Odhlučnění Expert zahrnuje všechny klíčové oblasti vozu a oproti balíčku Premium odhlučňujeme také střechu a torpédo (prostor pod čelním sklem. Využíváme špičkové materiály Comfortmat z modelové řady Premium a na všech plochách aplikujeme minimálně dvě vrstvy vysoce účinných antivibračních a zvukově izolačních materiálů. Díky tomu dosahujeme výrazného snížení hluku v interiéru, zlepšení akustiky audiosystému i znatelného tepelného komfortu. Samotná montáž probíhá zpravidla během jednoho dne, kdy na voze pracuje čtyřčlenný tým zkušených techniků. Celková hmotnost použitých materiálů se pohybuje v průměru okolo 76 kg v závislosti na typu vozidla. Pro nejnáročnější zákazníky nabízíme také vylepšenou variantu Expert Plus, která využívá silnější a účinnější materiály z nejvyšší řady Comfortmat Expert.
Shrnutí balíčku Expert:
- Odhlučnění všech zásadních oblastí vozu včetně střechy.
- Moderní prémiové materiály Comfortmat, minimálně ve dvou vrstvách.
- Účinné snížení hluku a vibrací, zlepšení akustiky i tepelného komfortu.
- Průměrná hmotnost materiálů 76 kg, montáž během 1 dne ve čtyřčlenném teamu.
- Možnost volby vylepšené varianty Expert Plus.
1. Odhlučnění podlahy
Podlaha je pro celkové odhlučnění vozu nejzásadnější oblastí. Z velké plochy se přenáší do interiéru hluk od pneumatik, podběhů, zavěšení kol, motoru nebo výfuku a je extrémně náchylná na vibrace. Proto zde vždy používáme vysoce účinné antivibrační materiály o tloušťce minimálně 3 mm a vícevrstvé zvukově izolační membránové materiály. Pouze tak lze dosáhnout výrazného snížení zejména nízkofrekvenčního hluku, který je jinak prakticky nemožné eliminovat. Součástí izolace podlahy je také odhlučnění předních podběhů z vnitřní strany vozu, protože aplikujeme materiály až k palubní desce, což řeší tu nejkritičtější část podběhů. Díky použití silných antivibračních vrstev a moderní vícevrstvé izolace je toto řešení dostatečné pro většinu automobilů. Pro ty, kteří chtějí maximální úroveň odhlučnění, nabízíme navíc doplňkovou službu odhlučnění předních i zadních podběhů z vnější strany.
Podlaha- 1. vrstva - Comfortmat Viper - antivibrační materiál, 3 mm, MLF 0,49 - potlačení vibrací podlahy.
- 2. vrstva - Comfortmat Blockshot - zvukově izolační materiál, 7 mm, ΔR = 36 dB - odhlučnění podlahy.
- 1. vrstva - Comfortmat Cobra - antivibrační materiál, 2,3 mm, MLF 0,40 - potlačení vibrací prostoru pod zadními sedačkami.
- 2. vrstva - Comfortmat Raptor - zvukově izolační materiál, 4 mm, ΔR = 32 dB - odhlučnění prostoru pod zadními sedačkami.
2. Odhlučnění zavazadlového prostoru včetně zadních podběhů
Zadní část vozu je spolu s podlahou největším zdrojem hluku a vibrací. Přes dno zavazadlového prostoru a zadní podběhy se do interiéru přenáší zejména hluk od pneumatik nebo zavěšení kol a proto i zde volíme kombinaci silnějších antivibračních materiálů a účinných zvukově izolačních membrán, které dokáží eliminovat hluk od nízkých až po vysoké frekvence. Díky tomu se zásadně sníží hluk v zadní části vozu a výrazně se zlepší jízdní komfort.Dno zavazadlového prostoru
- 1. vrstva - Comfortmat Cobra - antivibrační materiál, 2,3 mm, MLF 0,40 - potlačení vibrací dna kufru.
- 2. vrstva - Comfortmat Raptor - zvukově izolační materiál, 4 mm, ΔR = 32 dB - odhlučnění dna kufru.
- 1. vrstva - Comfortmat Viper - antivibrační materiál, 3 mm, MLF 0,49 - potlačení vibrací a nízkofrekvenčního hluku.
