Ohmy a u většiny jiných subwooferu to jsou 4 Ohmy, nehraje to v tom nějakou výkonnostní roli. Děkuji
Odpověď: Marek Flek -AHIFI.CZ, 07.07.2015 10:09
Dobrý den Vážený zákazníku, je nutné pouze dodržet správnou impedanci zesilovače, tedy použít zesilovač, stabilní na 2Ohm.
85|Berry, 05.07.2015, 18:23
Dobrý den, chci se zeptat jaký zesilovač byste mi k tomuto dvojboxu doporučil. Chci hlavně aby vše šlapalo ok a mělo to co nejmenší poruchovost prostě ten nejvhodnější zesik a ještě bych se chtěl zeptat na doporučení sady kabelů, děkuji
Odpověď: Marek Flek -AHIFI.CZ, 07.07.2015 10:03
Dobrý den Vážený zákazníku, doporučil bych zesilovač MAC AUDIO ZXS 1500D. Vhodná kabelová sada je například AUTOTEK AT20KIT.
84|František, 12.05.2015, 01:12
Takový to set jsem měl na mysli , jestli je to reálné i ve Vašem obchodu. http://www.auto-audio.cz/produkt/JBL-GT5-SET-3.html
Odpověď: Marek Flek -AHIFI.CZ, 12.05.2015 12:47
Dobrý den Vážený zákazníku, naše sety jsou postaveny s ohledem na kvalitu a funkčnost. Zesilovač CRUNCH GTi1500 ani nemáme v nabídce, takže nikoli. Doporučuji zesilovač MAC AUDIO ZXS 1500 D, jak již zde bylo 2x zmíněno.
83|František, 03.05.2015, 12:44
Zdravím, chtěl bych poradit jaký zesilovač k tomuto subwooferu zvolit aby byl maximální akustický tlak a max. vybuzení subwooferu ? Jaký by jste mi mohl poradit ? Děkuji
Odpověď: Marek Flek -AHIFI.CZ, 04.05.2015 14:48
Dobrý den Vážený zákazníku, vhodný zesilovač, k tomuto boxu, je například MAC AUDIO ZXS 1500D.
82|František, 02.05.2015, 18:02
Dobrý den , šlo by mi stejný SET udělat i u Vás ? Byl bych rád , mnoho zboží už jsem u Vás zakoupil a byl jsem vždy spokojený, tak to nechci nějak ničím rušit.
Odpověď: Marek Flek -AHIFI.CZ, 04.05.2015 13:58
Dobrý den Vážený zákazníku, nerozumím bohužel dotazu, o jaký set máte zájem, prosím?
81|František, 19.04.2015, 16:57
Dobrý den , jaký zesilovač by se hodil k této sadě ? aby to hrálo obstojně na soutěž v DB dragu ? ( o největší počet DB ) Předem díky za opdpověd :)
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 19.04.2015 21:36
Dobrý den Vážený zákazníku, nehledě na soutěž bych doporučil výkonný 1-kanálový zesilovač Mac Audio ZXS 1500 D, se kterým máme tento dvojbox otestovaný.
80|Pavel, 10.03.2015, 18:39
Ne jen subwoofer je na dva ohmy a tak jste říkal, že není možné dát obojí na jeden zesilovač, tím pádem budu muset pořídit druhý
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 11.03.2015 13:11
V ideálním případě, ano, souhlasím.
79|Pavel, 09.03.2015, 13:19
Dobrý den, omlouvám se za spam, měl jsem dojem, že se můj dotaz neoodeslal až poté jsem zjistil, že jsem odeslal e-mail. V E-mailu jste mi psal, že bych měl repro zapojit přímo na rádio, ale přijde mi, že pokud zvolím tuto variantu tak bude subwoofer předbíhat výkonem reproduktory (je možné, že se mýlím) a zvuk nebude tak kvalitní jako přes zesilovač nebo si myslíte, že rozdíl nebude tak značný? Předem děkuji za odpověd.
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 10.03.2015 17:14
Pokud máte rád výkon, bude lepší repro zapojit také na zesilovač, s tím souhlasím, ale pokud si dobře vzpomínám tak Váš zesilovač byl v něčem nevhodný.
78|Pavel, 08.03.2015, 20:15
Dobrý večer, rád bych se zeptal, jaký zesilovač by byl vhodný, za předpokladu, že použiju tento subwoofer a tyto reproduktory http://www.ahifi.cz/reproduktory-gladen-m-165-v2.html , po případě jestli by byla vhodnější nahrada za tyto komponenty v této cenové relaci, rád dám na váš názor.. děkuji (zesilovač nemusí být zrovna z nejdražších ;) )
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 08.03.2015 21:25
Dobrý den Vážený zákazníku, na Váš dotaz jsem reagoval emailem, kde jste se nás ptal na totéž. Děkuji, že nebudete prosím využívat všech možností, kam nás jde kontaktovat, zdržuje nás to a pak ostatní zákazníci o to déle čekají na odpověd.  Děkuji za Vaše pochopení.
77|jaroslav, 27.02.2015, 15:44
dobrej,je vhodny muj zesilovac pro tento Box JBL?Muj zesilovac je MAC AUDIO MPX 4500.nebo ktery by ste mi doporucil naky řádny s poradnyma Basama. dekuji za info.
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 27.02.2015 16:08
Dobrý den Vážený zákazníku, 4-kanálový zesilovač vhodný není. Doporučuji použít monoblok s výkonem okolo 500 W RMS na 2 Ohm a více.
76|Honza, 10.02.2015, 21:07
Dobrý den, chtěl bych se zeptat který ze zesilovačů by se více hodil k JBL GT5-2402BR. Buď to CRUNCH MXB 1200I nebo MAC AUDIO ZXS 1500 D. Ještě by mě zajímalo jakou sadu kabelů a jestli když koupím sadu kabelů už nebudu potřebovat žádný očko ani kabel navíc. Předem děkuji za odpověď.
