Můj účet

Zesilovač JBL GTR-1001

1 kanálový, 700 na 4 Ω / 1000 W RMS na 2 Ω, třída D
Více o produktu
Prodej skončil
Vyberte si, prosím, podobné zboží ze stejné kategorie
1kanálové
Zesilovač JBL GTR-1001
Prodej skončil

Zesilovač JBL GTR-1001

GTR mono a vícekanálové zesilovače dodávají účinnost a výkon, jaký očekáváte od zesilovačů třídy D a provedení, jaké očekáváte od JBL. Každý model JBL GTR má vstupy vysoké úrovně, jako i vstupy nízké úrovně, což umožňuje zesilovačům JBL Stadium být přidány k jakémukoliv automobilovému audio systému, včetně továrně instalovaných systémů. 2, 4 a 5 kanálové zesilovače poskytují Bluetooth® streamování zvuku, exkluzivní technologii obnovy hudby Clari-Fi ™, která analyzuje a zlepšuje kvalitu zvuku komprimovaných souborů v realném čase, multipárovací režim Party, který umožňuje komukoliv ve vozidle streamovat hudbu. GTR zesilovače vám dávají sílu na vytvarování vašeho automobilového zvukového zážitku novými způsoby.

Klíčové vlastnosti zesilovače JBL GTR-1001:

  • Bluetooth® audio streaming s možností telefonování
  • Clari-Fi™ - technologie pro obnovení kvality zvuku
  • Bezdrátové párování "Party Mode" 
  • Uzavíratelný ovládací panel 
  • Zesilovač třídy D 
  • Line výstupy s plným rozsahem 
  • Firmware s možností updatování 
  • Vstup ADAS
Katalogové čísloGTR-1001
ZnačkaJBL
OdkazyOficiální webová prezentace (anglicky)
Počet kanálů zesilovačeZesilovače se rozdělují na:
- Monobloky
- 2kanálové
- 3kanálové
- 4kanálové
- 5kanálové
- 6kanálové
- více kanálové

Každý kanál slouží na napájení jednoho reproduktoru u koaxialního typu, popř. jedné strany, pokud se jedná o komponentní reproduktory.

Zesilovače typu monoblok se používají hlavně na subwoofery.

2kanálové jsou vhodné jak na subwoofery, tak například na přední pár reproduktorů v autě.

3kanálové se používá na přední nebo zadní reproduktory + subwoofer.

4kanálové se používají na přední + zadní reproduktory nebo 1 pár reproduktorů + subwoofer.

6 nebo 5kanálové se používají na 2 páry reproduktorů + subwoofer, nejčastěji.

Můstkování znamená zapojení zesilovače do můstku, kdy se použije + pól z jednoho kanálu a - pól z druhého kanálu. Ve většině případů to bývá na zesilovači znázorněné jako "BRIDGED".
1
Energetická třída zesilovačeZesilovače se rozdělují na dvě základní třídy: analogové a digitální. Analogové zesilovače (A/B) mají vyšší nároky na spotřebu, ale mají obvykle přirozenější zvuk. Digitální zesilovače (D) mají výrazně nižší spotřebu a vyšší účinnost, ale zvuk nemusí být tak věrný jako u klasických analogových zesilovačů. D
RMS výkon na 4 ΩRMS výkon při zatížení reproduktorů nebo subwooferu na 4 Ω. RMS výkon je stálý výkon zesilovače a je to jeden z nejdůležitějších parametrů při výběru zesilovače. 700 W
RMS výkon na 2 ΩRMS výkon při zatížení reproduktorů nebo subwooferu na 2 Ω. RMS výkon je stálý výkon zesilovače a je to jeden z nejdůležitějších parametrů při výběru zesilovače. 1000 W
Dolní pásmová propust (LPF)LPF / LP resp. "low pass filter" nabízí možnost nastavení zesilovače pomocí potenciometru tak, aby spodní pásmo hrálo jen frekvence v určitém pásmu, které potřebujete. Tento filtr se používá k nastavení frekvenčního rozsahu pro subwoofer, z důvodu aby nedocházelo k jeho přetěžování nebo zkreslení zvuku.