- 2. vrstva - Comfortmat Blockshot - zvukově izolační materiál, 7 mm, ΔR = 36 dB - odhlučnění podběhů.
- 1. vrstva - Comfortmat Cobra - antivibrační materiál, 2,3 mm, MLF 0,40 - potlačení vibrací.
- 2. vrstva - Comfortmat Integra - zvukově izolační materiál, 7 mm, ΔR = 32 dB - odhlučnění blatníků.
3. Odhlučnění předních, zadních a pátých dveří
Dveře taktéž patří mezi důležité části vozu pro odhlučnění, protože přes tenký plech dveří do interiéru proniká velké množství hluku a tato oblast je i velice náchylná na rezonance. Proto je zpracováváme celkem v pěti vrstvách s využitím antivibračních, izolačních a pohlcujících materiálů Comfortmat. Díky tomuto postupu účinně eliminujeme vibrace, zamezíme pronikání hluku i rezonancím plastů a zároveň zlepšíme akustiku ozvučení – zejména v basových frekvencích. Stejný princip používáme i u pátých dveří, kde volíme odlehčené materiály, aby byla zachována spolehlivá funkce elektrického otevírání a pantů.
Přední a zadní dveře- 1. vrstva - Comfortmat Cobra - antivibrační materiál, 2,3 mm, MLF 0,40 - potlačení vibrací vnějšího plechu.
- 2. vrstva - Comfortmat Integra - zvukově izolační materiál, 7 mm, ΔR = 32 dB - odhlučnění dveří.
- 3. vrstva - Comfortmat Cobra - antivibrační materiál, 2,3 mm, MLF 0,40 - potlačení vibrací vnitřního plechu.
- 4. vrstva - Comfortmat Cobra - antivibrační materiál, 2,3 mm, MLF 0,40 - bodově pro zpevnění plastové výplně dveří.
- 5. vrstva - Comfortmat Soft Wave - paměťová polyuretanová pěna, 15 mm - pohlcení hluku a odstranění skřípání plastů.
- 1. vrstva - Comfortmat Cobra - antivibrační materiál, 2,3 mm, MLF 0,40 - potlačení vibrací plechu.
- 2. vrstva - Comfortmat Vision - zvukově izolační materiál, 6 mm, ΔR = 15 dB - odhlučnění pátých dveří.
- 3. vrstva - Comfortmat Soft Wave - paměťová polyuretanová pěna, 15 mm - pohlcení hluku a odstranění skřípání plastu.
4. Odhlučnění střechy
U balíčku Expert se věnujeme také střeše, která účinně doplní celkové odhlučnění vozu. Očekávat můžete snížení aerodynamického hluku a okolního silničního hluku, což oceníte nejen při jízdě v tunelech. Účinek poznáte také za deštivého počasí, kdy téměř není slyšet hluk od dešťových kapek ani při nejvyšších rychlostech a za zmínku stojí i tepelná izolace střechy. Používáme kombinaci odlehčených antivibračních a zvuk pohlcujících materiálů s minimálním nárustem hmotnosti.- 1. vrstva - Comfortmat Cobra - antivibrační materiál, 2,3 mm, MLF 0,40 - potlačení vibrací plechu střechy.
- 2. vrstva - Comfortmat Soft Wave - paměťová polyuretanová pěna, 15 mm - pohlcení hluku přenášeného vzduchem.
5. Odhlučnění torpéda
Torpédo je prostor pod čelním sklem a jeho odhlučnění dokáže také přispět ke snížení hluku v interiéru. Stěrače vytvářejí při vyšších rychlostech silné vzduchové turbulence a prostor pod spodním okrajem čelního skla je často poměrně velký, což způsobuje efekt ozvěny v bezprostřední blízkosti kabiny. Dalším důvodem aplikace je redukce hluku od motoru. Opět pracujeme ve dvou vrstvách a využíváme zcela voděodolné materiály.
- 1. vrstva - Comfortmat Cobra - antivibrační materiál, 2,3 mm, MLF 0,40 - potlačení vibrací.