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 11.02.2015 10:59
Dobrý den Vážený zákazníku, kvalitnější a výkonější je rozhodně zesilovač od Mac Audia. Moje doporučení na kabelovou sadu: http://www.ahifi.cz/kabelova-sada-sinus-live-ks-25.html
75|jaroslav, 01.02.2015, 13:52
DOBRY DEN,chtel bych se optat jestli je muj zesilovac znacky CRUNCH MXB 4125 vhodny pro.. Subwoofer v boxu JBL GT5-2402BR DEKUJI ZA INFO.POPRIPADE KTERY BY SE HODIL DIKY
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 04.02.2015 12:11
Dobrý den Vážený zákazníku, tento zesilovače vhodným zesilovačem není. Moje doporučení směřuije na monoblok Sinustec ST-A750.
74|karel, 16.12.2014, 22:43
zdravim jakej mate nazor na Subwoofer v boxu Crunch GTS800 a Subwoofer v boxu JBL GT5-2402BR ktery by ste doporucil? cena/vykon, jake seou rozdily? ktery ma silnejsi bass? díky
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 17.12.2014 09:53
Dobrý den Vážený zákazníku, když se podíváte do naší nabídky tak zjistíte, že máme v nabídce stovky, možná už tisíce subwooferů a není možné znát rozdíly mezi jednotlivými druhy. Bohužel dnes neexistují odborné časopisy, kde by člověk našel testy a my dnes nemáme časový prostor testovat subwoofery značek, které v globálu nejsou nic extra, teď se bavím o značce Crunch. JBL dvojbox je na svoji cenu jeden z nejlepšcíh. Jak hraje v porovnání s Crunchem neumím říct. u JBL ale vím, že kvalita jak basu tak zpracování 100% odpovídá ceně, u Crunch trošku pochybujeme o kvalitě zpracování. Crunch má zase bandpass ozvučnici, čili dokáže více jak se říká "zatlačit" resp. pokud Vám jde jen o výkon, sáhněte po Crunch.
73|Adam, 02.12.2014, 00:22
Dobrý den, mám dotaz ... Včera jsem koupil zesilovač od Infinity, konkrétně ( infinity 611a ) výkon RMS 1x 457watt na 4ohm a nebo 657rms na 2ohm ... Prosím je to vhodný zesilovač na tento dvojbox ??? A dále prosím vás... Zesilovač má mít větší rms výkon než subwoofer nebo naopak ??? Bojím se, abych třeba nějak nezničil subwooferem nebo zesilovač... Děkuju za odpověď ;-)
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 02.12.2014 14:58
Dobrý den Vážený zákazníku, zničení nebo nezničení subwooferu je otázkou nastavení. Zesilovač je výkonově vhodným.
72|pavel, 05.10.2014, 10:31
Dobrý den, stačil by na tento dvojbox zesilovač carpower 750w ?
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 05.10.2014 21:04
Dobrý den Vážený zákazníku, nemůžete zapojit na 2 Ohm subwoofer obyčejný 2-kanálový zesilovač čili to možné není. K tomuto dvojboxu doporučuji zvolit minimálně monoblok Mac Audio MPE 1.0 XL.
71|MACA, 02.10.2014, 21:09
Dobry den chtel bych vam jen podekovat za doporuceny Subwoofer v boxu JBL GT5-2402BR + Zesilovač MAC AUDIO MPE 1.0 XL ... Konecne nekdo rve vic jak pritelkyne ... :D:D
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 04.10.2014 20:00
Dobrý den Vážený zákazníku, jsem moc rád, že jste spokojený a díky za vtipnou připomínku :)
70|Ladislav, 13.09.2014, 23:37
Planujem si uvas objednat tento subwoofer JBL GT5-2402BR spolu so zosikom Mac Audio MPX Mono,kapacitorom Mac Audio CAP 1200F a kabelovou sadou ACV LK-20 co spolu vyjde 384 euro.Chcem sa spytat ci pri tejto celkovej sume dostanem este niaku zlavu alebo darcek od vas:)a ci bude pri tomto nakupe doprava na Slovensko zdarma.dakujem...
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 14.09.2014 01:18
Dobrý den Vážený zákazníku, doprava zdarma na Slovensko je už od částky 5000 CZK (cca.181 €) a nějaký milý dáreček Vám do zásilky přibalíme. :o) Vybral jste si produkty, kde se s cenou už hýbat bohužel nedá čili další slevu bohužel neumím poskytnout. Je mi líto. Každopádně komponenty jste vybral velmi dobré.
69|Ladislav, 11.09.2014, 01:05
Chcel by som sa spytat ktory z tychto zosilnovacou by bol najlepsi na sub-JBL GT5 2404-MAGNAT EDITION MONO,JBL GX3001,alebo MAC AUDIO MPX MONO a aky kapacitor pouzit.dakujem
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 11.09.2014 02:10
Dobrý den Vážený zákazníku, nejlepší poměr cena/výkon nabízí zesilovač Mac Audio MPX MONO. Kapacitor bych použil 1.2 farad od Mac Audia.
68|totka ondrej, 24.08.2014, 16:44
Dobry den.Chci se zeptat jestli treba k tomuhle subwoofru dopurucite nejaky zesilovac od JBL? Chtel bych dat do auta ford mondeo jen znacku JBL.Dekuji za odpoved Totka
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 24.08.2014 18:34
Dobrý den Vážený zákazníku, od JBL můžete použít JBL GTO-501EZ.