Příklad:
Zesilovače mají nejčastěji LPF od 20 do 300 Hz. Doporučujeme nastavovat tento potenciometr v rozmezí 45-80 Hz.
32 - 320 Hz
Odstup signál/šumOdstup signálu od šumu znamená, že výstupní signál pokaždé obsahuje šum. Odstup signálu od šumu vyjadřuje, jak velký je podíl tohoto šumu ve srovnání s užitečným signálem. Udává se tzv. hodnota A, která nebere tolik v úvahu hluboké a velmi vysoké frekvence. To odpovídá charakteristice lidského sluchu, který na hluboké frekvence není tak citlivý, zejména pod 1 kHz. Čím vyšší hodnota, tím je na tom zesilovač lépe. 80 dB
Vstupní citlivostAby mohl zesilovač plnit správně svoji funkci, vyžaduje vstupní signál určité urovně, který je u autorádií různý. Měří se ve "Voltech" (např. 2 V, 4 V atd.) Čím vyšší hodnota na výstupu předzesilovače, neboli autorádia, tím jsou kladeny menší nároky na výkon zesilovače. Zesilovač ale musí právě tuto vstupní citlivost umožňovat a z toho důvodu se uvádí tato hodnota i u zesilovače. 0,2 - 20 V
Bass boostBass boost resp. zvýraznění basů. Touto funkcí lze zvýraznit samotné basy, při vysokém levelu bass boostu můžou reproduktory potažmo subwoofer už hodně zkreslovat a zvuk pak bude spíše horší než lepší. Doporučujeme tedy funkci "bass boost" používat s rozumem. Při maximálním využití bass boostu hrozí poškození reproduktorů potažmo subwooferu. Ano
Phase shiftFázový posun (Phase shift) je lineární elektronický oscilátor, který produkuje sinusový výstup. Skládá se z invertující části zesilovače jako je tranzistor. Zpětná vazba síť "posune" fázi na výstupu zesilovače o 180 stupňů na oscilační kmitočet a dá pozitivní zpětnou vazbu. Filtr Phase shift vytváří fázový posun, který se zvyšuje s rostoucí frekvencí.

To se obvykle používá, když je dílčí montáž subwooferu s magnetem ven, nebo když dva zesilovače jsou externě propojeny. Phase Shift se také používá při aktivním zapojení reproduktorů, kde se nastavuje časový posun reproduktorů. Jde o to, aby subwoofer nehrál basy opožděně a z toho důvodu lepší zesilovače tuto možnost obrácení fáze nabízejí.
Ano
Rozsah palubního napětíSchopnost zesilovače pracovat při udaném napětí. S klesajícím napětím klesá i výkon zesilovače. Ideální napětí v autě se pohybuje v rozmezí 13.8 až 14.4 V. 9 - 16 V
Vysokoúrovňové vstupyVysokoúrovňový vstup na zesilovači umožňuje zapojení přímo na stávající reproduktory v autě bez dokupování externího high/low adaptéru. Důležitá výbava v případě instalace zesilovače na originální autorádio. Ano
Dutinkové vstupní terminályDutinkové terminály umožnují lepší kontakt kabeláže k zesilovači. Jedná se také o bezpečnější formu terminálů. Pokud dotahujete dutinkové terminály, doporučujeme je po 1 dnu opět přetáhnout, jelikož připojený kabel se postupně stlačuje. Ano
Dálkové ovládání součástí baleníNěkteré modely zesilovačů mají v balení i kabelové dálkové ovladače, které se na jedné straně zapojují do zesilovače a na straně druhé máte potenciometr, který si můžete libovolně umístit do kabiny. Obvyklé místo, kam se dálkový ovladač umísťuje, je prostor pod volantem. Výhodou je regulace výkonu, potažmo hlasitosti, v závislosti na podmínkách jízdy a rozpoložení posádky v autě. Ne
Vstup pro kabelové dálkové ovládáníV případě, že zesilovač má vstup na dálkový ovladač. Ne
Hodnota pojistek na zesilovačiZ hodnoty pojistek na zesilovači si můžete udělat pravdivý obrázek o reálném výkonu zesilovače. 3 x 35A
Rozměry zesilovače335,3 x 179,6 x 54,2 mm
Hmotnost3,8 kg

Komentáře k produktu

Hodnocení

Celkové hodnocení
0 %
Nikdo zatím produkt nehodnotil
Ohodnoťte produkt:
Zeptejte se nás
Vaše údaje použijeme pouze pro zaslání odpovědi.