Můj účet

Odhlučnění vozidel

Specializujeme se na odhlučnění vozidel prémiovými antivibračními a protihlukovými materiály Comfortmat s bezkonkurenční schopností zvukové izolace.
V rámci našich cenově zvýhodněných balíčků odhlučnění garantujeme nejúčinnější odhlučnění auta na současném trhu s dvouletou zárukou na provedené služby.

Standard odhlučnění

od 31 990 Kč
  • Hmotnost materiálu: 54 až 58 Kg
  • Doba montáže: 24 h (1 prac. den)
  • Přední dveře
  • Zadní dveře
  • Přední podběhy
  • Kapota
  • Zadní podběhy
  • Kufr
  • Podlaha
Zobrazit víceZobrazit méněVíce informacíChci se objednat

Premium odhlučnění

od 36 990 Kč
  • Hmotnost materiálu: 64 až 68 Kg
  • Doba montáže: 27 h (1 prac. den)
  • Přední dveře
  • Zadní dveře
  • Přední podběhy
  • Kapota
  • Zadní podběhy
  • Kufr
  • Páté dveře
  • Podlaha
Zobrazit víceZobrazit méněVíce informacíChci se objednat

Expert odhlučnění

od 42 990 Kč
  • Hmotnost materiálu: 70 až 74 Kg
  • Doba montáže: 30 h (1 prac. den)
  • Přední dveře
  • Zadní dveře
  • Přední podběhy
  • Kapota
  • Zadní podběhy
  • Kufr
  • Páté dveře
  • Podlaha
  • Torpédo
  • Střecha
Zobrazit víceZobrazit méněVíce informacíChci se objednat
Otevřít konfigurátor odhlučnění

Montáže odhlučnění z naší dílnyProhlédněte si nejnovější realizace odhlučnění vozidel z naší montážní dílny

Hlavní výhody odhlučnění od nás

  • Výrazné snížení hluku v interiéru vozidla o 4 až 5 dB v případě kompletního odhlučnění v rámci našeho cenově zvýhodněného balíčku Expert Plus.
  • Materiály Comfortmat jsou zcela odolné proti vlhkosti i extrémním teplotám a mají stejnou účinnost v zimě i v létě po celou dobu životnosti vozu.
  • Odhlučnění membránovými materiály Comfortmat umožní nejen zvukovou, ale i tepelnou izolaci a ochranu před tepelnými ztrátami.
  • Aplikace zvukově izolačních materiálů do dveří vozidla má za následek také výrazné zlepšení zvuku a celkové dynamiky továrního ozvučení vozu.
  • Snížení hluku v interiéru vozidla umožní vyšší koncentraci řidiče, snížení únavy a díky tomu i menší riziko způsobení dopravní nehody.
Vyberte oblast odhlučnění a klikněte pro více informací

Hlavní výhody odhlučnění od nás

  • Výrazné snížení hluku v interiéru vozidla o 4 až 5 dB v případě kompletního odhlučnění v rámci našeho cenově zvýhodněného balíčku Expert Plus.
  • Materiály Comfortmat jsou zcela odolné proti vlhkosti i extrémním teplotám a mají stejnou účinnost v zimě i v létě po celou dobu životnosti vozu.
  • Odhlučnění membránovými materiály Comfortmat umožní nejen zvukovou, ale i tepelnou izolaci a ochranu před tepelnými ztrátami.
  • Aplikace zvukově izolačních materiálů do dveří vozidla má za následek také výrazné zlepšení zvuku a celkové dynamiky továrního ozvučení vozu.
  • Snížení hluku v interiéru vozidla umožní vyšší koncentraci řidiče, snížení únavy a díky tomu i menší riziko způsobení dopravní nehody.

Odhlučnění dveří

Odhlučnění předních i zadních dveří hraje při celkovém odhlučnění vozidla velmi důležitou roli a i proto dveře odhlučňujeme celkem ve 4 vrstvách. Nejprve na vnější plech dveří aplikujeme antivibrační materiál, který dveře zpevní a sníží vibrace této oblasti na minimum. Druhou vrstvu tvoří zvukově izolační materiál, který zamezí pronikání hluku do interiéru. Antivibrační materiál lepíme i na vnitřní plech dveří a konečně finální vrstvu v podobě flexibilního pěnového materiálu aplikujeme na čalounění dveří. To má za následek nejen dodatečné snížení hluku, ale i zamezení skřípání a vrzání plastů v této oblasti. Vedlejším efektem je i výrazné zlepšení zvuku reproduktorů, zejména jejich basové složky.