67|Saly, 24.06.2014, 21:00
Díky za odpověď a ještě bych se chtěl zeptat jestli je potřeba kapacitor nabít třeba přes žárovku a nebo stačí rovnou připojit k baterii ? :)
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 24.06.2014 21:37
Dobrý den Vážený zákazníku, nabíjení kapacitoru je lepší udělat pokud nechcete, aby Vám kontakty zajiskřily. :o)
66|josef, 23.06.2014, 13:43
ZDRAVIM JAKÝ ZESILOVAČ Z VAŠÍ NABÍDKY BY SE K TOMUTO PRODUKTU HODIL
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 23.06.2014 14:39
Dobrý den Vážený zákazníku, doporučuji použít monoblok Mac Audio ZXS 1500 D.
65|Saly, 23.06.2014, 10:20
Dobrý denMám zájem o koupě tohoto subwooferu, Co jsem zde pročítal tak prý by měl stačit zesilovač RENEGADE REN850S ale bude stačit i když by budu chtít dát volume na maximum ?? :) a dále jaký kapacitor by jste mi doporučil ? :) Za odpověď díky :)
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 23.06.2014 11:16
Dobrý den Vážený zákazníku, pokud budete chtít dát subwoofer na maximum jak píšete, zvolil bych výkonější Mac Audio ZXS 1500 D. Kapacitor doporučuji použít 1.0 faradu, např. Hollywood HCM 1.
64|Petr, 04.02.2014, 21:32
Dobrý den, stačil by k teto bedně zesilovač CRUNCH GTX 2600? Pokud dobře chápu tak bedny mají výkon MAX1600w a zesilovač dává MAX 2x600 tudíž 1200w.Děkuji
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 04.02.2014 23:45
Dobrý den Vážený zákazníku, x-krát jsem zde v diskuzi řešil, že není možné na tento dvojbox 2-kanál zapojit čili opět opakuji, není to možné a doporučuji použít monoblok viz. moje odpovědi zde v diskuzích.
63|pavel, 30.01.2014, 20:08
Dobry den, chtel bych se zeptat, jak by hral ten woofer na tento zesilovac? http://www.ahifi.cz/zesilovac-carpower-hpb-1502.htmljestli by to vubec tak nejak zvladl, je mi jasne ze to nebude hrat na 100%, ale jestli by to vubec pobral. Dekuji
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 30.01.2014 20:54
Dobrý den Vážený zákazníku, nelze zapojit 2-kanálový zesilovač na dvojbox od JBL, který má impedanci 2 Ohm a nemá možnost napojení na 2-kanál. Doporučuji se poohlídnout po monobloku s výkonem od 400 W RMS na 2 Ohm.
62|jan, 09.12.2013, 14:54
Dekuji za odpoved. Moc ste mi pomohl. Tak pouziju 2x natrubky od vas. Mohou byt tyto? http://www.ahifi.cz/azaudiocomp-ar100v.html#popis-produktuA posledni dotaz ohledne te prepazky uprostred. O tom sem se priznam ani nevedel. Jestli tomu spravne rozumim, tak kazdy reproduktor bude mit svou ozvucnici a bassreflex a celkova konstrukce bude jako jedna ozvucnice rozdelena prepazkou uprostred. Repro se tedy nebude navzajem rusit. Bude mit lepsi projev nez kdyby hraly oba do jedne ozvucnice a bassreflexu.
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 09.12.2013 16:14
Dobrý den Vážený zákazníku, ano tyto AzAudioComp jsou hodně kvalitní bassreflexy. Ano, každý subwoofer musí mít svůj oddělený objem. Doporučuji přepážku udělat, hraje to tak ve většině případů o hodně lépe.
61|jan, 05.12.2013, 14:35
Dobry den,Mam od vas tyto dva (jbl gt5-12) reproduktoty. Chci je osadit do ozvucnice vlastni vyroby. Objem ozbucnice a rozmery natrubku vim to neresim. Ale resim problem s typem a umisteni bassreflexu. Nemuzu se nikde docist zda-li pouzit natrubek ci sterbinu primo v ozvucnici.A nevim ma-li vliv umisteni repro a bassreflexu:-Repro vedle sebe od jednoho kraje, bassreflex jeden ukonce druheho kraje ozvucnice.-Repro uprostred vedle sebe, bassreflexy dva, na kazdym kraji ozvucnice.-Repro na krajich, bassreflex jeden uprostred.Ve vsech techto pripadech mluvim o sterbinovem. Natrubek bych dal doprostred. Moc by mi vas nazor pomohl.
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 05.12.2013 16:27
Dobrý den V8žený zákazníku, můžete určitě použít jak bassreflex tak šterbinu, jednodušíí je použít dva 100 mm nátrubky než složitě počítat a testovat šterbinu. Rozmístění není až tak důležité jako přepážky mezi subwoofery uvnitř ozvučnice. Šterbiny se jinak dávají vždy na kraj ozvučnice a subwoofery do středu.
60|andrey, 23.11.2013, 13:48
Zdravím , chcel by som sa spýtať či je možné zapojiť subwoofer + zosilovač na originál zabudované autorádio v aute alebo je lepšie kúpiť nové ..najviac sa mi páči Sony Xplod 2013 Cdx-gt570 a či vlastne má aj autorádio vplyv na zvuk pokiaľ mám dobrý zosilňovač , Dakujem
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 23.11.2013 15:32
Dobrý den V8žený zákazníku, autorádio má vždy dost zásadní vliv na zvuk. Na originálním rádio lze externí zesilovač zapojit přes high/low převodník. Aftermarket autorádio bude mít slyšitelně lepší zvuk než většina sériových autorádií a odpadá integrace a koupě high/low adaptéru.