- 2. vrstva - Comfortmat Neoprene 6 - zvukově izolační materiál, 6 mm, ΔR = 13 dB - odhlučnění této oblasti.
6. Odhlučnění kapoty
Kapota má na celkové odhlučnění vozu spíše menší vliv, přesto její odhlučnění doporučujeme. Odhlučnění kapoty totiž zamezí šíření vibrací od provozu motoru do konstrukce vozu, mírně dokáže snížit hluk od motoru a navíc po aplikaci mizí typický „plechový“ zvuk při zavírání kapoty. Při instalaci vždy zachováváme původní vzhled vozu – pokud je k dispozici originální kryt motoru, aplikujeme izolaci přímo na něj. V případě jeho absence volíme jiné řešení po předchozí domluvě.- 1. vrstva - Comfortmat Cobra - antivibrační materiál, 2,3 mm, MLF 0,40 - potlačení vibrací a zpevnění plechu.
- 2. vrstva - Comfortmat Vision - zvukově izolační materiál, 6 mm, ΔR = 15 dB - odhlučnění motorového prostoru.
Cena za odhlučnění Expert
Cena za balíček odhlučnění Expert začíná na 49 990 Kč vč. DPH a zahrnuje kompletní materiál i práci. Uvedená cena odpovídá středně velkým automobilům, jako je Kia Ceed nebo VW Golf. Finální cena se odvíjí od množství použitých materiálů a času potřebného k montáži, a proto je u menších či větších vozů odlišná.
Příklady realizací (ceny se od doby realizace montáže mohou změnit):
- VW Arteon - cena 50 907 Kč.
- Seat Ateca - cena 51 582 Kč
- Škoda Octavia 3 - cena 51 709 Kč
- Kia Ceed SW - cena 52 849 Kč
- Mercedes-Benz V-Class - cena 60295 Kč
Doplňková služba: Odhlučnění podběhů z vnější strany
Součástí balíčku Expert je odhlučnění předních i zadních podběhů z vnitřní strany v rámci odhlučnění podlahy a zavazadlového prostoru. Pokrýváme kritická místa a díky vysoce účinným materiálům Comfortmat je toto řešení plně dostačující pro většinu vozů. Pokud však požadujete účinek posílit a dosáhnout maximálního utlumení hluku od pneumatik, nabízíme také doplňkovou službu odhlučnění předních i zadních podběhů z vnější strany. Jako jediní v České republice máme k dispozici materiály pro odhlučnění i tzv. kobercových podběhů, které se objevují především u prémiových automobilů. V rámci této doplňkové služby pracujeme s těmi nejvýkonnějšími materiály na trhu, takže se můžete spolehnout na nekompromisní řešení.- 1. vrstva - Comfortmat Extreme - antivibrační materiál, 3,5 mm, MLF 0,63 - potlačení vibrací kovové části podběhu.
- 2. vrstva - Comfortmat Locker - zvukově izolační materiál, 3 mm - odhlučnění plastového i "kobercového" typu podběhu.
Proč odhlučnění právě u nás
- Oslavili jsme 20 let na trhu – zkušenosti mluví za nás, máme za sebou tisíce odhlučněných automobilů.
- Používáme materiály, které opravdu fungují – vše vychází z objektivních měření, ověřených postupů výrobce i letité praxe.
- Jsme výhradními dovozci značky Comfortmat – máme přístup k nejnovějším technologiím a sami určujeme cenu materiálů.
- Žádné kompromisy, přesné postupy – aplikujeme jen optimální řešení, i když je náročnější na čas či dovednosti.
- Máte možnost výběru – nabízíme jak nejúčinnější odhlučnění na dnešním trhu, tak odlehčené varianty pro elektromobily a sportovní auta.
- Moderní montážní dílna (300 m²) – dokážeme pracovat na více autech současně a téměř všechny montáže zvládneme během 1 dne.
- 8 zkušených techniků – přistupujeme k vašemu autu s maximální pečlivostí a profesionalitou.
- Zázemí pro zákazníky – během montáže můžete trávit čas v našem lounge s posezením, občerstvením a OLED televizí.
- Půjčíme vám auto – pokud potřebujete být během montáže mobilní, máte k dispozici náš VW Golf 8.