Více informacíMám zájem o montáž

Odhlučnění kufru a zadních podběhů

Odhlučnění zavazadlového prostoru má pro celkové odhlučnění vozu zásadní vliv z důvodu extrémního zatížení vibracemi a hlukem v oblasti zejména zadních podběhů a dna kufru. Celý zavazadlový prostor odhlučňujeme dvěma vrstvami antivibračních a zvukově izolačních materiálů, kdy se zaměřujeme především na zadní podběhy, na které v maximální konfiguraci aplikujeme až tři vrstvy materiálů s celkovou tloušťkou až 12 mm. Díky vysoce účinným membránovým materiálům, jsme schopni snížit hluk od zadních pneumatik a silniční hluk od vozovky na minimum. Špičkové antivibrační materiály s vysokým akustickým ztrátovým činitelem zase účinně zamezí vibracím karoserie nejen této oblasti.

Více informacíMám zájem o montáž

Odhlučnění pátých dveří

Páté dveře nebo víko kufru má na celkové odhlučnění spíše menší vliv, přesto je nezbytné tuto oblast neopomíjet. Zejména u užitkových vozidel nebo stále populárnějších SUV jsou páté dveře větších rozměrů a odhlučnění této oblasti umožní snížení aerodynamického i silničního hluku. Páté dveře odhlučňujeme podobně jako ostatní dveře. První vrstvu tvoří antivibrační materiál, který zamezí vibracím karoserie, druhá vrstva v podobě zvukově izolačního materiálů sníží hluk pronikající do interiéru vozu a konečně třetí vrstva, kterou představuje protihlukový pěnový materiál, umožní dodatečné snížení hluku a zamezení skřípání a vrzání plastového obložení pátých dveří.

Více informacíMám zájem o montáž

Odhlučnění střechy

Odhlučnění střechy přináší spoustu zajímavých benefitů, které zdůrazní celkové odhlučnění vozidla. Odhlučnění střechy umožní snížení aerodynamického a okolního silničního hluku, který proniká přes tenký plech střechy do interiéru. Účinek však poznáte i za deštivého počasí, kdy téměř neuslyšíte hluk od dešťových kapek. Neméně zajímavá je i tepelná izolace střechy v případě použití specifického membránového materiálu. Střechu tedy odhlučňujeme až třemi vrstvami antivibračních a zvukově i tepelně izolačních materiálů dle preferencí zákazníka. Použité materiály jsou kromě vysoké účinnosti zaměřené i na nízkou hmotnost, která příliš nezvýší celkovou hmotnost odhlučnění.

Více informacíMám zájem o montáž

Odhlučnění podlahy

Podlaha je extrémně zatížená nejen silnými vibracemi od motoru, výfukového systému nebo podvozku, ale i hlukem od pneumatik a vozovky. Proto k této oblasti přistupujeme s maximální pečlivostí a podlahu odhlučňujeme až třemi vrstvami materiálů s celkovou tloušťkou až 13 mm. Nejprve aplikujeme vysoce účinný antivibrační materiál, následně zvukově izolační materiál a v případě nejvyšší varianty i finální protihlukovou membránu zamezující pronikání hluku, který byl schopen překonat první dvě vrstvy. Odhlučnění podlahy patří k náročnějším úkonům a proto je zahrnuté až v našem nejúčinnějším balíčku odhlučnění, který doporučujeme pro maximální odhlučnění vozu.

Více informacíMám zájem o montáž

Odhlučnění podběhů

Odhlučnění podběhů umožní snížení hluku od pneumatik a vozovky a zamezí také hluku od létajících kamínků. U předních podběhů odhlučňujeme kovovou i plastovou část, kdy aplikujeme 4 mm silný antivibrační materiál na karoserii a následně vysoce účinný membránový materiál o tloušťce 7 mm na plastový podběh. V případě kobercových podběhů aplikujeme i druhou vrstvu na karoserii. Zadní podběhy odhlučňujeme z důvodu vysokého zatížení hlukem i vibracemi ještě účinněji a to až třemi vrstvami v rámci odhlučnění zavazadlového prostoru. Pro ještě intenzivnější odhlučnění, nebo pokud kufr není odhlučněn, je možné aplikovat materiály i z vnější strany.

Více informacíMám zájem o montáž

Odhlučnění kapoty

Odhlučnění kapoty patří vzhledem ke svému nižšímu přínosu pro kompletní odhlučnění vozu spíše k doplňkovým službám, přesto je velmi oblíbené a žádané. I proto je obsaženo ve všech našich zvýhodněných balíčcích odhlučnění. Na kapotu aplikujeme celkem dvě vrstvy materiálů. Odlehčený antivibrační materiál kapotu zpevní a zamezí vibracím a rezonancím této oblasti a zvukově izolační materiál sníží hluk motoru v exteriéru a mírně i v interiéru vozu. Nabízíme několik variant odhlučnění kapoty dle účinnosti, ale i designu. Nejžádanější je u nás skrytá instalace na vnitřní stranu továrního krytu motoru, který umíme i kompletně nahradit v případě jeho absence či poškození.