59|patrik, 13.10.2013, 21:34
dobrý ned je nutný kapacitátor
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 13.10.2013 22:23
Dobrý den Vážený zákazníku, kapacitor nutný není, ale rozhodně není špatné ho použít.
58|Radek, 11.10.2013, 17:21
šel by použít zesilovač crunch MXB 1200i k Jbl GT5-2402Br??? a šel by na tento zesilovač lepší subwoofer a vykonější než JBL GT5-2402BR a jaky??? jde mi o to aby subwoofer JBL GT5-2402BR nebyl slaby.
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 11.10.2013 18:52
Dobrý den Vážený zákazníku, ano monoblok od Crunch můžete použít a tento dvojbox rozhodně není slabý, toho se vůbec nebojte, že by Vám za danou cenu nenabídl dostatečnou porci výkonu.
57|Radek, 11.10.2013, 16:29
dobrý den, jakou by jste mi poradil muziku do auta (kabely, subwoofer, zesilovač). mam originalní radio a chci ho zachovat ale nemá RCA vystupy. chtel by jsem vykonou muziku aby to dost hralo a pořádně dunelo. mam lagunu 2010 grandtour. předem děkuji za odpoveď
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 11.10.2013 17:56
Dobrý den Vážený zákazníku, pokud se Vám líbí tento JBL tak bych se ho nebál zvolit + monoblok od Renegade REN850S, kabelovou sadu Autotek AT20KIT a high/low adaptér Sinus Live HL 406. Výkonově při správném zapojení a nastavení do kombíka hodně nadstandartní :o)
56|miso, 25.09.2013, 20:31
dobri den aky je tento box s porovnanim s jbl gto 1204bp dakujem
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 25.09.2013 22:21
Dobrý den Vážený zákazníku, několikrát jsem zde psal, že nelze moc porovnávat obyčejný box s dvojboxem, u verze GTO je lepší subwoofer čili lepší zvuk, u dvojboxu jsou pouze GT5 subwoofery, které Vám ale poskytnou vyšší výkon pokud máte 2.
55|Karel, 04.07.2013, 21:58
Dobry den, chtel bych jse zeptat jestli je velky rozdil mezi timto boxem a boxem: KICKER DC102 Dekuji.
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 04.07.2013 23:12
Dobrý den Vážený zákazníku, Kicker DC102 na tom bude o hodně lépe po stránce kvality zvuku a výkonově nebude příliš ztrácet také.
54|Richard, 29.06.2013, 18:02
Dobry den chtel bych se zeptat jestli je vhodny zesilova k tomuto dvojboxu jbl gt5 2402br zesilovac jbl gto 755.6 kdyz dava na 160rms na paty a sesty kanal do 4 ohmu a repro box predelal na 2x4ohmy zaruka me nezajima, predem diky za odpoved.
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 29.06.2013 18:25
Dobrý den Vážený zákazníku, obávám se, že výkon na 4 Ohm je slabý když celý box má 550W RMS, navíc subwoofery v boxu mají výslednou impedanci 2 Ohm.
53|palda89, 19.06.2013, 00:02
zdravím,chtěl bych se zeptat jestli by k tomuto subwooferu šel zesilovač phase pb six s. děkuji za info
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 19.06.2013 01:44
Dobrý den Vážený zákazníku, pokud je 5. a 6. kanál při můstkovém zapojení stabilní na 2 Ohm, tak ano.
52|jarda, 10.06.2013, 21:41
Dobry den,chtel bych se zeptat jestli je tento dvojbox lepsi nez autotek a700bp nebo ne. A jeste se chci zeptat, co by jste mi jeste poradil za set subwooferu a zesilovace do tech 5000 kc do opel astra hatch back. Moc Vam dekuji za odpoved.
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 10.06.2013 23:29
Dobrý den Vážený zákazníku, Autotek je výkonější o něco málo než JBL, zvukově je to na obdobné úrovni. Set do 5000,- bych doporučil rozhodně JBL GT5 SET 3.
51|xxx, 07.06.2013, 17:25
dobry den chcel by sem se zeptat jestli se k tomuto subwooferu hodi tenhle zesilovac ground zero gzta 2.500tx vikon ma 1x 550 rms 2 ohm a 1X 350 4 ohm dekuji
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 07.06.2013 19:25
Dobrý den Vážený zákazníku, výkony co jste uvedl podle mě nesedí, navíc se jedná o 2 kanál, který nelze použít, bohužel. Box je 2 Ohmový a je nutné zvolit monoblok.
50|set, 30.03.2013, 11:10
Dobrý den,Je vhodný tento subwoofer se zesilovačem ESX QE450.2?
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 30.03.2013 13:07
Dobrý den Vážený zákazníku, ano je vhodný, jelikož zvládne i na můstek impedanci 2Ohm.
49|jbl, 17.03.2013, 20:11
a keby ste to porovnali ku HIFONICS AL 12BPS ?
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 17.03.2013 21:26
... neměl jsem možnost tyto boxy porovnat vedle sebe. Nelze znát vše co máme v nabídce.
48|jbl, 10.03.2013, 15:51
dobry den chcel by som sa opitat ci tento box uroby veci bordel ako Ground Zero Radioactive GZRW 300X dakujem
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 10.03.2013 17:19
Dobrý den Vážený zákazníku, tento subwoofer je ve své ceně opravdu velmi dobrý pokud jde o výkon, ale co se týče srovnání s konkurenčním GZ těžko soudit, značku GZ neprodáváme a nemáme tím pádem možnost porovnat.
47|karel, 20.02.2013, 15:28
dobry den chtel bych se zeptat mam dva samotne subwoofery jbl a zesilovac alpine..daji se propojit oba dva do monobloku??nebo k tomu neco potrebuji??dekuji..
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 20.02.2013 15:58
Dobrý den Vážený zákazníku, dají se propojit do monobloku, kromě kabelu není nic navíc zapotřebí.
46|Stanislav, 26.11.2012, 19:17
Dobrý den,nevím jestli už se někdo na to neptal mám tento zesilovač CRUNCH MXB 2300I šlo by to?děkuji
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 26.11.2012 20:25
Dobrý den Vážený zákazníku, nikoliv, je potřeba použít monoblok viz. text v předchozích diskuzích.
45|Roman, 13.11.2012, 22:21
Zesilovač CARPOWER HPB-1502
44|Roman, 13.11.2012, 22:21
Dobrý den je možné tento box nakrmit tímto zesilovačem?Pokud bych na jeden terminál napojit každý kanál s tohoto zesilovače tak bych dostal box celkem těch 500W rms je to tak? díky
Odpověď: Viktor Blaha -AHIFI.CZ, 13.11.2012 23:47
Dobrý den Vážený zákazníku, subwoofer lze napájet díky impedanci 2 OHM pouze monoblokem.
43|marcel, 11.11.2012, 16:45
Dobry den kupoval som u vas tento subwoofer a chcem sa spytat ci by bol k nemu vhodny zosilovac Crunch GTX1000 za odpoved dakujem :)
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 11.11.2012 18:40
Dobrý den Vážený zákazníku, ano tento monoblok je ideální po výkonové stránce k dvojboxu od JBL.
42|Pavel Novák, 13.10.2012, 19:38
Dobrý den.Přemýšlím o tomto dvojboxu.Zatím jsem měl možnost vyzkoušet několik dvojboxů od jiných výrobců a pokaždé hrál lépe jednoduchý box.Ve dvojitém se ty subwoofery hádaly a moc to nehrálo.subwoofery byly zapojeny na monoblok a nepomohlo ani otočit u jednoho reproduktoru polaritu.mohl by jste mi poradit jestli by nebylo v této cenové kategorii lepší pořídit spíše jednoduchý box?Bohužel dvojité boxy z oddělenými reproduktory jsem nenašel.
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 13.10.2012 21:44
Dobrý den V8žený zákazníku, já osobně bych také zvolil jednobox, velmi dobře hraje například Kicker VCVR124 popř. VCVR122. Kicker mají bedny promyšlené do posledního detailu a na svoji cenu patří ke špičce.
41|ja, 20.09.2012, 19:34
no ma to 1x 650w rms na 2 ohm a 350w rms na 4 ohm
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 20.09.2012 20:33
Výkonově je to slušné.
40|ja, 20.09.2012, 17:19
ale ved to je monoblok
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 20.09.2012 18:27
Dle označení to ale vypadá na 2-kanál, jste si jistý? G.Z. neprodáváme, čili je možné, že se mýlím.
39|ja, 19.09.2012, 19:31
dobry chcel by som sa opitat ako by hral tento box cez zosilovac Ground Zero GZTA 2.500TX boli by basaky vyuzite naplno dakujem za otpoved
Odpověď: Viktor Blaha -AHIFI.CZ, 19.09.2012 20:54
Dobrý den Vážený zákazníku, 2-kanál pochopitelně nelze použít na 2 Ohmový dvojbox, musíte vybírat spíše mezi monobloky.
38|muso, 12.09.2012, 14:24
a este by som sa chcel opitat ci by tento box hral lepsie ako jblgt51204br spolu s jbl cs1204 b dakujem
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 12.09.2012 15:43
Dobrý den Vážený zákazníku, to se nedá takto hodnotit, je mi líto.
37|muso, 12.09.2012, 13:54
dobri mal by som dotas k tomuto boxu .budemi k nemu stacit zosilovac magnat edition hq 1160w 4ch dakujem za otpovet
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 12.09.2012 15:40
Dobrý den Vážený zákazníku, není možné na tento dvojbox použít 4-kanálový zesilovač, bohužel.
36|Mirek, 07.09.2012, 15:04
Dobrý den chtel bych se zeptat jestli je k tomuto boxu vhodný tento Zesilovač JBL GTO3501E nebo se vyplati koupit lepší? děkuji
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 07.09.2012 17:09
Dobrý den Vážený zákazníku, ano je použitelný, ale osobně bych šel do silnějšího zesilovače pokud chcete z dvojboxu vytáhnout maximum. Doporučuji monoblok s výkonem okolo 500 W RMS na 2 Ohm.
35|Lukáš, 25.07.2012, 10:27
Dobrý den myslíte si že se tento: http://www.ahifi.cz/zesilovac-mac-audio-zxs-1000.html zesilovač hodí k tomuto subwooferu, já podle parametrů myslím že ano, ale zeptám se raději odborníka.
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 25.07.2012 10:49
Dobrý den Vážený zákazníku, ano - Vaše volba zesilovače je správná.
34|peter, 16.07.2012, 13:26
dobry den chem sa vas opyta ci je k tomuto subwooferu potrebny kapacitor a ak ano aky by ste doporucili :)za odpoved dopredu dakujem :)
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 16.07.2012 15:01
Dobrý den Vážený zákazníku, kapacitor není na škodu u tohoto dvojboxu, volil bych 1.0 faradový, například ESX SC1200.
33|marek, 03.07.2012, 17:15
dobrý den chcel by som sa spytat aky zosilovac by bol ku tomuto sobwoferu vhodny tak aby som naplno dokazal vyuzit jeho Sinusovy-Rms vykon a zaroven aby som subwofer neposkodil ? za odpoved velmi pekne dakujem ;)
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 03.07.2012 18:22
Dobrý den Vážený zákazníku, doporučuji například Crunch MXB1200i.