Více informacíMám zájem o montáž

10 let zkušeností

S odhlučněním vozidel jsme jako první v ČR začali již v roce 2013 a od té doby jsme odhlučnili již téměř 1000 vozidel většiny automobilek. Díky tomu jsme získali velké množství nenahraditelných zkušeností, které uplatňujeme i při odhlučnění vašeho vozidla.

Nejúčinnější materiály na trhu

Pracujeme výhradně s nejmodernějšími materiály společnosti Comfortmat, která představuje současnou světovou špičku v odhlučnění vozidel. S našimi materiály garantujeme nejúčinnější odhlučnění na dnešním trhu.

8 zkušených techniků

Máme stabilní team 8 zkušených techniků, kteří mohou všichni zároveň pracovat na vašem autě. Díky tomu zvládneme většinu montáží odhlučnění během 1 pracovního dne. Auto nám tedy v 8 hodin ráno přistavíte a v 17 hodin odjíždíte.

Moderní montážní dílna

Na naší montážní dílně o rozloze 300 m2 může být ve stejnou dobu až 10 vozidel, což nám umožňuje pracovat na několika instalacích denně a zkrátit čekací lhůtu na montáž. Špičkové vybavení dílny zaručuje tu nejlepší péči o váš vůz.

Náhradní vůz VW Golf VII

Po dobu montáže si můžete zapůjčit naše firemní vozidlo Volkswagen Golf VII a využít vůz dle vašich potřeb. Můžete si například udělat na výlet po okolí Brna. Zapůjčení a pohonné hmoty jsou zcela zdarma a platíte pouze za ujeté kilometry.

Záruka na montáž odhlučnění

Špičkové materiály ruské společnosti Comfortmat zaručují stejnou účinnost po celou životnost vozu i při provozu v extrémních teplotách. Proto můžeme poskytnout na naše montáže odhlučnění dvouletou záruku.

Potřebujete se na něco zeptat?

Zavolejte nám na naši zákaznickou linku, napište email, nebo využijte online formulář.