32|Jirka, 08.06.2012, 23:45
Zdravím, chtěl bych poradit jaký zesilovač k tomuto subwooferu zvolit aby byl maximální akustický tlak a max. vybuzení subwooferu ? Jaký by jste mi mohl poradit ? Děkuji
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 09.06.2012 00:07
Viz. email.
31|Kristýna, 03.06.2012, 20:50
Dobrý den, chtěla bych tento subwoofer do golfa 4. Mam v autě zesilovač Auna 10000W. Chtěla bych znát Váš názor na tuto kombinaci.. Díky
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 03.06.2012 22:16
Dobrý den, máte nějaké bližší info ohledně zesilovače, značku AUNA bohužel neznám.
30|david, 24.05.2012, 01:04
dobry mam zajem o Subwoofer v boxu JBL GT5-2402BR kamarad mi poradil ze mam kopit tento typ Zesilovače MAC AUDIO ZX 1000 muzete mi potvrdit ze je vhodny? jestli ne prosim bych nejaky vhodny pokut mozno do 5tisic korun diky
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 24.05.2012 02:42
Dobrý den Vážený zákazníku, Mac Audio ZX 1000 je vhodný zesilovač, můžete zvolit. Z naší nabídky nových zesilovačů se zárukou bych volil Crunch MXB1200i.
29|tomas, 14.03.2012, 17:57
dobry den mohl by byt k tomutu boxu tento zesilovac jeden nebo dva ? http://www.ahifi.cz/zesilovac-macrom-m2a-1000mk2.html diky
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 14.03.2012 18:36
Dobrý den Vážený zákazníku, ano - tento monoblok lze pro dvojbox od JBL použít.
28|Milan, 13.03.2012, 10:02
DObrý den, mohl by byýt k tomuto dvoj boxu tento zesilovač ? http://www.ahifi.cz/zesilovac-renegade-ren1100s.html#komentare
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 13.03.2012 11:57
Nikoliv, nemohl.
27|Marcel, 13.03.2012, 09:42
DObry den a ktery by ste my dopurucil za nejakou relativni dobrou cenu ?
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 13.03.2012 10:23
Dobrý den Vážený zákazníku, za super cenu je například monoblok od JBL, model GTO3501E.
26|Marcel, 13.03.2012, 06:47
Dobré ráno já mám dotaz zda by k tomuto subwoofru měl být zesilovač jestli by ktomu stačil Carpower 750W ? díky za odpoved z pozdravem Marcel.
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 13.03.2012 07:21
Dobrý den Vážený zákazníku, k tomuto dvojboxu doporučuji monoblok s výkonem okolo 500 W RMS na 2 Ohm. 2-kanál nejde použít.
25|Tomáš, 08.02.2012, 12:58
Dobrý den ,prosimvás ten připojovací terminál je jen na jedné straně ? Tzn jeden pro oba subáče?
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 08.02.2012 15:05
Dobrý den Vážený zákazníku, ano, pouze jeden připojovací terminál pro oba subwoofery.
24|Luboš, 28.01.2012, 11:54
Dobrý den, stačil by na tento box zesilovač JBL GTO7001E. Mám Golfa IV a chci kvaltní basy. Děkuji za odpověď.
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 28.01.2012 12:44
Dobrý den Vážený zákazníku, ano stačil, i já sám bych tento monoblok doporučil pro tento dvojbox.
23|Majkl, 03.12.2011, 21:59
Dobrý den chtěl bych se zeptat zda mi tento box utáhne zesíkmagnat traxx 600zapojení: 4/3/2 kanálovývýkon rms(4 ohm): 4 x 75 watt / 2 x 200 wattvýkon max. (4 ohm): 4 x 150 watt / 2 x 400 wattvýkon max. (2 ohm): 4 x 200 wattfrekvenční rozsah: 5 - 100000 hz
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 03.12.2011 23:21
Dobrý den Vážený zákazníku, nikoliv, tento dvojbox není možné napojit na 4 kanál, musíte použít monoblok jelikož subwoofer v boxu má jeden výstup a sice 2 OHM.
22|M, 29.11.2011, 18:58
Dobrý den,měl bych dotaz. Utáhne tento dvojitý box zesilovač CARPOWER HPB-1502 ? děkuji za odpověď.
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 29.11.2011 20:53
Dobrý den Vážený zákazníku, tento 2-kanál není vhodný na tento dvojbox, doporučuji použít nějaký monoblok s výkonem okolo 400 až 500 W RMS na 2 OHM.
21|Gejza, 15.11.2011, 23:09
Zdravim, rad bych si udelal hudbu a vzhledem k naklonosti ke znacce bych k tomuto boxiku poridil GTO3501E, nebo GTO7001E, a ted nevim, zda pripadny vyssi vykon zesiku muzu ubrat, z obrazku vidim parametry input level atd. Budu tedy rad za Vase rady a doporuceni, ktery zesik zvolit pro maximalni vyuziti vykonu sub. Preferuju JBL, coz je jen otazkou designu a myho uchylactvi, ale jsem otevren vsem variantam ;) diky, G.
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 16.11.2011 00:48
Dobrý den Vážený zákazníku, líbí se mi, že chcete vše zvolit od jedné značky, to je správé :o) Pokud chcete každopádně využít maximální výkon u dvojitého boxu JBL, volil bych silnější monoblok JBL GTO7001E, který jde nastavovat dle potřeb, součástí balení je český návod dle kterého lze zesilovač nastavit.
20|Luke, 10.10.2011, 16:16
Mockrát děkuji za vaše rady. Přeji hezký den.
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 10.10.2011 17:16
Není zač, hezký zbytek dne.
19|Luke, 09.10.2011, 14:06
A co kdybych pořídíl MAC fearless 1000D je silnější oproti výkonu SW ale to vůbec nevadí co mylsíte?
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 09.10.2011 14:56
Ne to nevadí, proč ne, řada Fearless je celkem slušná a výkonově dostačující pro JBL GT5-2402BR.
18|Luke, 09.10.2011, 13:27
Super děkujin za odpověď, takže myslíte že MACROM M2A ketrý je zmíněný už výše bude stačit?
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 09.10.2011 15:08
Dobrý den Vážený zákazníku, ano zesilovač Macrom M2A.1000MK2 je určitě vhodný.
17|Luke, 09.10.2011, 11:24
Zdarvím Vás. Chtěl bych se zeptat jestli má tento dvojbox dobrý akustický tlak. popřípadě jestli můžete doporučit jiný do 5 tis. mockrát děkuji.
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 09.10.2011 12:31
Dobrý den Vážený zákazníku, do 5000,- je tohle rozhodně výborná volba jak po stránce zvuku tak výkonu, chcete-li akustického tlaku. Doporučuji pořídit adekvátní zesilovač - monoblok.
16|Honza, 29.09.2011, 19:17
dobrý den chci se zeptat zda-li je vhodný pro tento subwoofer zesilovač MACROM M2A.1000MK2 díky za odpověď.
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 29.09.2011 19:53
Dobrý den Vážený zákazníku, ano zesilovač je pro tento dvojbox vhodnou volbou.
15|Tomáš, 19.09.2011, 11:24
Díky, myslel jsem si to. Reproduktory jsou k sobě tedy připojeny paralelně a tudis se dělí jejich impedance na 2 ohm. A u vás by nebyl nikdo tak šikovný aby tam přidal svorkovnici a zapojil každý repro zvlášť? Díky za odpověď.
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 19.09.2011 13:23
Bohužel, my tyto zákroky neprovádíme.
14|Tomáš, 18.09.2011, 15:03
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat na impedanci tohoto subwooferu. Chci ho zapojit v bytě na Yamahu RX-V459 a potřeboval bych vědet jestli je možno ho zapojit 2x4ohm, nebo jestli budu muset poučít nějáky výkonový rezistor. Díky Tomáš
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 18.09.2011 16:38
Dobrý den Vážený zákazníku, dvojitý subwoofer v boxu má impedanci 2Ohm, má pouze jeden terminál čili pokud by jste chtěl impednaci dát na 2 x 4 Ohm, musel by jste vše přepojit a dát terminály dva a nebo jeden dvojitý, ale to obnáší zásah do ozvučnice čímž ztratíte záruku.
13|Marek, 16.09.2011, 13:24
Dobrý den, vysvětlíte mi čemu se říka zapojení do můstku :D ?
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 16.09.2011 13:53
Dobrý den Vážený zákazníku, zapojení zesilovače na můstek je např.: 1. a 2. kanál, který zapojíte na můstek tak, že z prvního kanálu vezmetu plus a z druhého kanálu minus, tím vytvoříte můstek a výkon se znásobí.
12|kuba, 04.09.2011, 18:29
Dobry den chtel bych se zeptat jestli by tento subwoofer hral dobre v mem aute peugeot 406.A jaky se musi k tomuto subwoferu koupit zesilovač,a bude k tomu i schema zapojení i kabelova sada
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 04.09.2011 19:26
Dobrý den Vážený zákazníku, záleží jestli máte sedan nebo combi, ale výkonu u tohoto dvojboxu už je celkem na rozdávání. Zesilovač bych volil monoblok, například Crunch MXB1200i a kabelovou sadu ACV LK-20. Schéma zapojení je u zesilovače, popřípadě se můžete obrátit na nás pokud by jste si nevěděl rady.
11|Jakub, 12.07.2011, 22:25
Dobry den mam monost mit tento dvojbox za super penize a doposud jsem mel v aute(peugeot 306)BullAudio ESW 12 a zivil jsem ho monoblokem Spectron SP-A1500D bude vhodny tento modoblok i pro tento dvojbox ?
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 13.07.2011 00:00
Dobrý den Vážený zákazníku, značku Spectron neprodáváme a bohužel Vám v tomto neporadím.
10|Anonym, 06.07.2011, 23:51
Dobrej... Muzete mi poradit s volbou kvalitniho wooferu do auta... Celkem premyslim nad timto dvojboxem, do ted sem mel JBL GT5-1204BR a moc dobre hraje, ale uz mi proste nestaci... Tak si rikam jestli by moje naroky uspokojil tenhle dvojbox... Premyslim jeste nad timto MAC AUDIO STX 112 BP a potrebuji poradit jestli nebude lepsi dvojbox nebo jeden woofr o stejnem vykonu... Nezda se mi na tomhle wooferu jeho vaha... MAC AUDIO STX 112 BP na to ze je to 500 rms sem si predstavoval poradne tezkou bednu a poradnej tlak v aute z wooferu... Nebo jestli mi poradite ve stejne cene neco s cim bych byl spokojenejsi... Predm dekuji za odpoved
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 07.07.2011 01:33
Dobrý den Vážený zákazníku, pokud se Vám líbí zvuk a máte málo výkonu, proč nezkusit JBL GT5-2402BR? Do Mac Audio bych dnes už nešel, v poměru cena/výkon to není žádná sláva.
9|martin, 03.07.2011, 22:57
ten magnat 4000 je 2-kanalovy.. ale tak ked sme pri tom kedze sa mi zda ze tento subwoofer nezmestim do auta tak JBL GT5-1204BR co mate v ponuke by isto vosiel..hral na mojom zosiku v pohode?vopred dakujem za skoru odpoved .)
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 04.07.2011 00:31
Dobrý den Vážený zákazníku, ano máte pravdu, Rock 4000 je opravdu 2 kanál, ale to situaci neřeší jelikož 2 kanál na dvojbox také není vhodný. Magnat Rock 4000 můžete ale bezproblémů použít na JBL GT5-1204BR, což je klasický jednobox. Za chybnou informaci se omlouvám.