+420 607 383 838dotazy@ahifi.cz

Nejčastější dotazy

#1 Jak výrazný je účinek odhlučnění, poznám rozdíl?
Výsledek vždy závisí na rozsahu odhlučnění a jíž náš základní balíček dokáže výrazně snížit hluk v interiéru. Pokud se rozhodnete pro kompletní odhlučnění vozu, tak můžete počítat s úbytkem hluku v interiéru nejčastěji o 4 až 5 dB při rychlosti 130 km/h. U prémiových vozidel je to obvykle o 1 dB méně. Ke změně hladiny hluku dochází podle nelineární logaritmické závislosti, kdy 1 dB odpovídá 1,26násobku redukce hluku. Snížení hluku o 3 dB tedy znamená, že hluk v interiéru vozu je 2x nižší než před odhlučněním (1,26 x 1,26 x 1,26). 4 dB znamenají 2,5násobné snížení hluku a pokud se povede 5 dB, tak se jedná o více než 3x nižší hluk oproti továrnímu stavu. Kromě snížení hluku působí vozidlo pevnějším dojmem, přejezdy přes nerovnosti jsou více utlumené a pryč je i vrzání interiérových plastů.
#2 Jak ovlivní odhlučnění spotřebu a jízdní vlastnosti?
Celková hmotnost materiálů se může pohybovat od 30 do 70 Kg v závislosti na rozsahu odhlučnění, velikosti vozu a zvolených materiálech. Při maximální konfiguraci lze odhlučnění přirovnat k situaci, kdy s vámi je ve voze další osoba. U většiny vozidel má odhlučnění na spotřebu a jízdní vlastnosti zcela minimální dopad, záleží však také na typu vozidla a jeho motorizaci. V prvé řadě je nutné si uvědomit, že vozidla jsou na vyšší hmotnost stavěna a oproti dobám dřívějším neobsahují současná auta vůbec žádné tovární odhlučnění, které by mělo být z výroby součástí vozidla.
#3 Může odhlučnění ovlivnit záruku nového vozu?
Odhlučnění obecně by nemělo mít žádný vliv na záruku nového vozu, protože montáží nezasahujeme do jeho elektroniky a neovlivňujeme ani nějak výrazně jízdní vlastnosti. Z našich zkušeností nemají autosalony k našim instalacím výhrady a velmi často i znají naši práci. Občas nás dokonce i prodejci automobilů doporučí nejen pro odhlučnění, ale i ozvučení nového vozu. Vždy však doporučujeme se nejprve vašeho prodejce nejprve zeptat a ukázat mu naši práci. Spíše než na automobilce záleží vždy na konkrétním prodejci nebo servisu.
#4 Jaký je rozdíl mezi klasickými, Light a Plus balíčky?
Klasické balíčky Standard, Premium a Expert obsahují prémiové antivibrační a membránové zvukově izolační materiály zaměřené na optimální poměr mezi vysokou účinností, hmotností a ceny instalace. V rámci balíčků s označením Plus odhlučňujeme stejné oblasti, ale volíme maximálně účinné materiály. Aplikujeme tedy silnější antivibrační materiály a zvukově izolační materiály s nejvyšší účinností současnosti. U balíčku Light naopak pracujeme s odlehčenými materiály, které si i při výrazně nižší hmotnosti zachovávají velmi slušnou schopnost zvukové izolace.
#5 Můžu si zvolený balíček individuálně upravit?
Individuální úprava balíčků je samozřejmě možná a to v plném rozsahu. Můžete například přidat, odebrat, nebo změnit oblasti, které budeme odhlučňovat. Například u balíčku Premium můžeme místo kapoty odhlučnit páté dveře a přidat odhlučnění torpéda. Na všechny úpravy samozřejmě platí v rámci balíčku zvýhodněná cena. Můžeme přizpůsobit i výběr materiálů a zkombinovat například klasické balíčky s balíčky Light a tím snížit celkovou hmotnost odhlučnění. Oblasti, které budeme ohlučňovat i zvolené materiály jsou tedy vždy pouze na vás.
#6 Je možné vozidlo odhlučnit v rámci jednoho dne?
Ano! Montáž odhlučnění v rámci všech našich balíčku stihneme v rámci jednoho pracovního dne. V praxi to znamená, že v 8:00 vozidlo přistavíte a v 17:00 odjíždíte. To je možné díky přítomnosti až 5 našich zkušených techniků, kteří mohou pracovat na vašem autě. Máme sehraný team, ve kterém každý plní svou roli. Pouze ve výjimečných případech a speciálních požadavcích u drahých a velkých vozidel je montáž rozdělena do dvou pracovních dnů.
#7 Bude interiér po montáži správně složený a nezačne vrzat?
Chápeme obavy majitelů vozidel a můžeme vás ubezpečit, že interiér bude vždy v původním stavu a díly budou perfektně složené a utažené. Většinu plastových dílů v rámci montáže také odhlučňujeme a tím zamezíme jejich vrzání a skřípání i do budoucna. Máme mnohaleté zkušenosti s rozděláváním a skládáním vozidel a vždy ke všem dílům přistupujeme s maximální pečlivostí. Kdyby se při rozdělávání poškodily například plastové úchyty, máme tento materiál skladem od všech výrobců vozidel. Nemůže se tak stát, že bychom něco na voze poškodili a nevrátili do původního stavu.
#8 Je pod čalouněním dostatečný prostor pro materiály?
Obecně nenastává žádný problém při opětovném složení interiéru a prostoru je mezi karoserií a obložením dostatek. To nám umožňuje aplikovat na jednotlivé oblasti materiály o celkové tloušťce až 12 mm při zachování původního vzhledu interiéru. Ke každému vozidlu a oblasti vozu však přistupujeme individuálně a již při demontáži interiéru přemýšlíme o správně zvolené kombinaci materiálů. Můžete v našich montážích často narazit na vozy odhlučněné zcela jiným způsobem a je to mimo jiné právě kvůli specifickým vlastnostem daného vozu.
#9 Z jakého důvodu aplikujete více vrstev materiálů?
Odhlučnění vozidla je velmi náročnou disciplínou vzhledem ke správně zvolenému postupu, výběru materiálů a jejich fyzikálním vlastnostem. Obecně rozdělujeme materiály na antivibrační, které absorbují vibrace a hluk o nejnižších frekvencích, zvukově izolační se schopností eliminovat střední a vysoké frekvence a membránové, které díky silné akustické membráně zamezí vibracím a hluku, který by byl schopný překonat první dvě vrstvy odhlučnění. Odhlučňujeme tedy obvykle ve 2 až 3 vrstvách, kdy některé materiály jsou vícevrstvé a nahrazují dvě poslední zmíněné vrstvy.
#10 Jaký je rozdíl mezi materiály Comfortmat a SGM?
V naší nabídce najdete špičkové materály dvou vysoce konkurenčních výrobců Comfortmat a SGM, kteří se pravidelně předhánějí v účinnosti svých produktů. Žádný jiný výroce na světě nemá v současnosti v nabídce technologicky vyspělejší a účinnější materiály a díky zastoupení obou těchto prémiových výrobců v ČR máme tedy vždy možnost zvolit pro vaše auto nejefektivnější konfiguraci zvukové izolace. Zásadní rozdíl mezi materiály těchto výrobců však není a při výběru vhodných materiálů nejvíce záleží na konstrukčních vlastnostech daného vozu a požadavcích zákazníka. My se následně snažíme zvolit optimální řešení, které povede k nejkvalitnějšímu odhlučnění.
Zobrazit více dotazů