8|martin, 03.07.2011, 20:43
zdravimutiahol by mi tento subwoofer zosilovac Magnat rock 4000??
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 03.07.2011 21:11
Dobrý den Vážený zákazníku, JBL GT5-2402BR bohužel nemá dvojitý terminál na zapojení na 4-kanálový zesilovač. Doporučuji vybírat spíše mezi monobloky s výkonem okolo 400 - 600 W RMS na 2 Ohmy.
7|Tomas, 29.06.2011, 23:21
Dobrý den chtěl jsem se zeptát vlastním Opla Vectru B v sedanu a můj dotaz...zní tak jestli je vhodny tento subwoofer do tohoto auta jsem milovník hlasite a kvalitny muziky..popř mě udělejte nějakou sestavu..radio,zesilovač,reproduktory,subwoofer ...obětava cena setu by byla kolem 30tis děkují kadlec
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 30.06.2011 00:15
Dobrý den Vážený zákazníku, námi doporučená sestava pro Vás by byla následující. Plastové adaptéry pod přední reproduktory pro Opel Vectra B, přední reproduktory uDimension EL COMP 6, tlumení předních dveří - volil bych 4 pláty STP GOLD, autorádio Kenwood KDC-BT51U (rádio s integrovaným bluetooth, 3 páry RCA, skvělý zvuk, design i výbava), dvojitý subwoofer v boxu JBL GT5-2402BR + zesilovač Crunch MXB1200i + kabelový set ACV LK-20.
6|radek, 01.06.2011, 11:43
Dobrý den.chci se zeptat k tomuto subwooferu jakej bude stacit zesilovac pouze na subwoofer ne na repro.jinak repro mam 4 pasma sony xplod a ve predu 2 pasmy to same.Nebo je potřeba i repro pres zesilovat autoradio mam sony dekuji
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 01.06.2011 12:11
Dobrý den Vážený zákazníku, doporučuji monoblok Crunch MXB1200i. Repro SONY můžete nechat přes samotné rádio, není třeba kupovat na základní repro SONY další zesilovač.
5|Marek, 01.06.2011, 11:26
Dobrý den mám Renault kangoo. myslíte že tente subwoofer je dost dobrý do tohoto auta.Jde mi hlavně především o kvalitu zvuku ale také i o výkon.Je proto vhodný JBL. Myslím si že na výborný zvuk je to asi osvědčená značka nebo se mýlím nechtěl bych být koupi zklamanej.Jinak autoradio mam sony a zesilovač bych koupil CRUNCH MXB 1200i. dekuji za odpoved
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 01.06.2011 13:30
Dobrý den Vážený zákazníku, dvojitý subwoofer v boxu JBL GT5-2402BR je hodně solidní box ve své cenové kategorii a mohu vřele doporučit. Zesilovač Crunch MXB1200i je adekvátní jak výkonově tak zvukově.
4||Jiří, 20.05.2011, 10:01
Dobrý den,chtěl bych se zeptat. Uvažuju o zakoupení tohoto zmíněného dvojbox subwooferu.Jak-li tady čtu,doporučujete zesilovač CRUNCH MXB1200i? ABy to byl ten správný nářez a šmrnc:)Hodlám to dát do Octavia kombi,tak jestli stačí subwoofer a zesilovač těchto parametrů.Předem děkuji za odpověd
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 20.05.2011 12:04
Dobrý den Vážený zákazníku, ano k tomuto dvojboxu my hodně doporučujeme monoblok Crunch MXB1200i. Pokud vše správně zapojíte a nastavíte tak můžete očekávat velmi solidní dávku výkonu. :o)
3|jiri kubrt, 02.05.2011, 20:54
zdravím mám forda escorta kombi myslíte zebyto hrálo dobře?? a co by ste mi k tomu doporucil za zesik já mám blaupunkt GTA260 to na to bude 100% slaby což?? dík za odpověd
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 02.05.2011 21:53
Dobrý den Vážený zákazníku, dvojitý subwoofer v boxu JBL GT5-2402BR je ve své ceně hodně dobrý produkt, zákazníkům se líbí a svědčí o tom i prodejnost. GTA260 je bohužel jednak slabý zesilovač a na tento 2 Ohmový dvojbox i nevhodný. Pokud si chcete vychutnat 100% výkonu a zvuku tak bych doporučil nějaký monoblok, například námi ověřený DLS CA12, který je momentálně na e-shopu za akční cenu.
2|Tom, 07.04.2011, 18:31
dobry den chtel bych se zeptat jekej by stačil na tento dvojbox zesilovač predem dekuji za radu.
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 07.04.2011 19:39
Dobrý den Vážený zákazníku, moje doporučení je tento námi osvědčený monoblok: CRUNCH MXB1200i.
1|jan, 28.09.2010, 14:50
dobry den myslite že tyto dva dvojboxy zahrajou v aute dost brutalne?nebo by ste mi doporucil njake jine?
Odpověď: Ing. Karel Šudák -AHIFI.CZ, 28.09.2010 15:19
Dobrý den Vážený zákazníku, těžko odpovědět na tento dotaz. Hodně záleží jaké máte auto, například v dodávce to nebude žádný velký výkonový zázrak, ale třeba ve Fabii ve spojení s odpovídajícím zesilovačem to bude celkem dost brutální čili pokud máte nějaký relativně normální auto tak to bude dobré, ale základem je odpovídající zesilovač a kvalitní kabeláž.

Hodnocení

Celkové hodnocení
0 %
Nikdo zatím produkt nehodnotil
Ohodnoťte produkt:
Zeptejte se nás
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.